Ssrathi, Nieumarli i Zaraza

Zablokowany
Awatar użytkownika
Weedle
Thrall
Thrall
Posty: 7
Ulubiona rasa: Ssrathi
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Ssrathi, Nieumarli i Zaraza

Post autor: Weedle » pt, 2 lip 2010, 23:50

Ssrathi
-Zatrucie +
-Kapłani ( po ulepszeniu Koxy) +
-Nagi (czar obrony) +
-Dinozaury (słaba kawaleria, niedopracowana) -
-Iriki (Chyba 2 po Siranie Boss w rankingu :P) +++
-Czar ogniowy ( Świątynia Słońca) +
Nieumarli
-Od trupa do elity +
-Lisze (budynki, piechota, katapulty to pestka) ++
-Rycerze Śmierci (Elitarne koxy) +
-Wskrzeszenie(1 lisz +30 stosów na polu bitwy=jeden czar + surowce=WIN) +
-Lord Bane (Kox podobny do Iriki @UP) +++
Zaraza
-Hydry +
-Piechota (szybko się buduje, jak masz 30 ghuli to niezła armia) ++
-Ogniste oczy +++
-Boss jest słaby -
Ja nie jestem Krzysiek.
Ja nie jestem Menober.
Ja nie jestem Weedle.
Ja JESTEM Ten co nie daje cienia!!!
Ale nazywajcie mnie jak chcecie -.-

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Ssrathi, Nieumarli i Zaraza

Post autor: Wojtku » sob, 3 lip 2010, 11:49

Nie wiem o co kaman w tym temacie, ale napiszem tak :) :

(po prostu jakby co to lubię krytykować :) )

Ssrathi:

Zatrucie --- (kto tego używa??? ogólnie się niesprzydaje, bo zanim znajdziesz większą armię, to zapewne stoi pod twoim zamkiem, albo w środku mapy i zazwyczaj jednostki te tracą 3-4 HP zanim dojdą).

Kapłani +- dobry zasięg badanie seryjnie dają radę to badziewie jakoś ulepszyć :P gdyby dać im jakiś inny czar zamiast tego zatrucia np. zew Kargotha (conajmniej) byliby nawet dobrzy. Powala mnie także ich cena jak na jednostkę 2 poziomu z takim małym HP :O no bez jaj :) taki pyrdek kosztuje 300 surka, a jego umiejętności pozwalają mu przetrwać na polu bitwy zaledwie parę sekund. (jedynie jako wsparcie dla piechoty)

Nagi +++ To jest jedyna sensowna jednostka piechoty w Ssrathich. Rzucają czar, przejmują budowle, niby spoko, ale bach i podatność na sieczne dmg :O Można dodać, że potrafią pływać, niestety na niewielu mapach jest coś mokrego o gęstości 999 m/kg 3. Po zatym małe dmg jak na generała (porównanie do karzełka z baśniowców).

Dinozaury +- mamy ich 3 rodzaje (dobra różnorodność) Jedyne i dopracowane (nawet bardzo) pterodaktyle mogą troszkę namieszać. Reszta nadaje się do kosza, no może jeszcze ten triceratops ze względu na cenę może jeszcze wejść w skład naszej armi, reszta to rajderzy :P i podstawowa piechota. Duża ulepszalność, słaba żywotność względem szybkości.

Iriki --- wcale nie taki dobry jak uznajesz :) słaba odporność i zbroja, dmg i zasięg niezły, ale atakuje z dalsza, przez co nie razi wiele celów naraz.

Czar ogniowy świątynia słońca +- stosować tylko gdy mamy dużo złota i żadnej naszej armii w pobliżu (a nigdy to się nie zdarza :P) niszczy nasze armie, jest zbyt kosztowny, rzuca go budynek(!) przez co nie mamy szans dogonić nim wroga i spalić na popiół :)

Nieumarli:

Od trupów do elity +++ nie mam nic do zarzucenia :P no może, szkoda tylko, że czasami może ci "zejść kursor" xD

Lisze +- Racja budynki itd. to pestka ale Lisze to pestka dla katapult :) jak zazwyczaj reszta trupów.

Rycerze śmierci +- za duży koszt, zwykle się do nich nie dokopujemy, albo poprostu nie stać nas na mythrill, przez co są stosunkowo słabi.

Wskrzeszenie +- rzeczywiście, czasem się sprzedaje ze względu na to co napisałeś, ale jednak zwykle, albo nie mamy limitu na szkieletory, albo surowców.

Lord Bane --- no właśnie - podobny do Iriki :P

Zaraza:

Hydry +- dość to kosztowne, czasami kontrowane są tylko przyczyną straty naszego surowca ( o który trzeba jak najlepiej dbać, czyścić i szorować raciczki :) ) Natomiast jak dojdą, to nawet coś tam uskrobią.

Piechota +- szybko się buduje znakomita szybkość, natomiast wytrzymałość to już inna sprawa, doskonałe do rushu, i ataku z zaskoczenia. Czasami się zagapisz, i zrobisz ich za dużo kiedy przeciwnik już zrobił kontrę ty wysyłasz i tracisz 2k surka.

Ogniste oczy --- Za mały zasięg i wytrzymałość jak na kogoś kto wymaga 250 surka. Atakuje wiele celów z critical burnem + ale zazwyczaj nic nam to nie daje, bo odporność przeciwnika jest taka, że z tymi marnymi 30 dmg nic nie potrafimy mu zrobić.

Antharg +++ jest słaby??? Pfff jeden z najlepszych (najlepsza odporność w całej GRZE!!!) Odporny na dmg. OBUCHOWE a zatem wszelkie katapulty itd. Znakomite obrażenia (sieczne) pozwalają mu zadawać gigantyczne dmg z bliska (150!). A zresztą... co ja pie****e przecież i tak nikt tytanów nie zbuduje zanim przegra, lub wygra...

Szybko poszło :P

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości