Propozycje zmian - Ssrathi

Patch 2.0
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 974
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Propozycje zmian - Ssrathi

Post autor: Kronos » ndz, 17 cze 2018, 22:12

================================= Ssrathi =================================


W tym temacie użytkownicy forum mogą składać propozycje potencjalnych zmian, które zajdą w Forumowym Patchu 2.0 w rasie Ssrathi.

Aby propozycja została pozytywnie rozpatrzona przez komisję patchową, musi ona zgadzać się z listą rzeczy, które jesteśmy w stanie obecnie zmienić.

Propozycje powinny być przedstawiane w schludny sposób, od myślników bądź podpunktów - najlepiej z uargumantowaniem, chociaż nie jest to konieczne.



Lista rzeczy, które jesteśmy w stanie zmienić w temacie: Lista potencjalnych zmian
Nie wiesz czym jest Forumowy Patch 2.0? Koniecznie przeczytaj temat: Wprowadzenie
:cowboy:

Awatar użytkownika
Dziadzior
Thrall
Thrall
Posty: 2
Ulubiona rasa: Barbarzyńcy
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Propozycje zmian - Ssrathi

Post autor: Dziadzior » wt, 19 cze 2018, 21:51

Propozycje zmian dla Ssrathi:

---------jednostki-----------

1.Triceratops
Zmiana statystyk:
odporność 5> odporność 15
szybkość 10> szybkość 12
Walka 14> Walka 15

Uzasadnienie: Triceratops jak na jednostkę zajmującą 4 punkty w armii powinna mieć nieco lepsze statystyki, umożliwiające mu przetrwanie natarcia wrogich magów i zwiększające jego mobilność.

2.Pterodaktyl
Zmiana statystyk:
walka 12> walka 15
obrażenia 45 sieczne> obrażenia 40 sieczne
Zwiększenie czasu tworzenia o 20 sekund

Uzasadnienie: Pterodaktyle są niewątpliwie jedną z najpotężniejszych jednostek 2 poziomu gniazda dostępnych w grze. W grupach sieją istne spustoszenie szczególnie po wykupieniu wszystkich ulepszeń w zagrodzie saurusów. Ich czas produkcji w porównaniu do innych jednostek 2 poziomu gniazda jest stosunkowo niski, dlatego powinien zostać zwiększony o 10 lub 20 sekund żeby czas produkcji był dostosowany do siły i efektywności.

3. T-rex
Przeniesienie możliwości produkcji T-rexów z 5 poziomu zamku na 4 poziom zamku
Zmiana statystyk:
szybkość 9> szybkość 12
zbroja 10> zbroja 20
walka 18> walka 20
Zmniejszenie czasu produkcji o 50 sekund

Uzasadnienie: T-rexy są naprawdę potężną jednostką, którą z niewiadomych powodów możemy budować dopiero od 5 poziomu zamku co znacznie utrudnia wykorzystanie jej potencjału w pełni. Przeniesienie możliwości ich produkcji na 4 poziom mógłby w dużym stopniu ułatwić skuteczne używanie ich w potyczkach bez rezygnowania z produkcji innych jednostek. Ponadto czas produkcji jest niewyobrażalnie długi, toteż mógłby zostać zmniejszony o 30 bądź 50 sekund. Dodatkowe buffy do statystyk są niezbędne aby T-rexy miały siłę przebicia nawet przeciwko dobrze zorganizowanym oddziałom strzeleckim/magicznym.

Na zakończenie jak zwykle zachęcam do dyskusji, do wnoszenia własnych propozycji oraz o jakieś głosy na temat moich propozycji.

Awatar użytkownika
Jhora
Thrall
Thrall
Posty: 7
Kontakt:

Re: Propozycje zmian - Ssrathi

Post autor: Jhora » sob, 23 cze 2018, 15:50

Buffy dla dinozaurów - Ograniczyć do 2 poziomu i by można było je wykupić dopiero w erze 5 (jak w przypadku grabieżcy).

Dla każdego z dinozaurów widziałbym jakieś unikalne umiejętności:

Pterodaktyl - Uważam jego aktualne zmiany za bardzo pozytywne (zwiększenie czasu produkcji, osłabienie obrażeń i możliwość atakowania także jednostek lądowych).

Triceratops - Warto by było by ta jednostka była czymś więcej niż tylko słabszą wersją T.Rexa. Na pewno zmieniłbym mu obrażenia na obuchowe (by kryty mogły ogłuszać), a dodatkowo jako "gruboskórny" dinozaur byłby odporny na zwykłe pociski. Byłby bardziej "tanky" wariantem dinozaura. Pomijam kwestie zwiększania hp dla tej jednostki, bo to chyba oczywiste.

T.REX - Oprócz oczywistego buffa do hp, dałbym mu obrażenia obszarowe. Byłby dinusiem bardziej "pod robienie dpsa".

PS: Mowa cały czas o dinozaurach, więc zastanawiałem się, czy nie przyznać dwóm ostatnim umiejętności zadawania dodatkowych obrażeń małym istotom, ale zrozumiem jeżeli ktoś powie, że to może być zbyt OP. Też bym liczył na tego buffa, jednak w przeciwieństwie do reszty buffów byłby opcjonalny.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości