Rasa Idealna

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Rasa Idealna

Post autor: Pielagoroth » sob, 24 paź 2009, 11:08

Wpadłem na pomysł byśmy złożyli rasę idealną z jednostek wszystkich ras. Ale nie z samych tytanów tylko po 1 jednostce każdego typu. Przedstawię mój typ i tym samym pokażę wzór.

Budowniczy - Inżynier (liczy się za dwóch w kopalni i ma czar naprawiający budynki)
Podstawowa Piechota - Ghul (z ulepszeniami całkiem dobry)
Łucznik - Elf Łowca (z ognistymi strzałami wymiata)
Jednostka Strzelecka - Karzełek (w grupie dużo może, produkuje złoto)
Machina Oblężnicza - Balista (rani wiele jednostek na raz, atakuje lataczy)
Kawaleria - Władca Rycerzy (dużo hp, dobre staty)
Elitarna Piechota - Rycerz Zagłady (świetna zbroja, dużo hp)
Mag - Szaman Ork (atakuje zimnem, fajne czary)
Generał - Łupieżca (z Berserkerem maszyna do zabijania, tani)
Gniazdo 1 - Orzeł (możliwość budowania)
Gniazdo 2 - Gryf (niezłe staty)
Smoki - Ognisty Smok (dobre staty), Smokolisz (świetna zbroja)
Tytan - Burza (lata i atakuje z dystansu)
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: Administrator » sob, 24 paź 2009, 21:46

Budowniczy: Zgadzam się, choć zastanawiam się nad Dęboludem (bardzo dobra jednostka do walki też)
Podst. Piechota: Szkielet - za ochronę przeciwko strzałom
Machina Oblężnicza: Wyrzutnia Goblinów(?). Wysoki damage oraz szansa, że goblin powstanie po wyrzucie.
Elitarna Piechota: Zastanawiam się nad ogrem lub olbrzymem
Generał: Strażnik Księżyca
Gniazdo 1 - Orzeł (możliwość budowania)
Gniazdo 2 - Gryf dobry, choć Ptero też by pasował

Z resztą po części się zgadzam ;)
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
miko
Wielki Pan Hordy
Wielki Pan Hordy
Posty: 577
Ulubiona rasa: Horda
Lokalizacja: Kor
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: miko » ndz, 25 paź 2009, 09:59

Builder Kowal
Piechotka nr 1 Ork
Maszynka Katapulta z ulepszeniami
Elit Piechota to hm... Berserker krasnoludzki
Generał- Przywoływacz
Gniazda poz1 - orzeł
Poziom 2 - harpia
Poziom 3- smokolisz
Magowie- Mam wahania między szamanem goblinem, a minotaurem
-tytan- empty
łucznik - kobold snajper porównując koszty zajefajny jest.
kawaleria- rycerz czempion - czemu? Bo produkcja seniora trwa 2x razy dłużej a seniora potną elektrykiem, czempioni będą w grupie to będą pluć na ogień i zgaszą go :P
coś pomocniczego, taka maszynka do śmigania tu i tam- wódz goblinów
To na tyle, jeśli chodzi o mój! Projekt rasy, niektórzy uznają go za zbyt subiektywnie skierowany do hordy itp, to po prostu moje zdanie.
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: Wojtku » ndz, 25 paź 2009, 13:52

Hmmm ja tu się ino wpieprze... Miko wielmożny :) otóż rycerz senior produkuje się 2x dłużej to fakt, ale można zrobić 2 stajnie i masz jeszze na dodatek więcej miejsca :) poza tym dodaje +2 do morale , czyli mając 2 wolne miejsca można ich produkować nieskończoność jak się wyprodukuje 10 to chyba szybkość ataku rośnie o 30 sek. max jest 0.5 sek na 1 uderzenie. :) poza tym pancerz całkiem dobry, podoba mi się głównie cecha rycerzy z tą zbroją +20 ^^ exp też dobry, nawet bardzo bo działa na wszystkie jednostki. Przez co szybciej zdobywają PD i odnawia im się PŻ.
A giermkowie.... dość dobrzy po ulepszeniach i nawet są tani, łuki też dobre ale nie najlepsze, za to bdb. na jednostki takie jak - Demony itd.

Rasą idealną wg mnie są rycki. A poza tym... liczycie w budowniczych umiejętność "budowanie"? dałbym na budowniczego więc, Enta... to też budowniczy ale zaawansowany....

Awatar użytkownika
miko
Wielki Pan Hordy
Wielki Pan Hordy
Posty: 577
Ulubiona rasa: Horda
Lokalizacja: Kor
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: miko » ndz, 25 paź 2009, 15:30

Ale Ent nie wejdzie do kopalni, nie postawi wieży więc tu jeszcze przelicz jego koszta , po drugie zbudujesz jednego władcę rycerzy nie dość że drogi to długo się buduje. Na 6 czy 8 władcy rycerzy schodzi 3000 surowca i masa czasu z czego na czempionów schodzi 16 i nawet twoje gadanie o stajni zrobisz dwóch władców a czempionów 4 potęgowanie się dalej będzie zataczać odnawianie hp przy władcach też jest a badania krzyżowca są strasznie drogie :P
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: Wojtku » pn, 26 paź 2009, 18:37

Pfff.... w niektórych rasach są też drogie badania a jakoś je robimy np. Baśń. Istoty... Lub elfy oraz ogniste strzały, a tu mamy na dodatek handel...
Co do kosztów rycka czempiona porównaj sobie szybkość robienia i koszt.
Pewnie powiesz "drogi i długo się robi" no właśnie tak jest i chcę ci tu powiedzieć, że nic ci z tego, jeśli jego tempo szkolenia i koszty = 2 rycerzów
(porównuje do II części bo nazwy jednostek mi się mylą...) No ale co ci z tych 2 rycerzy jak 1 senior ma 20+ walki a rycerz norm ma 15+ 20- walki... i tu senior może zadać krytyka a oni nie mogą... ich jest 2 razem około 45 dmg senior ma 45 dmg ale ich panc jest rozłożony na 2 a jego połączony czyli on przyjmuje po 1,2 dmg a oni po 20dmg... proste co?

Awatar użytkownika
miko
Wielki Pan Hordy
Wielki Pan Hordy
Posty: 577
Ulubiona rasa: Horda
Lokalizacja: Kor
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: miko » pn, 26 paź 2009, 20:59

Wojtku twoja praktyka ograniczy się do chowania w wieży :P Ja mówię że jak dla mnie w praktyce byłby lepszy czempion bo większość używa jednostek żywiołu.
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: Wojtku » śr, 28 paź 2009, 15:20

.... Wtedy to mi cała taktyka piepszła... Nie wypaliło mi z kopalnią bo zapomniałem do złota włożyć ... proponowałbym rewanż :) ale niestety już tak często nie wchodze niestety.... a no właśnie i pkt umiejętności boha chyba 10 około nie rozłożyłem :)

Spam się zaczął tu robić. Piszcie na temat bo osty się posypią... Pielagoroth

Awatar użytkownika
Michael
Gornak
Gornak
Posty: 134
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Długopole Zdrój
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: Michael » pt, 12 lut 2010, 16:54

Budowniczy - Dębolud (dobra obrona i hp, do walki też się nadaje)
Podstawowa Piechota - Ghul (z ulepszeniami wymiata)
Łucznik - Księżycowy Strażnik (w końcu to też łucznik ;P)
Jednostka Strzelecka - Duszek (lata i może mieć ogniste strzały)
Machina Oblężnicza - Katapulta (może nie atakuje lataczy, ale ma dobre obrażenia)
Kawaleria - Smoczy Jeździec (atakuje lataczy, 4x obrażenia przeciwko bohaterom, jeszcze ma jakiś bonus do walki ze smokami)
Elitarna Piechota - Rycerz Zagłady (długo się trzyma, potrafi przywalić)
Mag - Czarnoksiężnik (ma dobre obrażenia, ma dwa czary)
Generał - Księżycowy Strażnik (dobre obrażenia, wielostrzał)
Gniazdo 1 - Orzeł (buduje)
Gniazdo 2 - Pterodaktyl/Wiwerna (dobre obrażenia, dobra zbroja)
Smoki - Ognisty Smok (potrafi podpalić)
Tytan - Balora (niezły tytan, potrafi przywalić)
www.heroes3.pun.pl, największe forum o heroes 3 w Polsce.

mujex1
Thrall
Thrall
Posty: 6
Ulubiona rasa: Barbarzyńca,M.Krasn.
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Rasa Idealna

Post autor: mujex1 » wt, 24 sie 2010, 11:56

Budowniczy - inżynier [dobre budowanie,liczy się za 2 niewolników w kopalni]

Podst.piechota - ten z orków nie pamiętam jak się nazywa ale ma duża szanse trafienia krytycznego.

machina oblężnicza - działo ogniowe,piekielnik[działo z ulepszeniami MEGA duże obrażenia,piekielnik zasięg niezła szybkość atakuje jednostki powietrzne

kawaleria - smoczy jeździec [[duże bonusy przeciwko smokom]]

elitarna piechota - lodowa hydra [obrażenia obszarowe,spowalnia wrogów,postawił bym tez na rycerza zagłady ale jest strasznie DROGI]

mag - biały mag [możliwość leczenia w grupie biali magowie dużo zrobią]

Generał - KRÓL Minotaur [ogromne obrażenia,dobra szybkość,dobre hp,IGNORUJE pancerz wrogów tak jak tytani,leczy się pożerając zwierzęta moim zdaniem to najlepsza jednostka tylko łupieżca możne go pokonać gdyż ma potrójne obrażenia przeciw dużym istotom ]!

Gniazdo1 - fenix - przejmuje , orzeł - buduje

Gniazdo2 - pterodaktyl-duze obrazenia ale tylko na latajace i budynki,pegaz przeciwko armi i budynkom

Smok - bagienny smok [obniża pancerz wrogów]

Tytan - iriki [ogromny zasięg] :-]

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości