Brak balansu, częściowe przywrócenie go
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
Każdy! Generał umie przejmować budowle.Mam Ci wypisać 18 generałów którzy mają umiejętności przejmowania?
Królową byłby mag nie kupiec
Królową byłby mag nie kupiec
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
HAHAHAHAHAHAHAHA jaki generał nie potrafi przejmować budynków???? Dobiłeś mnie całkowicie czy ty na pewno wiesz kto i gdzie jest generałem? ^^A poza tym właśnie walczymy z tym co powiedziałeś (50 levl) Tylko, że wszyscy biorą kupca a nie woja, i siedzą nim w wieży...
- KKProgamer
- Lunarion
- Posty: 528
- Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
- Kontakt:
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
Mniejsza o to i tak by się inaczej grało
? o.O
Nie wierze każdy boi się wyjść Bohem ? żal
Ja go biore zawsze na pierwszy ogien żal ?
To może tak że nie mozna brać kupca ?
? o.O
Nie wierze każdy boi się wyjść Bohem ? żal
Ja go biore zawsze na pierwszy ogien żal ?
To może tak że nie mozna brać kupca ?
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy
I love this character :*
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy
I love this character :*
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
Właśnie o to chodzi, że nie znasz sytuacji: grają tu tak, że biorą kupca, druciarza, walą w charyzmę mając obniżki na wojska i premię do surowców... A bohater? pfff tylko go chronić, najlepiej siedzieć w wieży (gramy na tymczasowych więc wiesz...) A co do generałów to poznasz go po tym, że właśnie potrafi przejmować (wyjątek to fenix z elfów) jakbyś jakiegoś nie znał, albo coś takiego to napisz poszukamy go
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
Powinien być bohater do wyboru, a nie tylko kupiec. Moim zdaniem to po to jest tyle klas, żeby ich używać ...
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
No ale widzisz... grają orkami i baśniowcami... bo są najlepsi (?) a kupiec i druciarz? Tak samo, dużo daje itd... możesz sobie wybrać inną klasę ale za przeproszeniem gówno Ci to da, jeśli napotkasz nim 20 szamanów...
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
Wojtku, wlasnie dlatego gramy kupcami i druciarzami zeby robieine armii mialo sens, kiedys ludzie brali piromantow/druidow i rozwalali czarami kazda armie zanim zdazyla podejsc, takze inne klasy ok ale na 15- lvl.
Sensei Piela
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
Teraz robienie armii nie ma sensu, bo zauważyliśmy przewagę niektórych ras... No i co... mamy rezygnować z WBC, ponieważ dopatrzyliśmy się błędu? Krótka odpowiedź: TAK! a tak bez jaj no to wiesz... jak grasz orkami itd, bierzesz bohatera kupca barb. trzeba by było ograniczyć bohatera w turniejach do nacji tej samej co on.
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
na czym konkretnie polega lepszość orków ii baśniowców? tzn tych drugich domyślam się - jest to rasa idąca na ilość a nie jakość, tyle że z czasem możemy też zrobić dobrą jakość i mamy zarówno ilość jak i jakość
ale orki? ich szamani są lepsi od np. szamanów minotaurów? w czym są lepsi?
sory ale nie jestem na bieżąco.
ale orki? ich szamani są lepsi od np. szamanów minotaurów? w czym są lepsi?
sory ale nie jestem na bieżąco.
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1741
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go
Ludzie, którzy nie grają w multi nie powinni w ogóle zabierać tu głosu, bo nie wiedzą na czym rzecz stoi. Zwłaszcza kieruję to do Programera. Gramy tylko kupcami i druciarzami, gdyż inne klasy są źle zbalansowane. Takie coś ma na celu właśnie przywrócenie balansu. Gra bez bohatera niewiele więcej pomoże niż gra z bohaterem na 10 lvl. Może jedynie inne rasy się bardziej wybiją, zwłaszcza myślę o elfach. Kiedyś był już rozgrywany turniej bez bohaterów i wygrały baśniowe istoty, 2 miejsce leśne elfy i 3 wysokie elfy. Gra bez bohatera nie pomoże zbalansować gry jedynie trochę zmieni rasy w czołówce.
Co do pytania ZZ5: lepszość orków polega głównie na szamanach, którzy są stosunkowo tani i mają chyba najlepszy (no ewentualnie 2 za wielostrzałem moonów) czar w grze. Czar z dużym zasięgiem i rażący bardzo wielu wrogów. Ponadto Orkowie mają silne jednostki na początkowych etapach gry. Głównie Ogry + Trolle, Jeźdźcy tworzą dużą przewagę na początku potyczki. Mówimy tu głównie o pojedynkach 1vs1 a w takowych Orkowie to najsilniejsza rasa.
Co do pytania ZZ5: lepszość orków polega głównie na szamanach, którzy są stosunkowo tani i mają chyba najlepszy (no ewentualnie 2 za wielostrzałem moonów) czar w grze. Czar z dużym zasięgiem i rażący bardzo wielu wrogów. Ponadto Orkowie mają silne jednostki na początkowych etapach gry. Głównie Ogry + Trolle, Jeźdźcy tworzą dużą przewagę na początku potyczki. Mówimy tu głównie o pojedynkach 1vs1 a w takowych Orkowie to najsilniejsza rasa.
Czyżby? A jednak. ®
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości