Brak balansu, częściowe przywrócenie go

Przedstaw własny pomysł.
Zablokowany
Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Brak balansu, częściowe przywrócenie go

Post autor: TomekW » czw, 15 lip 2010, 20:18

Baśniaki najlepsze, Orki zaraz po nich (1v1), czy tego chcemy czy nie. Moja propozycja?

Po pierwsze, no hero albo 1lvl hero. Bohaterzy podnoszą morale, dają zasoby, przywoływują zombie do kopalni - trochę nam to balans psuje.

A co do baśniaków i orków, moja propozycja jest następująca:

Na turniejach czy innych ważnych rozgrywkach (itd.) można by wybrać wszystkie rasy, prócz tych najlepszych (sądzę, że to Orki i Baśniaki, może coś do nich dojść, nie znam się dobrze), ale żeby mieć Baśniaki lub Orki trzeba by było losować. To wiązałoby się z ryzykiem na Zarazę i Imperium, a poza tym nie byłoby dużej szansy na Baśniaków i Orków, więc turnieje nie wyglądałyby tak jak wyglądają.

Jeśli się nie zgadzacie to wymyślcie coś innego, bo skoro można chociaż trochę ten unbalans poprawić (tak jak wyżej), to czemu nie?
Tomek

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Wojtku » czw, 15 lip 2010, 20:19

Jak już wspomniałem na hamaku jestem totalnie za. Moja propozycja: gra bez bohatera, jak ktoś grał, to wie dlaczego...

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: TomekW » czw, 15 lip 2010, 20:20

A o patencie z losowaniem baśniaków co sądzisz?
Tomek

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Wojtku » czw, 15 lip 2010, 20:32