Forumowy Patch 1.9 - lista zmian

Patch 2.0
Zablokowany
Awatar użytkownika
EnZoOo
Wielki Władca Smoków
Wielki Władca Smoków
Posty: 964
Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Forumowy Patch 1.9 - lista zmian

Post autor: EnZoOo » pn, 25 cze 2018, 22:15

Hej wszystkim!

Na początek chciałbym wszystkim podziękować za dotychczasowe złożone propozycje, oraz wsparcie niektórych osób we wszystkim.
Dzięki edytorom, mogliśmy wprowadzić kilka zmian, być może nie najistotniejszych, ale pozmieniało się trochę.

Ku przypomnieniu, należy mieć angielską wersje językową 1.03. Bez HD

Link tutaj:
Klik

Po zainstalowaniu angielskiej wersji, należy wprowadzić Nasz fanowski patch. Instrukcje znajdziecie w folderze z patchem pod nazwą "Czytaj to".

Link do patcha: http://www.mediafire.com/file/ck7hol2nc ... 1.rar/file

Wszelakie komentarze/uwagi można zamieszczać w tym temacie:
Klik


Oto lista zmian:
====Rycerze===

Swordsman(Szermierz)

Zwiększono koszt produkcji z 20 do 30 metalu.
Wydłużono czas produkcji z 20 do 30 sekund.

Squire(Giermek)

Zmniejszono koszt produkcji z 60 do 40 złota.

Knight(Rycerz)

Zmniejszono koszt produkcji z 90 do 70 złota.

Knight Champion(Rycerz Czempion)

Zmniejszono koszt produkcji z 150 do 130 złota oraz metalu.
Skrócono czas produkcji z 120 do 80 sekund
Do wyprodukowania wymagana jest Kaplica Miecza zamiast Kuźni. Opis gry nadal będzie zawierał, że potrzeba Kuźni.

Knight Lord(Władca Rycerzy)

Zmniejszono koszt produkcji z 350 do 250 złota oraz metalu.
Skrócono czas produkcji z 240 do 130 sekund.
Zwiększono bazową odporność z 10 do 20.
Zwiększono bazową zbroje z 15 do 20.
Zwiększono bazowe zdrowie z 220 do 280.
Do wyprodukowania wymagana jest Katedra, zamiast Kaplicy Miecza. Opis gry nadal będzie zawierał, że potrzeba kaplicy miecza.

Archon

Przeskalowano koszty produkcji 400 złota/400 kryształu na 200 złota/200 metalu/200 kryształu.

Inquisitor(Inkwyzytor)

Zwiększono bazowe obrażenia z 40 do 45.
Zwiększono bazową szybkość z 9 do 12.
Wydłużono czas produkcji z 80 do 100.
Zwiększono pulę many z 50 do 100.
Od teraz jest odporny 50% na żywioły.
Zmieniono dźwięk ataku cięcie na błyskawicę.
Przeskalowano koszt produkcji z 150/80 do 200/100 kryształu/złota.


===Krasnoludy===

Zwiększono bazową szybkość wszystkich Krasnoludów o 1.

Dwarf Runner(Krasnoludzki Biegacz)

Przeskalowano koszt produkcji 40 złota na 40 metalu.

Dwarf Infantry(Krasnoludzka Piechota)

Zwiększono bazowy atak z 5 do 7.

Dwarf Crossbow(Krasnoludzki Kusznik)

Zwiększono szybkość ataku z 200 do 100.
Zwiększono bazowy zasięg ataku z 10 do 12.

Dwarf Berserker

Zmniejszono koszt produkcji z 275 do 200.

Khazrimi Guard

Zwiększono bazowy atak z 12 do 15.
Zwiększono bazową odporność z 15 do 20.
Zmniejszono koszt produkcji z 225 kamienia do 175.
Zmieniono odporność 50% żywioły na fizyczne.

Runelord

Zmniejszono bazowe zdrowie z 110 do 100.
Przeskalowano koszt produkcji z 100/200 złota/metalu do 130/150 złota/kamienia.
Wydłużono czas produkcji z 55 do 100.


Dwarf Lord

Od teraz produkowany będzie w Zbrojowni. Reszta bez zmian.

Balista

Zwiększono bazowy zasięg ataku z 14 do 16.


===Nieumarli===

Zombie

Zwiększono bazową szybkość z 2 do 4.

Wight(Upiór)

Zwiększono bazowy atak z 6 do 7.

Zjawa(Wraith)

Zmniejszono koszt produkcji z 75 do 60.

Shadow(Cień)

Zmniejszono koszt produkcji z 200 do 120.

Slayer Knight(Rycerz Zabójca)

Zwiększono bazową szybkość z 6 do 8.
Zwiększono zasięg efektu psychologicznego z 5 do 7.
Zwiększono bazowy atak z 14 do 16.
Zwiększone bazowe obrażenia z 25 do 30.

Liche

Zwiększono bazowy atak z 10 do 12.
Zmniejszono koszt produkcji z 200 do 150.

Doom Knight(Rycerz Zagłady)

Zwiększono bazowy atak z 18 do 22.
Zwiększono bazową szybkość z 7 do 9.
Zwiększono zasięg efektu psychologicznego z 6 do 8.
Zwiększono bazowe zdrowie z 250 do 300.

Vampire

Zwiększono bazowe zdrowie z 200 do 215.
Zwiększono bazową szybkość z 12 do 15.
Przeskalowano koszt produkcji 100 złota na 100 kamienia.
Od teraz produkowany będzie w Kurhanie. Reszta bez zmian.

Bone Catapult

Zwiększono zasięg ataku z 12 do 14.

===Barbarzyńcy===

Rider(Jeździec)

Zwiększono bazowy atak z 7 do 10.
Zwiększono bazowe obrażenia z 18 do 22.
Zwiększono bazowe zdrowie z 105 do 120.
Zwiększono pancerz z 5 do 10.
Przeskalowano koszt produkcji z 72 metalu na 40 żelaza oraz 20 złota.

Warlord(Wlk.Wojownik)

Zwiększono bazowy atak z 10 do 15.
Zwiększono bazowe obrażenia z 25 do 35.
Zwiększono bazowe zdrowie z 150 do 200

Reaver(Łupieżca)

Przeskalowano koszt produkcji 105/105 złota/metalu na 205/205 metalu/złota.


===Minotaury===

Gnoll

Zwiększono bazowy atak z 8 do 12.
Zwiększono bazowe zdrowie z 65 do 90.
Zwiększono bazową szybkość z 10 do 12.
Zwiększono bazowe obrażenia z 14 do 20.
Dodano odporność na obrażenia Sieczne.
Przeskalowano koszt produkcji z 90 na 130/60 kamienia/metalu.
Wydłużono czas produkcji z 25 do 45 sekund.

Minotaur Shaman

Dodano koszt w złocie(produkcja) 100.
Zwiększono bazową szybkość z 9 do 10.

Minotaur King

Zwiększono bazowe zdrowie z 300 do 450.
Zmniejszono bazowe obrażenia z 100 do 80.
Zwiększono bazową szybkość z 12 do 13.
Przeskalowano koszt produkcji 200/200/200/200 wszystkich surowców na 150/150/150/150.


===Orkowie===

Orc

Zwiększono bazowy atak z 4 do 5.

Wolfrider(Wilczy Jeździeć)

Zwiększono bazowy atak z 10 do 12.

Goblin Shaman

Zmniejszono szybkość z 12 do 10.
Dodano koszt w złocie oraz kamieniu(produkcja) 100/100.
Przeskalowano koszt produkcji z 200 do 250 kryształu.

Gobshooter

Zwiększono zasięg ataku z 14 do 16.


===Wysokie Elfy===

Wisp(Ognik)

Przeskalowano koszt produkcji z 50 do 60 kryształu.

Iceguard

Przeskalowano koszt produkcji z 25 do 30 metalu.
Zmniejszono bazowy atak z 12 do 11.

Longbow(Elficki Łucznik)

Przeskalowano koszt produkcji z 70 do 50 złota.

Dragon Knight

Zmniejszono bazowy atak z 14 do 12.
Przeskalowano koszt produkcji z 90 do 110 złota.
Zmniejszono odporność z 20 do 15.

Mystic

Zwiększono pulę many z 50 do 100.

Ice Maiden

Zwiększono bazowy atak z 7 do 10.
Zwiększono bazowe obrażenia z 20 do 30.
Zwiększono zasięg ataku z 10 do 12.
Przeskalowano koszt produkcji z 80/120 złoto/kryształ na 100/120 złoto/kryształ.

Moonguard

Dodano koszt w złocie(produkcja) 100.
Przeskalowano koszt produkcji z 50/200 na 200/300 kryształu i metalu.
Wydłużono czas produkcji z 75 do 90 sekund.
Zmniejszono bazową szybkość z 12 do 10.


===Leśne Elfy===

Wisp(Ognik)

Przeskalowano koszt produkcji z 50 do 60 kryształu.

Forestguard

Przeskalowano koszt produkcji z 20/25 do 15/15 złota/metalu.

Gladewarden(Strażnik Polany)

Zwiększono bazowe obrażenia z 10 do 12.
Zwiększono zasięg ataku z 8 do 10.
Skrócono czas produkcji z 45 do 40 sekund.
Zmniejszono bazowy atak z 5 do 4.
Przeskalowano koszt produkcji z 50/50 na 50/40/50 złota/metalu/kryształu.
Dodano wrażliwość na wszystkie fizyczne obrażenia.

Elven Hunter(Elfi Łowca)

Przeskalowano koszt produkcji z 150/50 na 120/60 złota/metalu.
Skrócono czas produkcji z 80 do 65.

Woodrider(Jeździec lasu)

Zwiększono bazowy pancerz z 10 do 15.
Zwiększona bazowa odporność z 10 do 15.
Zwiększono bazowy atak z 9 do 11.
Zwiększono bazowe zdrowie z 90 do 100.

Druid

Zwiększono bazowe obrażenia z 10 do 15.
Zmniejszono bazową szybkość z 11 do 9.

Treant

Zwiększono bazowe zdrowie z 200 do 250.
Zwiększono bazową szybkość z 4 do 6.
Skrócono czas produkcji z 100 do 90 sekund.

Ancient Treant

Zwiększono bazowe zdrowie z 250 do 400.
Zwiększono bazową szybkość z 4 do 6.
Skrócono czas produkcji z 200 do 130 sekund.
Przeskalowano koszt produkcji z 400 do 450.

Sprite(Duszek)

Zmniejszono bazowe zdrowie z 25 do 15.
Przeskalowano koszt produkcji z 80 do 100.
Zmniejszono zasięg ataku z 6 do 4.

Dryad

Zwiększono bazowe obrażenia z 20 do 40.


===Mroczne Elfy===

Wisp(Ognik)

Przeskalowano koszt produkcji z 50 do 60 kryształu.

Dark Infantry(Mroczny Piechur)

Zwiększono bazowy atak z 5 do 7.
Przeszkalono koszt produkcji z 40 do 30 metalu.

Dark Archer(Mroczny Łucznik)

Zwiększono bazowy atak z 3 do 4.
Przeszkalowano koszt produkcji z 25/50 na 20/45 metalu/złota.

Dark Rider(Mroczny Jeździec)

Zwiększono bazowy atak z 8 do 12.
Zwiększono bazowe zdrowie z 100 do 110.
Przeskalowano koszt produkcji z 125 do 80 metalu.
Zwiększono bazowy pancerz z 10 do 15.
Zwiększono bazową odporność z 10 do 15.
Dodano odporność na ogień 50%.

Spider

Zwiększono bazową szybkość z 14 do 16.

Queen Spider

Zwiększono bazowe zdrowie z 65 do 85.

Sorceror(Czarownik)

Zwiększeno bazowy atak z 9 do 10.
Przeszkalowano koszt produkcji z 100/150 na 150/170 złota/kryształu.

Spider Priestess(Pajęcza Kapłanka)

Zwiększeno bazowe zdrowie z 90 do 100.
Zmniejszono bazową szybkość z 12 do 11.
Zwiększono zasięg ataku z 4 do 6.
Przeskalowano koszty produkcji z 180/150 na 190/160 kamienia/kryształu.

Assasin

Zwiększono bazowe zdrowie z 100 do 120.
Zwiększono bazową szybkość z 16 do 17.
Zwiększono bazowe obrażenia z 15 do 25.
Dodano odporność na ogień.
Przeskalowano koszt produkcji z 90 do 105 złota.

Blackguard(Czarny Strażnik)

Zwiększono bazowego zdrowia z 160 do 200.
Zwiększono bazową szybkość z 12 do 15.
Zwiększono bazowe obrażenia z 40 do 50.
Przeskalowano koszta produckji z 100/150/100 na 100/100/100 złota/kamienia/kryształu.

===Baśniowe Istoty===

Spriggan

Od teraz jego produkcja będzie dostępna w Twierdzy 2-go poziomu.

Sylph

Od teraz jego produkcja będzie dostępna w Twierdzy 1-szego poziomu.

Leprechaun(Karzełek)

Przeskalowano koszt produkcji z 40 na 70 kryształu.

Faerie Dragon(Baśniowy Smok)

Przeskalowano koszt produkcji z 20 na 40 kryształu.

Pixie(Skrzat)

Zwiększono bazowe obrażenia z 6 do 10.
Zwiększono bazowy atak z 3 do 5.
od teraz produkcja będzie tworzona w Tęczy. Możliwość jej produkcji będzie od 4 lvl'u twierdzy.

Banshee

Skrócono czas produkcji z 90 do 60.


===Mroczne Krasnoludy===

Stone Golem

Zmniejszono bazowe obrażenia z 30 do 20.
Zmniejszono bazową zbroję z 15 do 10.
Zmniejszono bazową odporność z 15 do 10.

Iron Golem

Zmniejszono bazową zbroję z 20 do 15.
Wydłużono czas produkcji z 45 do 50 sekund.

Firebomb

Zwiększono bazowe zdrowie z 5 do 25.
Zwiększono bazową szybkość z 14 do 16.

Catapult

Zwiększono bazową szybkość z 1 do 2.
Zwiększono bazowy zasięg ataku z 14 do 16.

Battering Ram(Taran)

Zwiększono bazową szybkość z 1 do 3.

Flame Cannon(Działo ogniowe)

Zwiększono bazowy zasięg ataku z 10 do 12.
Przeskalowano koszt produkcji z 150/150(metalu) na 120/120 złota/kamienia.

Hellbore(Piekielnik)

Zwiększono bazowy zasięg ataku z 10 do 12.


===Demony===

Nightmare

Zmniejszono bazową odporność z 20 na 15.
Przeskalowano koszt produkcji z 100/100 na 150/130 metalu/kryształu.

Succubus

Zwiększono bazowe obrażenia z 15 do 20.

Reaper(Kosiarz)

Sposób poruszania się zmieniono na lewitowanie.
Zwiększono bazową szybkość z 12 do 15.
Zwiększono bazowy atak z 8 do 10.

Salamander

Zwiększono bazową szybkość z 9 do 10.

Daemon

Zwiększono bazową szybość z 12 do 15.
Zwiększono bazowy atak z 15 do 16.

Summoner

Zwiększono bazowy atak z 10 do 12.
Od teraz jego produkcja dostępna w pierwszej wieży przywołań. Reszta bez zmian, nadal wymagana jest Twierdza 5 lvl..

===Imperium===

Mercenary(Najemnik)

Przeskalowano koszt produkcji z 240 na 180.

Archer(Łucznik)

Zwiększony bazowy atak z 3 do 4.
Zwiększono zasięg ataku z 6 do 8.
Przeskalowano koszt produkcji z 50/20 na 40/0 złota/metalu.

Halberdier

Przeskalowano koszt produkcji z 150 na 115 metalu.

Elephant

Zwiększono bazowe zdrowie z 260 do 380.
Zwiększono bazową szybkość z 11 do 13.
Zwiększono bazową zbroję z 15 do 25.
Przeskalowano koszt produkcji z 250/300 na 150/300 żelaza/kamienia.
Skrócono czas produkcji z 200 do 140 sekund.

White Mage

Zwiększono bazowe obrażenia z 20 do 25.
Zwiększono bazową szybkość z 8 do 10.
Przeskalowano koszt produkcji z 200 do 150.
Zmieniono odporność z zimna na elektryczność 50%.
Skrócono czas produkcji z 120 do 90.
Zwiększono szybkość ataku z 125 do 100.

Red Mage

Zwiększono bazowe zdrowie z 100 do 120.
Zwiększono bazowe obrażenia z 35 do 40.
Skrócono czas produkcji z 120 na 100.
Zwiększono szybkość ataku z 125 do 100.

Black Mage

Zwiększono bazowy atak z 10 do 12.
Zwiększono bazowe zdrowie z 120 do 150.
Zwiększono bazową szybkość z 8 do 10.
Zwiększono bazowe obrażenia z 30 do 40.
Przeskalowano koszt produkcji z 200/200 na 150/150 złota/kryształu.
Zwiększono szybkość ataku z 100 do 90.
Skrócono czas produkcji z 120 do 100.
Zmieniono atak z elektryczności na zimno.

===Ssrathi===

Snakeman(Wężoludź)

Przeskalowano koszt produkcji z 60 na 50.
Zwiększono bazową szybkość z 10 do 12.
Zwiększono bazowy atak z 4 do 6.

Snakepriest(Kapłan)

Zwiększono bazową szybkość z 6 do 10.
Zwiększono bazowe zdrowie z 80 do 90.
Przeskalowano koszt produckzji z 150 na 80 złota.
Zwiększono bazową odporność z 5 do 10.
Dodano odporność na ogień 50%.
Skrócono czas produkcji z 75 do 60.

Lizard Rider(Jaszczurzy Jeździec)

Zwiększono bazowy atak z 10 do 12.
Zwiększono bazowe zdrowie z 120 do 150.
Przeskalowano koszt produkcji z 80/50 na 110/20 metalu/kamienia.

Triceratops

Zwiększono bazowy atak z 14 do 16.
Zwiększono bazową szybkość z 10 do 12.
Zwiększono bazową odporność z 5 do 15.
Dodane odporność na kłute 50%.

Tyrannosaurus Rex

Zwiększeno bazowy atak z 18 do 20.
Zwiększono bazowe zdrowie z 300 do 450.
Zwiększono bazową szybkość z 9 do 13.
Zwiększono bazową zbroje z 10 do 25.
Zwiększono bazową odporność z 15 do 25.
Zwiększono bazowe obrażenia z 50 do 60.
Skrócono czas produkcji z 150 do 110.
Dodano odporność na kłute 50%.
Dodano efekt psychologiczny: Strach.
Przeskalowano koszt produkcji z 400 do 300 kamienia.

Saurus Pen będzie można budować gdy Świątynia Słońca osiągnie 4 poziom(zamiast 5 jak było dotychczas).


Pterodactyl

Zwiększono bazowy atak z 12 do 14.
Zmniejszono bazowe obrażenia z 45 do 30.
Wydłużono czas produkcji z 40 do 60.
Od teraz atakuje jednostki naziemne jak i latające.
Zwiększono bazową szybkość z 13 do 14.

Naga

Zwiększono bazowe obrażenia z 20 do 35.

===Rój===

Giant Ant

Zwiększono bazową szybkość z 8 do 10.

Husk(Łuska)

Zwiększono bazowe zdrowie z 20 do 40.
Zwiększono bazową szybkość z 10 do 12.

Scorpion

Zwiększono bazową szybkość z 16 do 18.
Zwiększono bazowe zdrowie z 85 do 95.
Produkcja będzie możliwa od drugiego poziomu mrowiska.
Przeskalowano koszt produkcji z 50 do 40 metalu.

Scarab

Zwiększono bazowy atak z 6 do 9.
Zwiększono zasięg ataku z 4 do 5.
Zwiększono bazowe zdrowie z 70 do 80.
Produkcja będzie możliwa od trzeciego poziomu mrowiska.

Scorpionman(Skorpioczłek)

Zwiększono bazowy atak z 10 do 13.
Zwiększono bazowe zdrowie z 125 do 160.
Zwiększono bazową prędkość z 14 do 16.
Zwiększono bazową zbroje z 10 do 15.
Zwiększono bazowe obrażenia z 25 do 30.
Zwiększono bazową odporność z 10 do 15.
Przeskalowano koszt produkcji z 150 do 100.
Zmnieniono typ obrażeń z kłute na sieczne.

Scorpionpriest(Kapłan)

Zwiększono bazowy atak z 12 do 15.
Zwiększono bazowe zdrowie z 120 do 150.
Zwiększono bazowe obrażenia z 30 do 35.
Zwiększono bazową szybkość z 15 do 16.
Zwiększono bazowy pancerz z 10 do 15.
Wydłużono czas produkcji z 70 do 85 sekund.
Zmieniono odporność z ognia na żywioły 50%.

===Władcy Zarazy===


Ghoul

Przeskalowano koszta z 10/30(kryształu) na 10/30 metalu.
Wydłużono czas produkcji z 15 do 25 sekund.

Slime(Szlam)

Przeskalowano koszta z 30 na 20 kryształu.

Gazer(Wpatrywacz)

Zmieniono bazowy atak z 4 do 6.
Zmieniono bazową szybkość z 10 do 12.
Zwiększono zasięg ataku z 4 do 6.
Przeskalowano koszty produkcji z 50(metal) na 50 złota.

Spore(Zarodnik)

Zwiększono bazową prędkość z 10 do 16.
Zwiększono bazowe życie z 5 do 25.
Przeskalowano koszt produkcji z 40/10 na 60 kryształu.

Flamer(Oko płomienia)

Zwiększono bazowy atak z 10 do 15.
Zwiększono bazowe zdrowie z 75 do 120.
Zwiększono bazową szybkość z 14 do 16.
Zwiększono bazową zbroję z 5 do 10.
Zwiększono bazowe obrażenia z 30 do 40.
Przeskalowano koszt produkcji z 150/80 kamień/kryształ na 160/100 kamień/kryształ.

Hydra

Zwiększono bazowe zdrowie z 200 do 250.
Zwiększono bazową szybkość z 9 do 13.
Zmieniono odporność z żadnej na kłute.
Przeskalowano koszt produkcji z 150/100 na 200/50 złota/kryształu.

Cryohydra

Zwiększono bazowy atak z 20 do 22.
Zwiększono bazowe zdrowie z 225 do 350.
Zwiększono bazową szybkość z 9 do 12.
Zwiększono bazową odporność z 15 do 20.
Zmniejszono bazową zbroje z 15 do 10.
Zwiększono bazowe obrażenia z 35 do 40.
Zmieniono dźwięk podczas ataku z sieczne na magię.

Pyrohydra

Zmieniono bazowy atak z 22 do 25.
Zmieniono bazowe zdrowie z 250 do 420.
Zmieniono bazową szybkość z 7 do 11.
Zwiększono bazową odporność z 15 do 20.
Zwiększono bazowe obrażenia z 40 do 50.
Przeskalowano koszt produkcji z 300/250 złoto/kryształ na 300/250/50 złota/kamienia/kryształu.
Zmieniono dźwięk podczas ataku z sieczne na ogień.


Plague Priest

Zmieniono bazowy atak z 10 na 15.
Zmieniono bazowe zdrowie z 120 na 180.
Zmieniono bazowe obrażenia z 40 na 50.
Zmieniono bazową szybkość z 11 na 14.
Przeskalowano koszt produkcji z 100/200/100 złota/metalu/kryształu na 100/200/0 złota/metalu/kryształu.



===Smoki===

Każdemu smokowi zmieniono:

Bazowy atak z 20 do 25.
Bazowe zdrowie zwiększone o 200.
Zwiększone obrażenia o 20.
Skrócono czas produkcji z 400 do 300.
Przeskalowano koszt smoków z 1200 do 1000 (Smokolisz z 1500 -> 1200.
Zwiększono bazową szybkość z 14 do 16. Smokolisz -> z 12 do 14..

===Tytani===

Każdemu zasięgowemu tytanowi zwiększono obrażenia do 130.

Skrócono czas produkcji z 600 do 500.
Przeskalowano koszt z 1200 każdego surowca do 1000.

===Jednostki latające w gniazdach===

Dragonfly(Ważka)

Przeskalowano koszt produkcji z 20/20 na 10/10 kamienia/kryształu.
Zwiększono bazową szybkość z 15 do 19.
Zwiększono bazowe zdrowie z 20 do 28.

Lightning Hawk(Jastrząb)

Od teraz może atakować naziemne jak i latające.
Zwiększono bazową szybkość z 11 do 13.

Wasp

Zwiększono bazową szybkość z 12 do 21.
Przeskalowano koszt produkcji z 20/20 na 10/10 złota/metalu.
Zwiększono bazowe zdrowie z 20 do 24.

Bat

Zwiększono bazową szybkość z 14 do 17.
Zwiększono bazowe zdrowie z 20 do 32.

Eagle

Zwiększono bazową szybkość z 12 do 16.

Harpy

Zwiększono bazową szybkość z 9 do 10.

Phoenix

Zwiększono bazową szybkość z 12 do 14.

Griffon

Zwiększono bazową szybkość z 14 do 15.
Obrazek

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość