Analiza #4

Patch 1.03.21
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Analiza #4

Post autor: Administrator » pn, 18 lip 2011, 22:21

Analiza #4 - przed nami ostatnia analiza zmian jednostek. Wkrótce dam całe podsumowanie 4 analiz, przeprowadzimy ostateczną dyskusje oraz pierwsze głosowanie.

--------------(1.03.2)----------------

Barbarzyńcy:
-Naprawiono bug z odpornością Łupieżców
-Jeźdźcy nie mają odporności na obrażenia kłute, ale mają 120 hp (105)


Zaraza:
-Ghoul i szlam nie mają odporności
-Hydra robi się 75 sekund (60), kosztuje 60 kryształu (100), odporność na obrażenia kłute
-Pyrohydra kosztuje 250 złota (300), 180 kryształu (250)
-Kriohydra kosztuje 135 kryształu (160)
-Ulepszenie Wirus kosztuje:
lvl1 200 Złota, 100 Metalu, 100 Kryształu
lvl2 300 Złota, 200 Metalu, 150 Kryształu
lvl3 400 Złota, 250 Metalu, 200 Kryształu
lvl4 400 Złota, 300 Metalu, 250 Kryształu
lvl5 400 Złota, 350 Metalu, 300 Kryształu
lvl6 500 Złota, 400 Metalu, 400 Kryształu
-Ognista i Lodowa jaskinia kosztują 300 surowców.


Leśne Elfy:
-Duszki atakują wyraźnie szybciej
-Elfi łowcy mają 4 walki (5)
-Elfi łowcy dostają +2 walki z Władcy łuku
-Strażnicy polany mają 4 walki (2), 12 obrażeń (10)
-Strażnicy polany kosztują 20 (50) kryształu, 60 (50) metalu
-Leśni jeźdzcy mają 15 obrażeń, 11 walki (20/9)
-Władca łuku kosztuje 700 złota i kryształu (1000/1000)
-Strażnik lasu 8 walki (4)



--------------(1.03.2)----------------poprawki
-Obrażenia Oczu Płomienia zmniejszone do 15 (30)
-Mrówki kosztują 25 metalu (10)
-Dostępność Skarabeuszy/Skorpionów zamieniona (Skorpiony - T2, Skarabeusze - T3).



----------------(1.03.21)----------------
Różne zmiany:

- Zombie mogą także zbierać gruzy budynków.
- Trolle mogą podnieść każde małe nielatające stworzenie (można rzucać jak owcą).
- Katapulty mogą podnosić wielbłądy (można strzelać jak krowami).


Analiza przy pomocy Tomka W.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Analiza #4

Post autor: KKProgamer » wt, 19 lip 2011, 09:02

Parę rzeczy "kolejnych" mi się nie podoba
-Obrażenia Oczu Płomienia zmniejszone do 15 (30)
W takim razie już Zaraza w późniejszych etapach gry nie istnieje :(
Trzeba będzie przenieść się na hydry!

-Naprawiono bug z odpornością Łupieżców
A w ogle był jakiś x)? Ale jak zmniejszyli i tak mała odpornośc Łupieżców tooo... xD
Władca łuku kosztuje 700 złota i kryształu (1000/1000)
Leśne Elfy sądzę że się wzmocnią. Na przykład UP.
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: Analiza #4

Post autor: TomekW » wt, 19 lip 2011, 09:21

"Mała odporność łupieżców"? Na berku byli niezniszczalni prawie xD.

Leśne elfy praktycznie nie mają duszków, dlatego są wzmacniane z innych stron.

Zaraza teraz ma dużo lepsze zarodniki itd, po prostu tylko te oczy płomienia osłabili
Tomek

Awatar użytkownika
Hunter
Champion
Champion
Posty: 312
Kontakt:

Re: Analiza #4

Post autor: Hunter » wt, 19 lip 2011, 13:16

Szkoda ze oczy oslabili, mogli zmniejszyc dmg do 20 , bo 15 to troche malo. Fajne zmiany z hydrami. Czy krio i pirohydry tez sa odporne na klute?
Sensei Piela

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość