=============================== Nieumarli ===============================
W tym temacie użytkownicy forum mogą składać propozycje potencjalnych zmian, które zajdą w Forumowym Patchu 2.0 w rasie Nieumarli.
Aby propozycja została pozytywnie rozpatrzona przez komisję patchową, musi ona zgadzać się z listą rzeczy, które jesteśmy w stanie obecnie zmienić.
Propozycje powinny być przedstawiane w schludny sposób, od myślników bądź podpunktów - najlepiej z uargumantowaniem, chociaż nie jest to konieczne.
Lista rzeczy, które jesteśmy w stanie zmienić w temacie: Lista potencjalnych zmian
Nie wiesz czym jest Forumowy Patch 2.0? Koniecznie przeczytaj temat: Wprowadzenie
Propozycja zmian - Nieumarli
Re: Propozycja zmian - Nieumarli
-Przeniesienie Wampira do czegoś w stylu Kurhanu, czegoś co będzie pasowało tematycznie
-Zmniejszenie kosztów ulepszania jednostek, a przynajmniej tych za metal
-Zmniejszenie kosztów ulepszania jednostek, a przynajmniej tych za metal
POOTTĘŻNYYY GOOOLEEM
Re: Propozycja zmian - Nieumarli
Propozycje zmian dla Nieumarłych
1.Upiór
•Walka 6 > 7
•Szybkość: 6 > 7
•Koszt w metalu: 80 > 60
Upiór jest zdecydowanie za drogi, jak na jednostkę, która ma bardzo małe możliwości bojowe, jeśli nie jest wykorzystywana w walce z przeciwnikami z podatnością na sieczne obrażenia, jak koszmary. Należy obniżyć im koszty, by gracz nieumarłych nie spalał wszystkich surowców na mięso armatnie.
2.Rycerz Pogromca
•Punkty życia: 150 > 170
•Szybkość: 6 > 8
•Koszt w metalu: 200 > 150
Rycerze Pogromcy są jednostkami niezwykle wolnymi oraz drogimi, nie są w stanie nawet dojść do przeciwnika, a gracze robili je tylko po to, by zamienić ich później w Rycerzy Zagłady, którzy oferują większą pulę punktów życia, oraz efekt psychologiczny.
3.Rycerz Zagłady
•Szybkość: 7 > 9
•Koszt w metalu: 300 > 250
•Pomyślałbym także nad zabawą z efektem psychologicznym(zasięg)
Rycerze Zagłady potrzebują lekkiego wspomagania, by mogły częściej gościć w szeregach armii nieumarłych, który nie będzie dłużej cierpiał na tak duże braki w metalu. Sam Rycerz Zagłady będzie w stanie szybciej przemieszczać się po polu bitwy nie umierając od salwy przeciwnych magów
4.Wampir
•Przeniesienie produkcji z Twierdzy lvl 5 do Kurhanu
•Punkty życia: 200 > 215
•Szybkość: 12 > 14
•Koszt w krysztale: 200 > 150
•Czas produkcji: 100 sekund > 80 sekund
Wydaje mi się, że należy wynieść produkcję każdego generała z twierdzy lvl5 do innych budynków, by ułatwić zgromadzenie większej liczby generałów. Dodanie im szybkości pozwoli im znaleźć zastosowanie w bronieniu sojuszników, lub flankowaniu przeciwników oraz niszczeniu mu katapult. Koszty w krysztale mają na celu zachęcić graczy nieumarłych do rekrutowania większych liczby wampirów, by stanowili alternatywę dla liszy oraz cieni.
5.Zjawa i Cień
•Dodanie nieumarłym ulepszeń mrocznych krasnoludów do Cieni i Zjaw
•Koszt Zjawy w krysztale: 70 > 60
•Koszt Cienia w krysztale: 70 > 80
Zmiana kosztów czysto "klimatyczna", nie wpłynie za bardzo na przebieg rozgrywki. Nieumarli wydają się rasą, która powinna siłą Zjaw dorównywać mrocznym krasnoludom, a nawet ich przerastać,(nie wspominając o ogólnej przewadze mrocznych krasnali nad nieumarłymi).
6.Lisz
•Walka: 10 > 12
•Koszt w krysztale: 200 > 125
•Koszt wskrzeszenia umarłych: 40 many > 25 many
Lisze nie pokazywały swojej mocy jako jednostka poziomu 4. Koszt wskrzeszenia umarłych w nowej wersji gry także może być bolączką(czekanie aż liszom załaduje się mana, by w końcu będą mogły wyruszyć do boju). Koszt kryształu, dla liszy, które nie będą mogły zrushować przeciwnika w pierwszych minutach rozgrywki też jest za duży.
1.Upiór
•Walka 6 > 7
•Szybkość: 6 > 7
•Koszt w metalu: 80 > 60
Upiór jest zdecydowanie za drogi, jak na jednostkę, która ma bardzo małe możliwości bojowe, jeśli nie jest wykorzystywana w walce z przeciwnikami z podatnością na sieczne obrażenia, jak koszmary. Należy obniżyć im koszty, by gracz nieumarłych nie spalał wszystkich surowców na mięso armatnie.
2.Rycerz Pogromca
•Punkty życia: 150 > 170
•Szybkość: 6 > 8
•Koszt w metalu: 200 > 150
Rycerze Pogromcy są jednostkami niezwykle wolnymi oraz drogimi, nie są w stanie nawet dojść do przeciwnika, a gracze robili je tylko po to, by zamienić ich później w Rycerzy Zagłady, którzy oferują większą pulę punktów życia, oraz efekt psychologiczny.
3.Rycerz Zagłady
•Szybkość: 7 > 9
•Koszt w metalu: 300 > 250
•Pomyślałbym także nad zabawą z efektem psychologicznym(zasięg)
Rycerze Zagłady potrzebują lekkiego wspomagania, by mogły częściej gościć w szeregach armii nieumarłych, który nie będzie dłużej cierpiał na tak duże braki w metalu. Sam Rycerz Zagłady będzie w stanie szybciej przemieszczać się po polu bitwy nie umierając od salwy przeciwnych magów
4.Wampir
•Przeniesienie produkcji z Twierdzy lvl 5 do Kurhanu
•Punkty życia: 200 > 215
•Szybkość: 12 > 14
•Koszt w krysztale: 200 > 150
•Czas produkcji: 100 sekund > 80 sekund
Wydaje mi się, że należy wynieść produkcję każdego generała z twierdzy lvl5 do innych budynków, by ułatwić zgromadzenie większej liczby generałów. Dodanie im szybkości pozwoli im znaleźć zastosowanie w bronieniu sojuszników, lub flankowaniu przeciwników oraz niszczeniu mu katapult. Koszty w krysztale mają na celu zachęcić graczy nieumarłych do rekrutowania większych liczby wampirów, by stanowili alternatywę dla liszy oraz cieni.
5.Zjawa i Cień
•Dodanie nieumarłym ulepszeń mrocznych krasnoludów do Cieni i Zjaw
•Koszt Zjawy w krysztale: 70 > 60
•Koszt Cienia w krysztale: 70 > 80
Zmiana kosztów czysto "klimatyczna", nie wpłynie za bardzo na przebieg rozgrywki. Nieumarli wydają się rasą, która powinna siłą Zjaw dorównywać mrocznym krasnoludom, a nawet ich przerastać,(nie wspominając o ogólnej przewadze mrocznych krasnali nad nieumarłymi).
6.Lisz
•Walka: 10 > 12
•Koszt w krysztale: 200 > 125
•Koszt wskrzeszenia umarłych: 40 many > 25 many
Lisze nie pokazywały swojej mocy jako jednostka poziomu 4. Koszt wskrzeszenia umarłych w nowej wersji gry także może być bolączką(czekanie aż liszom załaduje się mana, by w końcu będą mogły wyruszyć do boju). Koszt kryształu, dla liszy, które nie będą mogły zrushować przeciwnika w pierwszych minutach rozgrywki też jest za duży.
POOTTĘŻNYYY GOOOLEEM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość