Ssrathi
-Zatrucie +
-Kapłani ( po ulepszeniu Koxy) +
-Nagi (czar obrony) +
-Dinozaury (słaba kawaleria, niedopracowana) -
-Iriki (Chyba 2 po Siranie Boss w rankingu ) +++
-Czar ogniowy ( Świątynia Słońca) +
Nieumarli
-Od trupa do elity +
-Lisze (budynki, piechota, katapulty to pestka) ++
-Rycerze Śmierci (Elitarne koxy) +
-Wskrzeszenie(1 lisz +30 stosów na polu bitwy=jeden czar + surowce=WIN) +
-Lord Bane (Kox podobny do Iriki @UP) +++
Zaraza
-Hydry +
-Piechota (szybko się buduje, jak masz 30 ghuli to niezła armia) ++
-Ogniste oczy +++
-Boss jest słaby -
Ssrathi, Nieumarli i Zaraza
Ssrathi, Nieumarli i Zaraza
Ja nie jestem Krzysiek.
Ja nie jestem Menober.
Ja nie jestem Weedle.
Ja JESTEM Ten co nie daje cienia!!!
Ale nazywajcie mnie jak chcecie -.-
Ja nie jestem Menober.
Ja nie jestem Weedle.
Ja JESTEM Ten co nie daje cienia!!!
Ale nazywajcie mnie jak chcecie -.-
Re: Ssrathi, Nieumarli i Zaraza
Nie wiem o co kaman w tym temacie, ale napiszem tak :
(po prostu jakby co to lubię krytykować )
Ssrathi:
Zatrucie --- (kto tego używa??? ogólnie się niesprzydaje, bo zanim znajdziesz większą armię, to zapewne stoi pod twoim zamkiem, albo w środku mapy i zazwyczaj jednostki te tracą 3-4 HP zanim dojdą).
Kapłani +- dobry zasięg badanie seryjnie dają radę to badziewie jakoś ulepszyć gdyby dać im jakiś inny czar zamiast tego zatrucia np. zew Kargotha (conajmniej) byliby nawet dobrzy. Powala mnie także ich cena jak na jednostkę 2 poziomu z takim małym HP no bez jaj taki pyrdek kosztuje 300 surka, a jego umiejętności pozwalają mu przetrwać na polu bitwy zaledwie parę sekund. (jedynie jako wsparcie dla piechoty)
Nagi +++ To jest jedyna sensowna jednostka piechoty w Ssrathich. Rzucają czar, przejmują budowle, niby spoko, ale bach i podatność na sieczne dmg Można dodać, że potrafią pływać, niestety na niewielu mapach jest coś mokrego o gęstości 999 m/kg 3. Po zatym małe dmg jak na generała (porównanie do karzełka z baśniowców).
Dinozaury +- mamy ich 3 rodzaje (dobra różnorodność) Jedyne i dopracowane (nawet bardzo) pterodaktyle mogą troszkę namieszać. Reszta nadaje się do kosza, no może jeszcze ten triceratops ze względu na cenę może jeszcze wejść w skład naszej armi, reszta to rajderzy i podstawowa piechota. Duża ulepszalność, słaba żywotność względem szybkości.
Iriki --- wcale nie taki dobry jak uznajesz słaba odporność i zbroja, dmg i zasięg niezły, ale atakuje z dalsza, przez co nie razi wiele celów naraz.
Czar ogniowy świątynia słońca +- stosować tylko gdy mamy dużo złota i żadnej naszej armii w pobliżu (a nigdy to się nie zdarza ) niszczy nasze armie, jest zbyt kosztowny, rzuca go budynek(!) przez co nie mamy szans dogonić nim wroga i spalić na popiół
Nieumarli:
Od trupów do elity +++ nie mam nic do zarzucenia no może, szkoda tylko, że czasami może ci "zejść kursor" xD
Lisze +- Racja budynki itd. to pestka ale Lisze to pestka dla katapult jak zazwyczaj reszta trupów.
Rycerze śmierci +- za duży koszt, zwykle się do nich nie dokopujemy, albo poprostu nie stać nas na mythrill, przez co są stosunkowo słabi.
Wskrzeszenie +- rzeczywiście, czasem się sprzedaje ze względu na to co napisałeś, ale jednak zwykle, albo nie mamy limitu na szkieletory, albo surowców.
Lord Bane --- no właśnie - podobny do Iriki
Zaraza:
Hydry +- dość to kosztowne, czasami kontrowane są tylko przyczyną straty naszego surowca ( o który trzeba jak najlepiej dbać, czyścić i szorować raciczki ) Natomiast jak dojdą, to nawet coś tam uskrobią.
Piechota +- szybko się buduje znakomita szybkość, natomiast wytrzymałość to już inna sprawa, doskonałe do rushu, i ataku z zaskoczenia. Czasami się zagapisz, i zrobisz ich za dużo kiedy przeciwnik już zrobił kontrę ty wysyłasz i tracisz 2k surka.
Ogniste oczy --- Za mały zasięg i wytrzymałość jak na kogoś kto wymaga 250 surka. Atakuje wiele celów z critical burnem + ale zazwyczaj nic nam to nie daje, bo odporność przeciwnika jest taka, że z tymi marnymi 30 dmg nic nie potrafimy mu zrobić.
Antharg +++ jest słaby??? Pfff jeden z najlepszych (najlepsza odporność w całej GRZE!!!) Odporny na dmg. OBUCHOWE a zatem wszelkie katapulty itd. Znakomite obrażenia (sieczne) pozwalają mu zadawać gigantyczne dmg z bliska (150!). A zresztą... co ja pie****e przecież i tak nikt tytanów nie zbuduje zanim przegra, lub wygra...
Szybko poszło
(po prostu jakby co to lubię krytykować )
Ssrathi:
Zatrucie --- (kto tego używa??? ogólnie się niesprzydaje, bo zanim znajdziesz większą armię, to zapewne stoi pod twoim zamkiem, albo w środku mapy i zazwyczaj jednostki te tracą 3-4 HP zanim dojdą).
Kapłani +- dobry zasięg badanie seryjnie dają radę to badziewie jakoś ulepszyć gdyby dać im jakiś inny czar zamiast tego zatrucia np. zew Kargotha (conajmniej) byliby nawet dobrzy. Powala mnie także ich cena jak na jednostkę 2 poziomu z takim małym HP no bez jaj taki pyrdek kosztuje 300 surka, a jego umiejętności pozwalają mu przetrwać na polu bitwy zaledwie parę sekund. (jedynie jako wsparcie dla piechoty)
Nagi +++ To jest jedyna sensowna jednostka piechoty w Ssrathich. Rzucają czar, przejmują budowle, niby spoko, ale bach i podatność na sieczne dmg Można dodać, że potrafią pływać, niestety na niewielu mapach jest coś mokrego o gęstości 999 m/kg 3. Po zatym małe dmg jak na generała (porównanie do karzełka z baśniowców).
Dinozaury +- mamy ich 3 rodzaje (dobra różnorodność) Jedyne i dopracowane (nawet bardzo) pterodaktyle mogą troszkę namieszać. Reszta nadaje się do kosza, no może jeszcze ten triceratops ze względu na cenę może jeszcze wejść w skład naszej armi, reszta to rajderzy i podstawowa piechota. Duża ulepszalność, słaba żywotność względem szybkości.
Iriki --- wcale nie taki dobry jak uznajesz słaba odporność i zbroja, dmg i zasięg niezły, ale atakuje z dalsza, przez co nie razi wiele celów naraz.
Czar ogniowy świątynia słońca +- stosować tylko gdy mamy dużo złota i żadnej naszej armii w pobliżu (a nigdy to się nie zdarza ) niszczy nasze armie, jest zbyt kosztowny, rzuca go budynek(!) przez co nie mamy szans dogonić nim wroga i spalić na popiół
Nieumarli:
Od trupów do elity +++ nie mam nic do zarzucenia no może, szkoda tylko, że czasami może ci "zejść kursor" xD
Lisze +- Racja budynki itd. to pestka ale Lisze to pestka dla katapult jak zazwyczaj reszta trupów.
Rycerze śmierci +- za duży koszt, zwykle się do nich nie dokopujemy, albo poprostu nie stać nas na mythrill, przez co są stosunkowo słabi.
Wskrzeszenie +- rzeczywiście, czasem się sprzedaje ze względu na to co napisałeś, ale jednak zwykle, albo nie mamy limitu na szkieletory, albo surowców.
Lord Bane --- no właśnie - podobny do Iriki
Zaraza:
Hydry +- dość to kosztowne, czasami kontrowane są tylko przyczyną straty naszego surowca ( o który trzeba jak najlepiej dbać, czyścić i szorować raciczki ) Natomiast jak dojdą, to nawet coś tam uskrobią.
Piechota +- szybko się buduje znakomita szybkość, natomiast wytrzymałość to już inna sprawa, doskonałe do rushu, i ataku z zaskoczenia. Czasami się zagapisz, i zrobisz ich za dużo kiedy przeciwnik już zrobił kontrę ty wysyłasz i tracisz 2k surka.
Ogniste oczy --- Za mały zasięg i wytrzymałość jak na kogoś kto wymaga 250 surka. Atakuje wiele celów z critical burnem + ale zazwyczaj nic nam to nie daje, bo odporność przeciwnika jest taka, że z tymi marnymi 30 dmg nic nie potrafimy mu zrobić.
Antharg +++ jest słaby??? Pfff jeden z najlepszych (najlepsza odporność w całej GRZE!!!) Odporny na dmg. OBUCHOWE a zatem wszelkie katapulty itd. Znakomite obrażenia (sieczne) pozwalają mu zadawać gigantyczne dmg z bliska (150!). A zresztą... co ja pie****e przecież i tak nikt tytanów nie zbuduje zanim przegra, lub wygra...
Szybko poszło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości