Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa

Patch 1.03.21
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa

Post autor: Administrator » wt, 19 lip 2011, 20:11

Cały patch poprawił wiele drobnostek oraz dużych rzeczy. W części jednostkowej wyłapali wiele zbyt silnych zjawisk. Metodę jaką objęli, by je wyeliminować, to osłabienie jednostek - przez to możemy mieć wrażenie, że gra na początku jest nieco trudniejsza. Przytoczę zmiany, które mi się najbardziej podobają oraz te które najmniej.
Na plus zdecydowanie większa odporność budynków, nie wiem czy to jest w stanie zapobiec skuteczności wlotów, myślę, że na początku i tak trzeba będzie pozostać przy zasadzie bez omijania budynków.
Wieże mają mniejszą szybkość ataku, przyda się, może osłabi to czasami zbyt silne wypchane wieże.

U baśniowych istot, które są uważane za zbyt silne, osłabiono, ale czy na tyle by wyeliminować ich siłę. Już nie będzie można stosować zabójczych rushy spriganami, karzełek 2 razy droższy.

Wszystkie nadprzeciętności u wysokich elfów wyeliminowane, gra tą rasą stanie się trudniejsza.

Orkowie dalej będą mieć silnego szamana, lecz troszkę łatwiej będzie można uciec przed jego czarami.

Krasnoludy drobne zmiany ku wzmocnieniu.

Leśne Elfy dostały duże osłabienie, które powinno zmienić styl gry tą rasą, głównie na używanie wielu dostępnych jednostek, które były pomijane dotychczas, wspomnę, że mają bardzo fajne jednostki.

Praktycznie wszyscy magowie zostali osłabieni.

Ghul rush osłabiony, choć pewnie i tak silny będzie.

Próba u barbarzyńców wyeliminowania zbyt słabego początku i zarówno zbyt silnego końca armii nie wydaje się skuteczna. Powinni jeszcze bardziej wzmocnić i osłabić poszczególne elementy.

Rasa rycerzy zachęca do produkcji kawalerii oraz zmniejszenia ilości mieczy w armii.

Ogniki mniej teraz dodają surowców, dobrze, że zmniejszyli koszt produkcji, bo obecnie występuje taka sytuacja, że na początku produkcja star. ogników jest mało opłacalna ,a przynosi dopiero efekty przy posiadaniu ponad kilkunastu takich jednostek.

Co mogę odnieść do obecnych gier i narzekania, to zwiększenie czasu na przejmowanie budynków.

Podoba mi się próba przywrócenia tytanów do gry, może w końcu posiadanie tytana da realną przewagę graczowi.

Nie doświadczyliśmy tego, ale zmiana skarabeuszy ze skorpionami na produkcje była podyktowana tym, że był to mocny rush.


Wszystkie praktycznie zmiany na korzyść. Teraz zachodzi jedno podstawowe pytanie, czy wprowadzić angielską wersje gry czy pozostać przy polskiej. Decyzja będzie zależała od:
1) nastroju społeczeństwa oraz stosunku do zmian
2) technicznej transformacji obu wersji (ściągnięcie)
3) BETA-testów, które odbędą się wkrótce, jeszcze nie wiem, na jakich zasadach. Zostanie stworzona nowa sieć, na której tydzień będziemy testowali nową wersje, warto już się zaopatrzyć w angielską wersje.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 975
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa

Post autor: Kronos » wt, 19 lip 2011, 21:59

Testowałem każda rasę kiedy miałem angielską wersję, nie przypadła mi do gustu. Wolę zebyśmy zostali jednak przy naszej Polskiej wersji 1.03. Pod koniec beta testów, najlepiej przeprowadzić ankietę.
:cowboy:

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa

Post autor: KKProgamer » wt, 19 lip 2011, 23:56

Popieram Kronos'a.

PL jest lepsza a w dodatku w ojczystym języku ( choć to nie problem ale wole mięc po polsku grę xD ).
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa

Post autor: Apollyon » wt, 2 sie 2011, 20:36

Angielska wersja z patchem 1.03.21 wydaje się być idealna jeśli chodzi o balans rasowy. Myślę, że rasa może teraz pokonać każdą Przeraża mnie jedynie system wyboru bohatera ale myślę,że kwestią czasu jest rozpracowanie tego. Jestem za.

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa

Post autor: Pur3viL » śr, 7 wrz 2011, 18:40

Jak od początku już pisałem jestem całkowicie za. Całkowita analiza dokonana przez Admina ukazuje nam same pozytywy i wprowadzenie balansu do gry, Jeśli są problemy językowe to i tak Angielskiego trzeba się uczyć a wypadało by nawet w tym wieku co nie co go znać.
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
Qui-Gon
Lunarion
Lunarion
Posty: 184
Ulubiona rasa: Każda
Kontakt:

Re: Podsumowanie całego patchu - część jednostkowa

Post autor: Qui-Gon » śr, 7 wrz 2011, 19:25

No cóż ja również od początku byłem za tymi zmianami wiec nie będę się rozpisywać i jestem za ! :P
[CENTER]Obrazek[/CENTER]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości