WBC#IV

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

WBC#IV

Post autor: Krasnoludzki Lord » pt, 14 lis 2008, 20:20

Co byś zrobił w wbc iv? Czego brakuje w poprzednich częsciach???
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
aleksanderek48
Champion
Champion
Posty: 1257
Ulubiona rasa: mi.: elfy
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: aleksanderek48 » pt, 14 lis 2008, 22:13

lista jest duza. w wb3 za latwo sie expi bohatera
brakuje mi limitu levela ( 50 )
w wb3 niema zagadek
przydało by się polecenia czarów (takie kompa ze np. mignięcie i że odrazu potem robi ręke ognia)
budowa czaszki straznika
magia powietrza
kampania taka jak w wb2, wiecej regionów niezamkowych, za opanowanie zamka wybierasz 1 jakikolweg przedmiot
schowek wiekszy
1 stały handlarz ( bez podróży po mapie tylko np. kolo schowka )
no i jeszcze pare rzeczy by sie przydalo :D

Awatar użytkownika
aleksanderek48
Champion
Champion
Posty: 1257
Ulubiona rasa: mi.: elfy
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: aleksanderek48 » pt, 14 lis 2008, 22:15

no i oczywiście mniej lag, działający serwer główny do gry wb4 i wiecej ludzi do dodania :D np 8

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: Krasnoludzki Lord » sob, 15 lis 2008, 17:35

taaaaaaak przede wszystkim bardzo rozbudowana kampania z naprawde różniącmi się kampaniaqmi chociazby dla stron zlo dobro neutralnosc mniej ras ale kilka nowych zamiast m.krasnali cos w rodzaju gnomów takie mniejsze krasnoludy wredne bardzo zamiast miny bylaby jednostka kamikaze np rys. ze trzy male gnomy niosa beczke prochu i jak to walnie to te gnomy odskakuja w boki i tez sie rozwalaja ale to by nawewt twoim zadawalo obrazenia a miny to by byly w budowlach takie niewidoczne pola ze jak wrog w nie wdepnie to wybuchaja niech kazda rasa ma kilka wlasnych sylwetek do wyboru i portrety meskie zenskie tak samo sylwetki tylko nie np u orkow tamby byly np po dwie meskie i zeby tytani byli troche slabsi ale zato zeby kazdy z nich mial jakis czar ostatni na 3 moze [poziomie no i by tu wymieniac i wymieniac
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
aleksanderek48
Champion
Champion
Posty: 1257
Ulubiona rasa: mi.: elfy
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: aleksanderek48 » sob, 15 lis 2008, 23:16

no i oczywiście edytor. w wb2 był lepszy niz w wb3

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: Louis EX » pn, 17 lis 2008, 13:15

Z tym limitem to bym się zastanowił ...
No bo w WBC II jest limit (50 lvl) ale bardziej podoba mi się bez ograniczenia w III. Chociaż to zależy bo w II trzeba bardziej się zastanawiać przy rozwoju bohatera natomiast w III można wszystko naprawić. A czy tak łatwo się 'expi' bohatera w III? Chyba nie. W II było trudniej bo expa zdobywało się tylko po zakończeniu walki ale że w III jest za łatwo to bym nie powiedział.

Awatar użytkownika
aleksanderek48
Champion
Champion
Posty: 1257
Ulubiona rasa: mi.: elfy
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: aleksanderek48 » pn, 17 lis 2008, 14:14

w wb3 mam mapke co nabija ponad 10.000 expa na 5 minut. więc se moge robić bohaterów co tytana na hita biorą.

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 17 lis 2008, 14:41

W trojce jest latwo nabijac lvl w kampanii najbardziej. Powinien byc limit, bo inaczej gra nie jest zrownowazona. To jest rts, a nie rpg!!! Owszem, rozwija sie postac, ale to tylko dodatek do strategicznej rozgrywki!!! Beznadziejny jest bohater, ktory sam rozwali cala baze wroga i 5 tytanow, nawet sie nie pocac! Ja czerpie przyjemnosc z rozbudowy, widowiskowych walk przy uzyciu WIELKIEJ ARMII, a nie jednej jednostki. Moim zdaniem prog powinien wynosic gdzies tak 99 lvl! A lubie grac postaciami na 20 - 30 lvl fajnie wtedy jest.
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
aleksanderek48
Champion
Champion
Posty: 1257
Ulubiona rasa: mi.: elfy
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: aleksanderek48 » pn, 17 lis 2008, 15:38

fajnie jest jak sie ma hero na 400 level u daje sie tylko do charyzmy, bogactwa, szlifiera kamieni i jakieś specjalności dla jednoski np.: ssrathi ma +10pd za smoki. wziaść 150 tej umiejetnosci a reszte do bogactwa i szlifiera kamieni i mozna szybko zrobić armie mega silnym smoków.

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: WBC#IV

Post autor: Administrator » wt, 18 lis 2008, 21:53

1. Rozbudowana kampania.
2. Poprawa grafiki (nie jest zła, ale zachęciłoby to innych do grania).
3. Większa różnorodnosc jednostek. Dodanie im nowych cech, umiejętności.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości