Dziś zagraliśmy rano grę na losowej mapie, wszyscy na wszystkich. Wszystkim spodobało się tak, że graliśmy aż do teraz .
Oto zasady:
Mapa:
- Losowa
- Wygląd mapy (np. Trawiaste równiny) losowy, jeśli ktoś się uprze, może wybrać
- Wielkość wedle uznania
- Brak obiektów
- Liczba zwierząt jak kto chce
Mgła wojny, zasłonięta mapa.
Poziom twierdzy: 5 lub 3
Bohater: Tymczasowy, lvl 20 lub 30, klasa, statystyki i umiejętności jak w zwykłych rozgrywkach.
Gra się wszyscy na wszystkich, ale można też 2vs2vs2, 3vs3 i inne kombinacje (ale na mapie losowej z zasadami powyżej).
Dodatkowe rozgrywki: FFA
Re: Dodatkowe rozgrywki: FFA
Też polecam granie od czasu do czasu FFA i o dziwo dość rzadko stawiało graczy w jakiś dziwnych miejscach(psujących balans).
Re: Dodatkowe rozgrywki: FFA
Tje, ale nie zapomnę jak postawiło mnie 5 kroków od Furiona, gdy miałem w dodatku gorszą rasę. To było chamskie .
Tomek
Re: Dodatkowe rozgrywki: FFA
Pomysł ogólnie jest dobry, bo sam testowałem taka grę i przyjemnie się gra.
Dobrze że Tomek wspomniał że to są "Dodatkowe rozgrywki".
Dobrze że Tomek wspomniał że to są "Dodatkowe rozgrywki".
Re: Dodatkowe rozgrywki: FFA
Uwaga: Tylko w dodatkowych rozgrywkach FFA wprowadzony zostaje system bohaterów.
Będzie można grać zarówno systemem kupców, jak i nowym systemem bohaterów w FFA, przedstawionym poniżej:
Bohater tymczasowy. Poziom doświadczenia: do ustalenia przed rozgrywką, w granicach 10-30 (chociaż raczej w okolicach 10-15).
Klasy: wszystkie.
Umiejętności bohatera: zabronione dodatkowe Punkty Doświadczenia (PD) dla jednostek i Morale. Zabronione czary ofensywne (czyli takie, które w jakiś sposób zadają obrażenia wrogim jednostkom czy budynkom, zmniejszają ich statystyki itd.), dozwolone wszelkiego rodzaju czary przyzwania, premie i leczenia. Możliwe są późniejsze zakazy zaklęć, które okażą się zbyt silne i popsują zabawę, o ile takie znajdziemy.
Dodam, że w FFA występuje także zakaz wlotów.
Będzie można grać zarówno systemem kupców, jak i nowym systemem bohaterów w FFA, przedstawionym poniżej:
Bohater tymczasowy. Poziom doświadczenia: do ustalenia przed rozgrywką, w granicach 10-30 (chociaż raczej w okolicach 10-15).
Klasy: wszystkie.
Umiejętności bohatera: zabronione dodatkowe Punkty Doświadczenia (PD) dla jednostek i Morale. Zabronione czary ofensywne (czyli takie, które w jakiś sposób zadają obrażenia wrogim jednostkom czy budynkom, zmniejszają ich statystyki itd.), dozwolone wszelkiego rodzaju czary przyzwania, premie i leczenia. Możliwe są późniejsze zakazy zaklęć, które okażą się zbyt silne i popsują zabawę, o ile takie znajdziemy.
Dodam, że w FFA występuje także zakaz wlotów.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości