Jaką klasę wybrać gdy gram demonem?
-
- Thrall
- Posty: 1
- Kontakt:
Jaką klasę wybrać gdy gram demonem?
Jak w temacie. Czy demon jest dosyć dobrą postacią na czary ? Wziąć czarodzieja czy może wojownika ?
- EnZoOo
- Wielki Władca Smoków
- Posty: 964
- Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
Re: Jaką rase wybrać gdy gram demonem?
Demon jest dosyć silny fizycznie, jeżeli chodzi o czary, najlepiej sprawuję on się w roli przywoływacza lub piromanty. Jeżeli chodzi Ci o klasę (wojownika) to nadaję się on na wojownika lub na rycerza śmierci. Demon także pasuję do klasy jako zabójca, jeżeli lubisz się bawić magią to weź piromante lub przywoływacza, jeżeli wolisz grać na hardcora i od razu na atak, to weź wojownika lub rycka śmierci, lub na szybką grę zabójce.
Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)
Re: Jaką rase wybrać gdy gram demonem?
Ja gram Pirem i mogę rozwalić całą bazę samy bohaterem.
Oko za oko, Ząb za Ząb dług krwi musi zostać spłacony
Re: Jaką rase wybrać gdy gram demonem?
Jeśli chodzi o demona to mam tutaj spore doświadczenie i dam ci builda którym ja się kieruję:
Demon->Piromanta
Piromancja do ok.500 oczywiście cały czas zwiększamy też rytuał dla rzucania czarów na 100%
Niewrażliwość do 100 (200 dodatkowego pancerza) czyli blokujemy wojowników
Dalej jedziemy w tajemną i tak zamykamy builda
Staty:
OK.600 inteligencji( wedle uznania) daje nam to dużo many szybki regen czarów oraz zwiększa prawdopodobieństwo rzucenia czaru dodatkowo pd. dla wyszkolonych jednostek
Dalej dajemy ok.250 zręczności dla pancerza, odporności szybkości poruszania się
I ostatecznie jedziemy w siłę dla zwiększenia hp, regenu hp oraz ataku( choć to niepotrzebne magowi)
Konfiguracja HotKeyów:
F1: Heal(kauteryzacja) Z piromancji
F2: Z magi tajemnej czar zwiększający zasięg
F3: Z magi tajemnej czar przedłużający czas czaru
F4: Z magi tajemnej czar dający nam 2x obrażeń od czarów
F5: przywołanie żywiołaka ognia z piromancji
F6: ręka płomienia z piromancji
F7: armagedon z piromancji
F8: wysysanie magi z magi tajemnej
Przedmioty: Korona Thyatisa, 5x harf leśnych istot + kula boskiej mocy
To wszystko jeśli chodzi o maga
PS: zabijanie dusz, które robią sukuby zwiększa nam manę
Drugi build assasina:
Demon-Zabójca
Jedziemy w zabójstwo do 450 co daje nam 100% gwarancje zabicie przeciwnika jednym ciosem ( zabójstwo uzależnione jest od odporności potwora czy gracza dam przykład: mamy 100% zabójstwa a przeciwnik posiada 50 odporności to nasz współczynnik szansy na zabójstwo wynosi jedynie 50%)
Dalej dajemy tylko i wyłącznie w niewrażliwość np. 500 to 1000 pancerza co daje nam gwarancję, że przeciwnik zaatakuje nasz bardzo małą siła
Staty:
400 w zręczność daje nam to szybkość ataku, pancerz, odporności
100 w charyzmę szybkość ataku nam daje ewentualnie więcej miejsca na armie, efekt dowodzenia i pełne miejsce w świcie
Resztę punktów dajemy tylko i wyłącznie w siłę dla zwiększenia ilości hp, walki, pkt obrażeń oraz regeneracji życia
Itemy:
Hełm paladyna ( 5% szansa na ochronę życia czyli czaru dającego nam ponowne odrodzenie się po śmierci) 4x sztylety +50% szybkości ataku czyli 50*4=200% szybkości ataku oraz do wyboru hełmy paladyna lub kule boskiej mocy tutaj hełmy większa szansa na ochronę życia lub kule boskiej mocy to +400 hp za 2 kule) na początek polecam używać jednej lub 2x kul z powodu małej ilości życia dalej to hełmy aby uczynić nas nieśmiertelnymi
Porada: 15% ochrony życia przy tak szybkich atakach jakie wykonujemy daje nam gwarancje, że nie zostaniemy zabici przez przeciwnika atakując np. swój mur do momentu gdy ochrona życia się nam załączy.
Więc tak dwa różne buildy żaden nie jest gorszy zależy kim chcemy grać lv 1000 można nabić bardzo łatwo na mapie 0 Pur3viL exp
Demon->Piromanta
Piromancja do ok.500 oczywiście cały czas zwiększamy też rytuał dla rzucania czarów na 100%
Niewrażliwość do 100 (200 dodatkowego pancerza) czyli blokujemy wojowników
Dalej jedziemy w tajemną i tak zamykamy builda
Staty:
OK.600 inteligencji( wedle uznania) daje nam to dużo many szybki regen czarów oraz zwiększa prawdopodobieństwo rzucenia czaru dodatkowo pd. dla wyszkolonych jednostek
Dalej dajemy ok.250 zręczności dla pancerza, odporności szybkości poruszania się
I ostatecznie jedziemy w siłę dla zwiększenia hp, regenu hp oraz ataku( choć to niepotrzebne magowi)
Konfiguracja HotKeyów:
F1: Heal(kauteryzacja) Z piromancji
F2: Z magi tajemnej czar zwiększający zasięg
F3: Z magi tajemnej czar przedłużający czas czaru
F4: Z magi tajemnej czar dający nam 2x obrażeń od czarów
F5: przywołanie żywiołaka ognia z piromancji
F6: ręka płomienia z piromancji
F7: armagedon z piromancji
F8: wysysanie magi z magi tajemnej
Przedmioty: Korona Thyatisa, 5x harf leśnych istot + kula boskiej mocy
To wszystko jeśli chodzi o maga
PS: zabijanie dusz, które robią sukuby zwiększa nam manę
Drugi build assasina:
Demon-Zabójca
Jedziemy w zabójstwo do 450 co daje nam 100% gwarancje zabicie przeciwnika jednym ciosem ( zabójstwo uzależnione jest od odporności potwora czy gracza dam przykład: mamy 100% zabójstwa a przeciwnik posiada 50 odporności to nasz współczynnik szansy na zabójstwo wynosi jedynie 50%)
Dalej dajemy tylko i wyłącznie w niewrażliwość np. 500 to 1000 pancerza co daje nam gwarancję, że przeciwnik zaatakuje nasz bardzo małą siła
Staty:
400 w zręczność daje nam to szybkość ataku, pancerz, odporności
100 w charyzmę szybkość ataku nam daje ewentualnie więcej miejsca na armie, efekt dowodzenia i pełne miejsce w świcie
Resztę punktów dajemy tylko i wyłącznie w siłę dla zwiększenia ilości hp, walki, pkt obrażeń oraz regeneracji życia
Itemy:
Hełm paladyna ( 5% szansa na ochronę życia czyli czaru dającego nam ponowne odrodzenie się po śmierci) 4x sztylety +50% szybkości ataku czyli 50*4=200% szybkości ataku oraz do wyboru hełmy paladyna lub kule boskiej mocy tutaj hełmy większa szansa na ochronę życia lub kule boskiej mocy to +400 hp za 2 kule) na początek polecam używać jednej lub 2x kul z powodu małej ilości życia dalej to hełmy aby uczynić nas nieśmiertelnymi
Porada: 15% ochrony życia przy tak szybkich atakach jakie wykonujemy daje nam gwarancje, że nie zostaniemy zabici przez przeciwnika atakując np. swój mur do momentu gdy ochrona życia się nam załączy.
Więc tak dwa różne buildy żaden nie jest gorszy zależy kim chcemy grać lv 1000 można nabić bardzo łatwo na mapie 0 Pur3viL exp
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość