Propozycja zmian - Krasnoludy

Patch 2.0
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 975
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Propozycja zmian - Krasnoludy

Post autor: Kronos » ndz, 17 cze 2018, 22:17

============================== Krasnoludy ==============================


W tym temacie użytkownicy forum mogą składać propozycje potencjalnych zmian, które zajdą w Forumowym Patchu 2.0 w rasie Krasnoludów.

Aby propozycja została pozytywnie rozpatrzona przez komisję patchową, musi ona zgadzać się z listą rzeczy, które jesteśmy w stanie obecnie zmienić.

Propozycje powinny być przedstawiane w schludny sposób, od myślników bądź podpunktów - najlepiej z uargumantowaniem, chociaż nie jest to konieczne.



Lista rzeczy, które jesteśmy w stanie zmienić w temacie: Lista potencjalnych zmian
Nie wiesz czym jest Forumowy Patch 2.0? Koniecznie przeczytaj temat: Wprowadzenie
:cowboy:

Awatar użytkownika
miko
Wielki Pan Hordy
Wielki Pan Hordy
Posty: 577
Ulubiona rasa: Horda
Lokalizacja: Kor
Kontakt:

Re: Propozycja zmian - Krasnoludy

Post autor: miko » ndz, 17 cze 2018, 23:04

Krasnoludy potrzebują solidnej rewizji kosztów względem ilości. Ich zdolność do fieldowania armii nie jest fenomenalna głównie przez duże koszta.

Nie można jednak nie spojrzeć na ich przy tym wysoką odporność i obrażenia, zatem co proponuję to osłabienie początkowe krasnoludów przy obniżeniu kosztów ich produkcji, z ulepszeniem trzypoziomowym zamiast dwu w kwestii obrażeń.

Ponadto, trzeba spojrzeć na efekt morale i krasnoludzkiego piwa- jeśli zwiększa szybkość bazową, powinno też zwiększać szybkość ataku pozwalając krasnoludom nawiązać konkurencyjną walkę z przeciwnikiem.

Kluczowym też wydaje się obniżenie ich chorej odporności - badaniem w postaci zużywanego kryształu w budynku cytadeli - obniżenie bazowej o 7 przez ulepszenia zwiększające bazową wartość o 2, 4 i 8
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Propozycja zmian - Krasnoludy

Post autor: Administrator » pn, 18 cze 2018, 19:15

Tak jako miko bym każdemu krasnoludowi zwiększył szybkość poruszania się. Również też bym poprzestawiał odporności takim jednostkom jak berserker i strażnik khazimmi, by stali się bardziej "normalni", a nie tylko dobrzy odpowiednio na fizyczne i magiczne jednostki.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Jhora
Thrall
Thrall
Posty: 7
Kontakt:

Re: Propozycja zmian - Krasnoludy

Post autor: Jhora » ndz, 24 cze 2018, 15:12

Mistrz Runów - Zwiększenie zużycia many przy rzucaniu czaru "Kamienie Zagłady" z 40 do 55. Basic atak Runelordów od ognia i dodatkowy atak magiczny zadający obrażenia fizyczne. Jednostka jest za bardzo samowystarczalna, często gra krasnoludami prowadzi do spamu Runelordami i co za tym idzie - kamieniami. W tej chwili Runelord ma odporność na wszystkie żywioły w efekcie czego deklasuje innych magów. Zmieniłbym to na odporność na 1 konkretny żywioł. Osłabienie Runelorda otworzy wiele furtek w kwestii sposobów prowadzenia gry Krasnalami.

Buff dla Żywiołaków Ziemi do dmg z 25 na 40 wydaje się być sensowny.

Buff do dmg dla balisty z 30 do 40.

Ogólny buff do speeda dla wszystkich krasnali o 1 lub 2.

Kusznik - Zwiększyłbym u niego wartość walki z 3 do 5.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości