======================================================================
Patch został wydany przez społeczność Warlords Battlecry rezydującą aktualnie na discordzie Strategy Games! Zapraszamy! DISCORD
Wielke podziękowania dla Matiego i każdego, kto pomagał przy powstawaniu patcha!
======================================================================
Mieszkańcy Strategy Games!, długi czas oczekiwania dobiegł końca dzięki wspólnej pracy prezentuje wam rewolucyjny patch do WBC 3, specjalne podziękowania dla Daentieva za ubogacenie patcha świetnymi mapkami.
Zespół pracujący nad patch’em: Mati&Jhora&EnZoOo&Loondy&społeczność SG!
Patch 1.0 Strategy Games!
DOWNLOAD
PLIKI OPCJONALNE (angielskie głosy, polskie napisy)
INSTRUKCJA INSTALACJI
Sposób instalacji:
1. Pobieramy instalator angielskiej wersji gry z linku i plik patcha
2. Instalujemy grę z instalatora (plik setup_warlords_battlecry)
3. Otwieramy plik WBC Mati patch (spakowany w formacie .rar) i całą jego zawartość wrzucamy do folderu gry do folderu mozemy przejść klikając na nową ikonkę gry PPM i wybierając otwórz lokalizację pliku, zgadzamy się na wszystkie podmiany plików.
4. Usuwamy plik patchdata.xcr z głównego katalogu gry
5. W samej grze w opcjach możemy wejść w ustawienia i włączyć tam tryb pełnego ekranu i ustawić dowolną rozdzielczosć
Pobieramy z linku powyżej plik tekstpl.rar i wypakowujemy do folderu z grą podmieniając pliki i mamy wersję spolszczoną
Jeśli chcemy angielski głos jednostek to ściamy voices.rar Wypakowujemy do folderu z grą do folderu Assets/Sides i podmieniamy
======================================================================
Lista ogólnych zmian w grze oraz samej rozgrywce
- Rozgrywka w wysokiej rozdzielczości FullHD
- Możliwość zminimalizowania ekranu gry do pulpitu
- Nowość! Misje w kapliczkach oparte o dodatki (z WBC2)
- Nowe oraz bardziej zbalansowane item’y na bohaterach
- Niezbugowani Nieumarli (czyt. Budowanie Tieru w normalnym czasie oraz przekształcanie w wyższy poziom, inaczej koniec z rushem)
- Możliwość wgrania spolszczenia języka ojczystego. (głosy oraz napisy)
- Duże jednostki przestają się blokować (Dinozaury/Hydry/Skorpioni Kapłani), czyniąc je teraz bardziej atrakcyjnymi.
- Patch nie eliminuje bugów w postaci używania Hallu Zarazy/Kaplicy Miecza etc.
- Polskie mapy nie działają
======================================================================
Rycerze
Giermek- Przeskalowano koszt z 60 złota na 50 złota.
Rycerz-Czempion - Skrócono czas produkcji z 120 do 90 sekund
Władca Rycerzy - Przeskalowano koszt z 350/350 złota/metalu na 300/300 złota/metalu.
Sirian(Tytan) - Dodanie odporności na każdy rodzaj obrażeń.
======================================================================
Krasnoludy
Piechota krasnoludzka- otrzymała +1 szybkości.
Krasnoludzki Piechur - Przeskalowano koszt z 75 metalu na 60 metalu.
Strażnik Khazrimi- Zwiększenie odporności z 15 do 25 .
Przeskalowano koszt z 175 złota oraz 225 kamienia do 125 złota/175 kamienia.
Krasnoludzki Lord - Przeskalowano koszt z 300 metalu na 200 metalu.
Król Khalid(Tytan) - Usunięto podatność na obrażenia typu kłute
Produkcja została przeniesiona do Browaru
======================================================================
Nieumarli
Kawaleria Szkielet - Przeskalowano koszt z 120 złota na 90 złota.
Rycerz Pogromca - Zwiększenie bazowego zdrowia z 150 do 170.
Rycerz Zagłady - Zwiększenie bazowej szybkości z 7 do 8.
Nietoperz - Usunięto podatność na obrażenia typu kłute.
Wampir - Zwiększenie bazowej szybkości z 12 do 13.
- Zwiększenie odporności z 15 do 20.
- Zwiększenie bazowej walki z 16 do 18.
Lord Bane(Tytan) - Zwiększony bazowy zasięg ataku z 8 do 10.
- Dodano odporność na typ obrażeń sieczne oraz kłute
- Produkcja przeniesiona z T5 do Czarnej Biblioteki.
======================================================================
Barbarzyńcy
Pies bojowy - Zmniejszenie bazowego zdrowia z 75 na 65.
Łupieżca - Zmniejszenie bazowego zdrowia z 220 na 180.
- Zmniejszenie bazowych obrażeń z 50 do 40.
- Przeskalowano koszt z 105/105 złota/metalu do 120/120 złota/metalu.
======================================================================
Minotaury
Minotaur - Przeskalowano koszt z 100 metalu do 90 metalu.
Miotacz Toporów - Zwiększono bazowy zasięg z 4 do 6.
- Zwiększono bazowe obrażenia z 16 do 20.
- Przeskalowano koszt z 40/70 złota/metalu na 50/80 złota/metalu.
Bazyliszek - Zmniejszono bazowy zasięg z 6 do 4.
- Zwiększono bazową szybkość z 4 do 6.
Gnoll -Zwiększono bazową szybkość z 10 do 12
Szaman Minotaurów - Zmniejszono bazową szybkość z 9 do 8.
- Zmniejszono bazowe zdrowie z 120 do 100.
Król Minotaurów -Zmniejszono bazowe obrażenia z 100 do 90.
- Przeskalowano koszt z 200 wszystkich surowców na 300 złota/metalu/kamienia.
- Zwiększono czas produkcji z 90 do 120.
======================================================================
Wysokie Elfy
Budynki oraz ich badania:
Uzdrowiciel
Balsam Elcora - Dostępny teraz od Białej Wieży piątego poziomu.
-Przeskalowano koszt balsamu elcora z 1000 kryształu na 2000 kryształu.
Jednostki:
Lodowy Strażnik -Zmniejszono bazową walke z 12 na 10.
Dalekosiężny -Przeskalowano koszta z 70/50 złota/metalu na 50/40 złota/metalu.
Mistyk -Zwiększono bazowe zdrowie z 50 do 60.
- Zwiększono bazowy pancerz, odporność oraz obrażenia z 5/10/20 do 10/15/25.
-Usunięto podatność na obrażenia sieczne.
- Przeskalowano koszt z 100/100 złota/kryształu na 90/100 złota/kryształu.
Strażnik Księżyca -Zmniejszono bazowe obrażenia z 25 do 20.
- Przeskalowano koszt z 200/50 metalu/kryształu na 250/50/50 metalu/złota/kryształu.
- Zmniejszono bazową prędkość z 12 do 9.
- Zmniejszono bazowe zdrowie z 120 do 110.
- Usunięto odporność na obrażenia kłute.
- Zmniejszono bazową manę(na start) z 10 do 0.
======================================================================
Leśne Elfy
Strażnik Polany -Przeskalowano koszt z 50/50 metalu/kryształu na 40/50 metalu/kryształu.
Jeździec Lasu -Zwiększono bazową szybkość z 16 do 18.
-Zwiększono bazowe obrażenia z 15 do 20.
Elf Łowca -Skrócono czas produkcji z 80 do 70.
Druid -Przeskalowano koszt z 50/150 złota/kryształu na 70/150 złota/kryształu.
- Zwiększono bazowy atak z 10 do 15.
- Zmniejszono bazową prędkość z 11 do 9.
- Dodano wrażliwość na obrażenia wszystkie fizyczne.
Ent -Przeskalowano koszt z 200 kamienia na 150 kamienia.
Duszek -Przeskalowano koszt z 80 kryształu na 70/40 złota/kryształu.
-Zmniejszono zasięg ataku z 6 do 4.
Driada -Zwiększono bazowe obrażenia z 20 do 25.
Żelaznokory(Tytan) -Dodano odporność na każdy rodzaj obrażeń.
======================================================================
Mroczne Elfy
Pajęcza Królowa -Przeskalowano koszt z 10/60 złota/kamienia na 0/70 złota/kamienia.
Zabójca -Przeskalowano koszt z 90 złota na 50/75 złota/metalu.
-Zwiększono bazowe obrażenia z 15 na 20.
-Zwiększono bazowe zdrowie z 100 na 120
-Zwiększono maksymalną szybkość z 16 na 17
-Khargoth zwiększono zasięg ataku o 2 i pancerz o 5
======================================================================
Baśniowe Istoty
Springgan -Zmniejszono bazowę walkę z 4 na 3.
-Zmniejszono bazową szybkość z 14 na 12.
Sylf -Przeskalowano koszt z 10 kryształu na 15 złota.
Karzełek -Przeskalowano koszt z 40 kryształu na 20/60 metalu/kryształu.
Baśniowy Smok -Przeskalowano koszt z 90/40/20 złota/metalu/kryształu na 120/40/20 złota/metalu/kryształu.
Duszek -Zmiany są takie same jak u Leśnych Elfów.
Leśny Władca(Tytan) -Zwiększono zasięg ataku z 12 na 14
======================================================================
Mroczne Krasnoludy
Grond(Tytan) -Dodano odporność na każdy rodzaj obrażeń.
======================================================================
Demony
Budynki oraz ich badania:
Iglica Zagłady
- Przeskalowano koszt Iglicy poziomu 2,3,4,5 z 100/300/300, 100/500/500, 100/1000/1000, 500/500/1000/1000 złota/metalu/kamienia/kryształu na Lvl2 100/100/300, Lvl3 100/100/500 ,Lvl4 100/100/1000 Lvl5 500/500/500/1000 złota/metalu/kamienia/kryształu.
Wieża przywołań -Od teraz przywoływaczy można robić od 2 lvl’u wieży. Brak punktu zbiorowego, wciąż wymaga jednej wieży t3 aby móc produkować.
Jednostki:
Imp -Zwiększono zasięg ataku z 2 na 4.
Koszmar -Zmniejszono bazową szybkość z 17 na 15.
Kosiarz -Zwiększono bazowe obrażenia z 20 na 25.
- Zwiększono bazową szybkość z 12 na 14.
- Przeskalowano koszty z 75/75 złota/metalu na 65/65 metalu/kamienia.
Sukkub -Zwiększono bazowe obrażenia z 15 na 20.
- Zwiększono bazową szybkość z 12 na 14.
Salamandra -Przeskalowano koszty z 200/200 złota/metalu na 150/200 złota/kamienia.
Demon -Zmniejszono bazowe zdrowie z 240 na 220.
Przywoływacz -Przeskalowano koszty z 200/200/100 złota/metalu/kryształu na 150/150/100 złota/metalu/kryształu.
- Skrócono czas produkcji z 80 na 70.
- Możliwość produkcji od T2 Wieży Przywołań.
======================================================================
Imperium
Budynki oraz ich badania:
Spichlerz
Dochód -Zmniejszono koszta badania do pierwotnej formy (Lvl1 120 wszystkiego Lvl2 200 wszystkiego)
Jednostki:
Najemnik - Przeskalowano koszt z 240 złota na 190 złota.
Halabardnik - Przeskalowano koszt z 50/150 złota/metalu na 50/130 złota/metalu.
Słoń -Przeskalowano koszt z 250/250 metalu/kamienia na 150/300 metalu/kamienia.
- Skrócono czas produkcji z 200 na 120.
Czarny Mag -Przeskalowano koszt produkcji z 200/200 złota/kryształu na **100/200 złota/kryształu.
======================================================================
Ssrathi
Kameleon -Zmieniono nastawienie z tchórzliwe na obronne.
Wężolud - Przeskalowano koszt z 60 metalu na 50 metalu.
Wężowy Kapłan -Przeskalowano koszt z 150/50 złota/kryształu na 130/50 złota/kryształu.
Jaszczurzy Jeździec - Przeskalowano koszt z 80/50 metalu/kamienia na 120/10 metalu/kamienia.
Triceratops - Dodano odporność na obrażenia typu kłute.
Tyrannosaurus Rex - Przeskalowano koszt z 400 kamienia na 350 kamienia.
- Dodano odporność na obrażenia wszystkie fizyczne.
- Od teraz T-Rex wywołuje efekt psychologiczny Fear.
Pterodaktyl -Przeskalowano koszt z 50/110 złota/kamienia na 50/100 złota/kamienia.
-Zmniejszono bazowe zdrowie z 180 na 160.
-Zmniejszono bazowe obrażenia z 45 na 40.
Naga -Przeskalowano koszt z 100/200 złota/kryształu na 100/180 złota/kryształu.
Iriki(Tytan) - Dodano odporność na wszystkie żywioły.
======================================================================
Orkowie
Wyrzutnia Goblinów - Przeskalowano koszt z 300/300 złota/metalu na 200/200 złota/metalu.
Wódz Goblinów - Zwiększono bazową mane (na start) z 25 do 40.
- Zwiększono bazowy pancerz z 5 do 15.
Gobliński Szaman - Zmniejszono bazową prędkość z 12 do 9.
- Przeskalowano koszt produkcji z 200 kryształu na 50/50/200 złota/kamienia/kryształu.
- Zwiększono czas produkcji z 60 do 80 sekund
======================================================================
Rój
Mrówka - Dodano odporność na każdy rodzaj obrażeń
Skorpion -Zwiększono bazowe zdrowie z 85 na 100
-Zwiększono bazowy atak z 7 na 8
Skorpioczłek -Przeskalowano koszt z 150 kamienia na 180 kamienia.
- Zwiększono bazową walkę z 10 na 14
- Zwiększono bazową szybkość z 14 na 15
- Zwiększono bazowe zdrowie z 125 na 160
- Zwiększono bazowy pancerz z 10 na 20
- Zmieniono typ obrażeń z kłutych na sieczne
Skorpion Kapłan -brak podatności na obuch
Lord Melkor - Dodano odporność na każdy** rodzaj obrażeń.
======================================================================
Władcy Zarazy
Budynki oraz ich badania:
Szkatułka
Koszt wirusa: 1lvl - 100 golda/25 kamienia/25 kryształu, a kolejne poziomy rosną o 50/25/25
Jamy Hydr
O 25 % tańsze ulepszenie jak dla żywiołowych hydr, w ulepszonej jamie może powstawać i zwykła i żywiołowa hydra
Jednostki:
Ghul - Przeskalowano koszta z 10/30 złota/kryształu na 10/40 złota/kryształu.
Szlam -Zwiększono bazowy pancerz z 10 na 20.
Wpatrywacz -Zwiększono zasięg ataku z 4 na 6.
Zarodnik -Zwiększenie bazowego zdrowia z 5 na 20.
- Zwiększenie bazowej szybkości z 10 na 12.
Hydra -Przeskalowano koszta z 150/100 złota/kryształu na 150/100 złota/metalu.
- Dodano odporność na sieczne oraz kłute.
- Dodano podatność na ogień.
Kriohydra - Przeskalowano koszt z 200/160 metalu/kryształu na 175/125 złota/kryształu.
- Brak podatności.
Pirohydra - Przeskalowano koszt z 300/250 złota/kryształu na 180/100/50 złota/kamienia/kryształu.
- Zwiększenie bazowej prędkości z 7 na 8.
- Brak podatności.
Lord Antharg(Tytan) - Dodano odpornośc na każdy rodzaj obrażeń.
======================================================================
Machiny
Taran - Zwiększono szybkość o 2.
- Wydłużono czas produkcji z 50 do 80 sekund.
Kościana katapulta - Przeskalowano koszt z 120/80 złota/kamienia na 90/90 złota/kamienia.
======================================================================
Jednostki ogólne
Ognik -Zwiększono obrażenia z 4 na 5.
Skrzat -Przeskalowano koszt z 80 kryształu na 60 kryształu.
Niewolnik -Dodano wrażliwość na wszystkie typy obrażeń.
Ważka -Dodano odporność na ogień.
Harpia - Dodano odporność na magie.
Jastrząb błyskawic - Przeskalowano koszt z 30/60/10 złota/metalu/kryształu na 20/40/20 złota/metalu/kryształu.
Feniks -Wydłużono czas produkcji z 30 na 50 sekund**.
Smoki
======================================================================
Wszystkie smoki zyskują:
- Czas produkcji zmniejszony z 420 do 300 sekund.
- +5 do odporności.
- +1 bazowej szybkości.
- +50 bazowego życia
Ognisty Smok oraz Bagienny -Koszt od teraz wynosi po 900/900 złota/kryształu.
======================================================================
Tytani
Zwiększenie wszystkim tytanom życia o 100.
Zmniejszenie czasu produkcji z 600 do 450 sekund
Nowy Patch SG - Lista zmian i link
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość