Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Patch 1.03.21
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: Pur3viL » sob, 2 lip 2011, 04:14

Postanowiłem założyć ten temat by osądzono patch.
Piszemy tutaj mianowicie o bugach, niedoskonałościach jak i tym co dobre czyli pozytywne zmiany jak i oceniamy dając + jeśli patch się nam podoba lub - jeśli uważamy, że jest zły. Zacznę pierwszy by wprowadzić innych.
Czy to bug, niedoskonałość czy pozytywna zmiana nie wiem, ale do rzeczy.
Grając ostatnio zauważyłem, że limit armii maksymalny 250 lub bieżący jaki posiadamy w rozgrywce np. 100 nie obowiązuje dla jednostek przywołanych przez magów czyli możemy krótko mówiąc przywołać armię jaką chcemy ale na multi to i tak by trwało latami. To dość poważny bug ale może być użyteczny.

Czas na pozytyw.
Znaczne zbalansowanie jednostkowe jak ich rasowe przykłady. Za zabicie przeciwnika bazyliszkiem otrzymujemy 50 kamienia a nie 100. Za zabójstwo otrzymujemy 85 złota a nie 100. To tylko przykłady ale największym plusem dla mnie jest to, że teraz baśniowa istota nie jest najsilniejszą rasą w grze lecz zwykłą rasą czemu ? Springany są teraz na 2 poziomie zamku. Karzełki kosztują 80 kryształu. Znaczne podniesienie kosztu produkcji tej właśnie jednostki dało zaskakujący efekt na kupcu obniżając jej koszty nadal kosztuje dość sporo przez co nie wyprodukujemy tak prędko całej hordy karzełków co za tym idzie smoków. Nie tylko baśniaki straciły na sile drugą rasą jest ork. Szamani za rzucenie czaru błyskawica muszą teraz słono płacić kamieniem co odbija się na zmianie taktyki i zaprzestania produkcji trolli które owy kamień kosztują dzięki temu i horda straciła na sile. Można też zauważyć zmiany w koszcie jednostek u orków ja i u prawie każdej z ras. Największe zmiany produkcyjne są u krasnoluda ale niektóre jednostki u poszczególnych ras mają także zmianę w czasie produkcji. Zaskakującą zmianą jest także normalny czas przekształcania twierdzy u nieumarłych tak tak.. teraz twierdza nieumarłych zwiększa poziom normalnie a nie w sekundę. To tyle z mych spostrzeżeń. Jest jeszcze kilka innych zmian które dotyczą np. czarów ale wy też musicie coś napisać.
Ogólna ocena : +
Ps: Miłego czytania i pisać własne spostrzeżenia ^^.
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 975
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: Kronos » sob, 2 lip 2011, 04:21

Dobrze że wprowadzili ten balans ale nie podobają mi się rzeczy :
-Nieumarły jest teraz tak słaby że warto nie mówić
-rój.. średnia rasa teraz słabsza od ssrathi
-Jeśli wyczaruje się szkieleta i zamieni w upiora upiór będzie na czas

Plusy :
-Przywołane jednostki są na czas
-Balans


to tyle jeszcze jest okres testów więc tyle później odkryjemy więcej plusów i minusów

Moja ocena to niestety : -
Lecz, poczekamy zobaczymy może coś się zmieni i moja ocena zamieni się w plus.
:cowboy:

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: Pur3viL » sob, 2 lip 2011, 04:39

Nieumarły jest teraz tak słaby że warto nie mówić
W porównaniu do innych ras praktycznie( w boju) nie traci swych atutów ponieważ panuje teraz balans dlatego nie jest zły.
rój.. średnia rasa teraz słabsza od ssrathi
Sytuacja taka sama jak u baśniaka obniżenie mocy ale to pozytyw. Rój był bardzo dobrą rasą a ta zmiana daję go jako rasę średnią jak obecnie każda. Co do ssrathi to akurat zyskał nieco na sile. Z tego co mi wiadomo kapłani mają ciut większy zasięg.
Jeśli wyczaruje się szkieleta i zamieni w upiora upiór będzie na czas
Obecnie każda przywołana jednostka jest na czas ale jak wyżej napisałem nie ma limitu czyli to w sumie pozytyw. Pomyślcie mamy obecnie armię jednostek np. 400 ale te przywołane są na czas. Pojawiają się nowe ciekawe taktyki a w czasie boju element zaskoczenia co zaowocuje na pewno ciekawszymi pojedynkami. To tyle ^^.
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: TomekW » sob, 2 lip 2011, 09:02

Nie ma many na przywołanie 400 jednostek, trzeba by było grać na wysokich poziomach a będzie gra na niskich, a nieumarli nie są słabi i nigdy nie byli.

Mieliśmy po kolei omawiać zagadnienia, ale chyba z Adminem........
Tomek

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: Pur3viL » sob, 2 lip 2011, 13:32

TomekW pisze:Nie ma many na przywołanie 400 jednostek
Otóż jest bohater który manę regeneruję szybko mianowicie władca zarazy ze zdolnością pijawka daję manę za zabitego przeciwnika. Wystarczy, że takowy bohater zabije budowniczych i ma pełną manę 400 jednostek to przesada ale dodatkowe 50 ponad limit to dużo.
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: KKProgamer » wt, 5 lip 2011, 20:44

Jednostki przywołane na czas?!

OGROMNY MINUS!

Chociaż to wygląda tak jak Czary Iluzji w WBC I ;)

Budynki Wysokich leżą.

Nieumarli DO KITU! ( a to moja ulubiona rasa... )

Jedynym Plusem jest to ( i bardzo ważnym plusem )

Że Baśniary i Orki się znacznie osłabiły, niestety dalej mają wiekszą przewagę nad innymi.
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: TomekW » śr, 6 lip 2011, 14:16

Otóż pijawka została oslabiona a Władca Zarazy nie może mieć dobrych czarów dla przykładu piromancji oraz pijawki, a chyba nie zrobisz wojownika bo jak wojownik ma robić zaklęcia? Niby manę wyssa i co z nią zrobi?
Tomek

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Bugi oraz niedoskonałości vs wszystko to co lepsze

Post autor: Apollyon » śr, 25 sty 2012, 11:36

Wyobraźcie sobie 3v3 na tej wersji gry. Grając nieumarłymi, przywołane przez lisze szkielety są na czas , nawet gdy zamieni się je w coś innego. Oznacza to, że ten silny rush nieumarłych , który potrafił zniszczyć 3 przeciwników, nie zdąży teraz dojść do drugiego. Niszczysz jednego przeciwnika wydając fortunę na jednostki które za chwilę znikną lub rezygnujesz z rushu i produkujesz armie ze szkieletów z cmentarza. Kolejne rażące rzeczy podczas rozgrywek 3v3 też zostałyby wyeliminowane ( Duszki leśnych ełfów bez ognistych strzał i zasięgu, słabsze moony, drożsi i słabsi szamani orków - często a właściwie prawie zawsze te jednostki decydują o wygranej któregoś teamu )
Mapa Great Lakes działa bez zarzutu na Angielskiej wersji , ponieważ na takiej została stworzona.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość