Propozycje zmian - Barbarzyńcy

Patch 2.0
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 974
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Propozycje zmian - Barbarzyńcy

Post autor: Kronos » ndz, 17 cze 2018, 22:11

============================= Barbarzyńcy =============================


W tym temacie użytkownicy forum mogą składać propozycje potencjalnych zmian, które zajdą w Forumowym Patchu 2.0 w rasie Barbarzyńców.

Aby propozycja została pozytywnie rozpatrzona przez komisję patchową, musi ona zgadzać się z listą rzeczy, które jesteśmy w stanie obecnie zmienić.

Propozycje powinny być przedstawiane w schludny sposób, od myślników bądź podpunktów - najlepiej z uargumantowaniem, chociaż nie jest to konieczne.



Lista rzeczy, które jesteśmy w stanie zmienić w temacie: Lista potencjalnych zmian
Nie wiesz czym jest Forumowy Patch 2.0? Koniecznie przeczytaj temat: Wprowadzenie
:cowboy:

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Propozycje zmian - Barbarzyńcy

Post autor: Administrator » pn, 18 cze 2018, 19:25

zwiększenie kosztu i czasu produkcji dla grabieżcy.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Dziadzior
Thrall
Thrall
Posty: 2
Ulubiona rasa: Barbarzyńcy
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Propozycje zmian - Barbarzyńcy

Post autor: Dziadzior » wt, 19 cze 2018, 17:25

Propozycje zmian dla barbarzyńców:

-----Jednostki--------

1.Pies bojowy
Zmiana kosztu produkcji:
-50 kamienia>25 kamienia i 25 metalu

Uzasadnienie: psy bojowe oferują tanie wsparcie barbarzyńców w początkowych poziomach zamku jednak przez swój wysoki koszt w kamieniu (potrzebnego do rozbudowy fortecy) są rzadko produkowane. Ta zmiana powinna umożliwić ich częstsze stosowanie w początkowej fazie gry.

2.Jeździec
Zmiana statystyk:
7 walki> 10 walki
18 obrażeń kłutych> 20 obrażeń kłutych
120 pkt. życia> 130 pkt. życia
zbroja 5> zbroja 10
Zmiana kosztu produkcji:
-72 żelaza> 40 żelaza i 20 złota

Uzasadnienie: Jeźdźcy są nie oszukujmy się bardzo rzadko produkowaną jednostką ze względu na swój wysoki koszt produkcji w metalu, który jest nam potrzebny w każdej fazie gry oraz bardzo przeciętne statystyki, mały buff do statystyk i zmiana kosztu produkcji powinno umożliwić stosowanie ich jako skuteczne wsparcie dla barbarzyńców w wczesnej/środkowej fazie gry.

3.Jastrząb błyskawic
Zmiana kosztu produkcji:
-30 złota, 60 metalu i 10 kryształu> 20 złota i 50 kryształu
Zmiana statystyk:
Szybkość 11> szybkość 13

Uzasadnienie: Jastrzębie błyskawic są dobrym uzupełnieniem barbarzyńców jednak ich wysoki koszt sprawiał, że często rezygnowaliśmy z ich produkowania na rzecz większej ilości barbarzyńców/łupieżców, usunięcie kosztu w metalu i zwiększenie kosztu w kryształach powinno uczynić tą jednostkę znacznie bardziej opłacalną do produkcji (jak wiadomo barbarzyńcy używają kryształów wyłącznie do badań i pegazów bądź handlu), co do zwiększenia szybkości jak na jednostki latające jastrzębie błyskawic są dziwnie wolne więc mały buff do szybkości nie zaszkodziłby.

4.Pegaz
Zmiana statystyk:
walka 9> walka 11
zmniejszenie czasu produkcji o przynajmniej 20 sekund

Uzasadnienie: Pegazy są naprawdę silną i przydatną jednostką, zarówno do obijania przeciwników jak i niszczenia ich kopalń i odsłoniętych budynków, jednak w porównaniu do innych jednostek latających z drugiego poziomu gniazda pegazy produkują się naprawdę bardzo wolno (chyba nawet najwolniej ze wszystkich) więc zmasowanie ich zajmuje więcej czasu pomimo podobnych statystyk do innych jednostek tego typu. Przyśpieszenie produkcji bardziej balansuje ich czas produkcji względem innych jednostek latających. Mały buff do walki również byłby bardzo adekwatny do ich roli w grze.

5.Łupieżca
Zmiana kosztu produkcji:
130 złota i 130 metalu> 160 złota i 160 metalu
Zmiana statystyk:
zbroja 5> zbroja 10
Odporność 15> odporność 10

Uzasadnienie: Łupieżcy pomimo swojej niskiej ceny stanowią piekielnie skuteczne jednostki w unicestwianiu dużych jednostek bądź budynków, jednak są nieco zbyt tanie w odniesieniu do siły jaką reprezentują. Co do zmiany ich zbroi i odporności miała ona na celu zwiększyć uniwersalność wytrzymałości łupieżców przeciwko różnym typom obrażeń.

Na zakończenie propozycji zmian do jednostek barbarzyńców chciałbym usłyszeć również jakieś inne głosy odnośnie jednostek takich jak: Barbarzyńca,Wielki wojownik czy Orzeł bądź odniesienia do propozycji opisanych prze ze mnie.

------------Badania-------------

1.Badania z Ołtarzu burz
Zastanawia mnie sens badań nad maną w ołtarzu burz skoro barbarzyńcy nie posiadają żadnej jednostki, która z tej many korzysta (naturalnie może ten buff wykorzystać jedynie bohater jednak w innych rasach nie mamy takiego kuriozum, że badanie oddziałuje jedynie na bohatera). Wydaje mi się że przydałoby to badanie zamienić na jakieś bardziej przydatne bądź w przyszłości jak będzie to możliwe dodać niektórym jednostkom manę i jakieś czary użytkowe.

2.Badania w Chacie wodza
Czas badań nad hordą powinien zostać skrócony przynajmniej o 25% oraz powinna zostać dodana możliwość ustawienia kolejki tych badań (taka opcja powinna również zostać dodana również do innych badań z wieloma poziomami np. w inkubacji w komorze jaj z rasy roju)

Na zakończenie chciałbym ujrzeć również inne propozycje odnośnie badań i budynków.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości