Tańczący miecz odzyskał swoje klekotanie
Kosiarz zdobył ciekawy głos
lecz niepokoi mnie nowy głos inkwizytora moim zdaniem niepotrzebna zmiana
a tak poza tym to Dziękuje za poświęcenie
Spolszczenie do WBC3(pełne)
- BrudasekPL
- Krasnoludzki Lord
- Posty: 100
- Kontakt:
Re: Spolszczenie do WBC3(pełne)
Mówiąc niepokoi masz na myśli to, że jest gorszy niż ten pierwszy, tak? Jeśli trzeba, to mogę przywrócić tamten wariant, jednak moim zdaniem(nikt nie musi się z nim zgadzać) bardziej pasuje ten dodany w poprawce Chciałem też zmienić głos Żelaznemu Golemowi, ale nie miałem pomysłu jaki inny głos mógłby on mieć. Dzięki wielkie za zainteresowanie, dobrze jest wiedzieć, co trzeba zmienić lub poprawić w swoim "projekcie"
Interesuje Cię pełne spolszczenie do WBC3? Zajrzyj tutaj viewtopic.php?f=64&t=2521
- BrudasekPL
- Krasnoludzki Lord
- Posty: 100
- Kontakt:
Re: Spolszczenie do WBC3(pełne)
Witam wszystkich po długiej przerwie! Regularnie wracam do serii Warlords Battlecry i ostatnio udało mi się poświęcić kilka dni na dopieszczenie spolszczenia głosów do Warlords Battle Cry 3. Próbowałem stworzyć męski głos komentatora za pomocą różnych syntezatorów mowy, jednak brzmi to po prostu źle. Wciąż więc słyszeć będziemy kobiecy głos komentatora, niezależnie od tego jaki rodzaj głosu wybierzemy w opcjach. Na stałe usuwam pliki ze spolszczeniem z serwisu chomikuj.pl (ciągle są kasowane przez serwis i muszę je wrzucać na nowo, od jakichś 2 lat już nawet tego nie robię) i wrzucam pliki z nową wersją na Google Drive oraz Mega.
Lista zmian w najnowszej wersji spolszczenia:
- Pliki dźwiękowe które wchodzą w skład plików .xcr nie są już szyfrowane więc można je wszystkie odtworzyć programami do odtwarzania plików audio (z niektórymi z nich w przeszłości był problem, przyda si toę jeśli ktoś chce zajrzeć i odsłuchać pliki w środku tych wszystkich .xcr).
- Zastosowanie wszystkich poprzednich poprawek (kosiarz, tańczący miecz, Król Khalid i niektóre machiny oblężnicze znowu mają głosy).
- Zmiana głosów u jednostek, które nie były zbyt podobne do tych z oryginalnej wersji językowej (inkwizytor u Rycerzy, strażnik Khazrimi u Krasnoludów, żelazny golem u Mrocznych Krasnoludów, wódz goblinów u Orków, kapłan zarazy u Władców Zarazy).
- Dodatkowo zmieniono głosy wszystkim jednostkom u Ssrathi z wyjątkiem tytana (kameleon, wężolud, jaszczurzy jeździec, wężowy kapłan, naga).
- Przywrócono brakujące kwestie głosowe u niektórych tytanów (Burza, Grond, Lord Melkor) oraz niektórych jednostek (głos bohatera Orków, goblin, pradawny treant, łuska).
- Nowe głosy dodane w wersji 1.03 zostały spolszczone (kwestie głosowe typu "nie mam many" wstawiłem jako puste pliki dźwiękowe, kwestie głosowe rzucania zaklęć są w przypadku tych głosów takie same jak po angielsku).
- Niektórych kwestii głosowych wciąż brakuje, ponieważ nie zostały one w ogóle nagrane w polskiej wersji językowej (przejrzałem kilka razy kilkaset plików dźwiękowych z kwestiami głosowymi: barbarzyńca (jednostka) nie ma kwestii trafienia krytycznego, a pradawny treant nie ma kwestii po wybudowaniu budynku/braku możliwości wybudowania budynku. Ciekawe jest to, że w polskiej wersji językowej minotaur (jednostka) ma dwie głosowe po wyprodukowaniu, ale używa tylko jednej z nich (w angielskiej wersji językowej ma on tylko jedną kwestię).
PS: Czasami dostaję maile pytające mnie o spolszczenie do popularnego moda "The Protectors". Nie planuję się za to zabierać, chyba że mod będzie już w wersji ostatecznej i nie będę musiał się przejmować dodawaniem na bieżąco nowych głosów dla nowych jednostek.
LINK NUMER 1 - https://mega.nz/file/Ect2DDSD#ObnV6Lkst ... hSNcu3jAcw
LINK NUMER 2 - https://drive.google.com/file/d/19zq1Ub ... sp=sharing
Lista zmian w najnowszej wersji spolszczenia:
- Pliki dźwiękowe które wchodzą w skład plików .xcr nie są już szyfrowane więc można je wszystkie odtworzyć programami do odtwarzania plików audio (z niektórymi z nich w przeszłości był problem, przyda si toę jeśli ktoś chce zajrzeć i odsłuchać pliki w środku tych wszystkich .xcr).
- Zastosowanie wszystkich poprzednich poprawek (kosiarz, tańczący miecz, Król Khalid i niektóre machiny oblężnicze znowu mają głosy).
- Zmiana głosów u jednostek, które nie były zbyt podobne do tych z oryginalnej wersji językowej (inkwizytor u Rycerzy, strażnik Khazrimi u Krasnoludów, żelazny golem u Mrocznych Krasnoludów, wódz goblinów u Orków, kapłan zarazy u Władców Zarazy).
- Dodatkowo zmieniono głosy wszystkim jednostkom u Ssrathi z wyjątkiem tytana (kameleon, wężolud, jaszczurzy jeździec, wężowy kapłan, naga).
- Przywrócono brakujące kwestie głosowe u niektórych tytanów (Burza, Grond, Lord Melkor) oraz niektórych jednostek (głos bohatera Orków, goblin, pradawny treant, łuska).
- Nowe głosy dodane w wersji 1.03 zostały spolszczone (kwestie głosowe typu "nie mam many" wstawiłem jako puste pliki dźwiękowe, kwestie głosowe rzucania zaklęć są w przypadku tych głosów takie same jak po angielsku).
- Niektórych kwestii głosowych wciąż brakuje, ponieważ nie zostały one w ogóle nagrane w polskiej wersji językowej (przejrzałem kilka razy kilkaset plików dźwiękowych z kwestiami głosowymi: barbarzyńca (jednostka) nie ma kwestii trafienia krytycznego, a pradawny treant nie ma kwestii po wybudowaniu budynku/braku możliwości wybudowania budynku. Ciekawe jest to, że w polskiej wersji językowej minotaur (jednostka) ma dwie głosowe po wyprodukowaniu, ale używa tylko jednej z nich (w angielskiej wersji językowej ma on tylko jedną kwestię).
PS: Czasami dostaję maile pytające mnie o spolszczenie do popularnego moda "The Protectors". Nie planuję się za to zabierać, chyba że mod będzie już w wersji ostatecznej i nie będę musiał się przejmować dodawaniem na bieżąco nowych głosów dla nowych jednostek.
LINK NUMER 1 - https://mega.nz/file/Ect2DDSD#ObnV6Lkst ... hSNcu3jAcw
LINK NUMER 2 - https://drive.google.com/file/d/19zq1Ub ... sp=sharing
Interesuje Cię pełne spolszczenie do WBC3? Zajrzyj tutaj viewtopic.php?f=64&t=2521
Re: Spolszczenie do WBC3(pełne)
No tego to się nie spodziewałem.
Wpadnij może na discorda
Wpadnij może na discorda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość