============================== Krasnoludy ==============================
W tym temacie użytkownicy forum mogą składać propozycje potencjalnych zmian, które zajdą w Forumowym Patchu 2.0 w rasie Krasnoludów.
Aby propozycja została pozytywnie rozpatrzona przez komisję patchową, musi ona zgadzać się z listą rzeczy, które jesteśmy w stanie obecnie zmienić.
Propozycje powinny być przedstawiane w schludny sposób, od myślników bądź podpunktów - najlepiej z uargumantowaniem, chociaż nie jest to konieczne.
Lista rzeczy, które jesteśmy w stanie zmienić w temacie: Lista potencjalnych zmian
Nie wiesz czym jest Forumowy Patch 2.0? Koniecznie przeczytaj temat: Wprowadzenie
Propozycja zmian - Krasnoludy
Re: Propozycja zmian - Krasnoludy
Krasnoludy potrzebują solidnej rewizji kosztów względem ilości. Ich zdolność do fieldowania armii nie jest fenomenalna głównie przez duże koszta.
Nie można jednak nie spojrzeć na ich przy tym wysoką odporność i obrażenia, zatem co proponuję to osłabienie początkowe krasnoludów przy obniżeniu kosztów ich produkcji, z ulepszeniem trzypoziomowym zamiast dwu w kwestii obrażeń.
Ponadto, trzeba spojrzeć na efekt morale i krasnoludzkiego piwa- jeśli zwiększa szybkość bazową, powinno też zwiększać szybkość ataku pozwalając krasnoludom nawiązać konkurencyjną walkę z przeciwnikiem.
Kluczowym też wydaje się obniżenie ich chorej odporności - badaniem w postaci zużywanego kryształu w budynku cytadeli - obniżenie bazowej o 7 przez ulepszenia zwiększające bazową wartość o 2, 4 i 8
Nie można jednak nie spojrzeć na ich przy tym wysoką odporność i obrażenia, zatem co proponuję to osłabienie początkowe krasnoludów przy obniżeniu kosztów ich produkcji, z ulepszeniem trzypoziomowym zamiast dwu w kwestii obrażeń.
Ponadto, trzeba spojrzeć na efekt morale i krasnoludzkiego piwa- jeśli zwiększa szybkość bazową, powinno też zwiększać szybkość ataku pozwalając krasnoludom nawiązać konkurencyjną walkę z przeciwnikiem.
Kluczowym też wydaje się obniżenie ich chorej odporności - badaniem w postaci zużywanego kryształu w budynku cytadeli - obniżenie bazowej o 7 przez ulepszenia zwiększające bazową wartość o 2, 4 i 8
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Propozycja zmian - Krasnoludy
Tak jako miko bym każdemu krasnoludowi zwiększył szybkość poruszania się. Również też bym poprzestawiał odporności takim jednostkom jak berserker i strażnik khazimmi, by stali się bardziej "normalni", a nie tylko dobrzy odpowiednio na fizyczne i magiczne jednostki.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
Re: Propozycja zmian - Krasnoludy
Mistrz Runów - Zwiększenie zużycia many przy rzucaniu czaru "Kamienie Zagłady" z 40 do 55. Basic atak Runelordów od ognia i dodatkowy atak magiczny zadający obrażenia fizyczne. Jednostka jest za bardzo samowystarczalna, często gra krasnoludami prowadzi do spamu Runelordami i co za tym idzie - kamieniami. W tej chwili Runelord ma odporność na wszystkie żywioły w efekcie czego deklasuje innych magów. Zmieniłbym to na odporność na 1 konkretny żywioł. Osłabienie Runelorda otworzy wiele furtek w kwestii sposobów prowadzenia gry Krasnalami.
Buff dla Żywiołaków Ziemi do dmg z 25 na 40 wydaje się być sensowny.
Buff do dmg dla balisty z 30 do 40.
Ogólny buff do speeda dla wszystkich krasnali o 1 lub 2.
Kusznik - Zwiększyłbym u niego wartość walki z 3 do 5.
Buff dla Żywiołaków Ziemi do dmg z 25 na 40 wydaje się być sensowny.
Buff do dmg dla balisty z 30 do 40.
Ogólny buff do speeda dla wszystkich krasnali o 1 lub 2.
Kusznik - Zwiększyłbym u niego wartość walki z 3 do 5.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości