Księga zaklęć by żaba

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » śr, 30 gru 2009, 16:51

Przedstawię tutaj wszyskie kręgi magii z wbcIII

Będę używał anglojęzycznych nazw zaklęć ponieważ wersję eng lepiej znam i z nią spędziłem więcej czasu zaklęcia będą opisywane w kolejności takiej jak się je dostaje więc nikt nie powinien mieć problemu z domyśleniem się co to w polskiej wersji.
W tym poradniku będzie zawarte
a)działanie zaklęcia
b)jak wpływają kolejne poziomy na działanie
c)koszt many
d)zasięg działania
e)czas trwania
f)dodatkowe informacje na temat niektórych zaklęć

Jak zrobisz całą księgę to pofatyguję się i poprawię nazwy czarów na polskie... Pielagoroth

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » śr, 30 gru 2009, 17:55

NA PIERWSZY OGIEŃ IDZIE ALCHEMIA IDEALNA DZIEDZINA DLA MROCZNEGO KRASNALA
1.create item
a)tworzy przedmiot pod stopami gracza
b)zwiększa szanse na lepsze przedmioty
c)12mp
d)n/a
e) chfilke :-D
f)-

2.transmute
a)zamienia surowce na trochę innego(50% na 1wszym poziomie)
b)10%więcej surowca po zamianie
c)15mp
d)n/a
e) jak wyrzej
f)100% przemiany nie możliwe

3charm
a)daje zniżkę na zakupy+2 umiejętności kupieckie
b)+2 umiejętności +1 minuta trwania
c)6mp
d )n/a
e)1 minuta
f)-

4) kamienny golem
a)przyzywa kamiennego golema
b)+20exp na poziom
c)14mp
d)koło bohatera
e)aż go wróg nie rozwali
f)-

5)brew potion
a)tworzy hp pota
b)+1pot więcej za jednym rzuceniem zaklęcia
c)24mp
d)w eq
e)aż zachce ci się pić
f)-

6)acquire
a)zajmuje kopalnie w okolicy bohatera
b)25%większy zasięg
c)22mp
d)50% zasięgu dowodzenia
e)aż wróg ci je odbierze
f)-

7)przyzwanie strażnika
a)stawia wierzyczke
b)1wszy poziom gliniany 2gi kamienny 3ci stalowy
c)24mp
d)w zasięgu bohatera
e)10minut
f)karzdy poziom wydłurza czas o 1 minute

8.)disjunction
a)kopiuje przedmioty przeciwnika na ciebie
b)kopie trzymają się o 30 sekund dłurzej
c)40mp
d)cała mapa
e)30sek
f)-

9) Golem bronz
a)przywołuje bronzowego golema
b)+20exp na poziom
c)60mp
d)koło bohatera
e)aż padnie
f)-

10)spellforge
a)podwaja moc przywołanych i pośadanych przedmiotów
b)+1minuta trwania
c)70mp
d)jak przedmioty bohatera to chyba na spriggany :p
e)minuta
f)-
jak się podoba taki opis magii piszcie ;-)

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » pn, 11 sty 2010, 10:06

PIROMANCJA -SZTUKA WŁADANIA OGNIEM

1.Ręka płomieni
a)zadaje 20 dmg od ognia na pobliskich przeciwników
b)10 dmg na poziom
c)10mp
d)zasięg dowodzenia
e)-
f)-

2.Płomień duszy
a)dodaje 10xp pobliskim jednostkom
b)+5xp na poziom
c)6mp
d)zasięg dowodzenia
e)-
f)wielokrotne urzycie wysokopoziomowego zaklęcia na tych samych jednostakach potęguje efekt.

3.Wypalanie
a)leczy 25hp pobliskim jednostkom
b)+25hp na poziom
c)8mp
d)zasięg dowodzenia
e)-
f)-

4.Odporność na ogień
a)dodaje 25 odporności na ogień
b)+25odporności na ogień na poziom
c)7mp
d)zasięg dowodzenia
e)1minuta
f)-

5.Krąg ognia
a)50 ognistego ataku na około bohatera
b)+25 ataku na poziom
c)30mp
d)na około bohatera
e)-
f)-

6.Ognisty oddech
a)dodaje pobliskim jednostkom ognisty dystansowy atak
b)+5 obrażen więcej
c)30
d)zasięg dowodzeniazasięg dowodzenia
e)1minuta
f)zaklęcie obniża atak wielu jednostkom gdy urzywane jest na pierwszych 3 poziomach

7.Berserker
a)wpędza jednostkiw niszczycielką furię dodając +5 do walki i szybkości
b)+1do walki i +2do szybkości na poziom
c)15
d)zasięg dowodzenia
e)2minuty
f)nie działa na jednostki mecchaniczne. powoduje niewielki ale trwały uszczerbek na zdrowiu. "berserkerzy" nie mogą ustać w miejscu :evil:

8.Słup ognia
a)Rozgrzewa atmosferę do tego stopnia że warstwa ozonoea się topi i spływa na ziemie w postaci płynnego ognia-100dmg
b)+40dmg na poziom
c)40
d)na wsystko w bliskim kontakcie z bohaterem
e)-
f)-

9.Ognisty żywiołak
a)Przywołuje płomiennego sługe na rozkazy bohaterowi
b)+50xp dla elementala na poziom
c)40mp
d)koło bohatera
e)-
f)-

10.Armaggedon
a)boater zsyła na przeciwnika ognisty deszcz śmierci- 100dmg
b)+50dmg na poziom
c)75
d)zasięg dowodzenia
e)-
f)bardzo długi cza chłodzenia po rzuceniu zaklęcia uniemożliwiający korzystanie z magii

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » pn, 11 sty 2010, 11:17

PRZYWOŁYWANIE

1.Przywołanie quasita
a)Przywołuje 2 wierne Quasity
b)+1quasit
c)10mp
d)Przy bohaterze
e)-
f)krąg mocy potęguje efekt

2.Krąg mocy
a)tworzy krąg pomagający przywoływać
b)+1 minuta trwania
c)4mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)1minuta
f)Krąg pomaga przywoływać tylko w zasięgu dowodzenia

3.Widmowy Rumak
a)dodaje kawalerii+2do szybkości oraz +5 do obu typów odporności
b)+1do szybkości+5 do obu typów odporności
c)5
d)W zasięgu dowodzenia
e)1minuta
f)do kawaleri zaliczają si3 wszystkie jednostki na koniach, konie a nawet skorpionoczłeki

4.Mgnienie
a)przenosi bohatera w jakieś losowe pobliskie miejsce
b)-
c)3
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)-
f)odradzam urzywania w pobliżu(chyba że potrafi si3 rzucić zaklęcie nr 7 na liście) wody ponieważ można tam umieścić bohatera bez szansy na powrót :bad:

5.Przywołanie impa
a)przywołuje małego diablika który dzielnie wykona twoje rozkazy
b)+20xp
c)14
d)Przy bohaterze
e)-
f)krąg mocy potęguje efekt

6.Oczy oros
a)przywołuje latające gałki oczne bez powiek
b)+20xp
c)12mp
d)Przy bohaterze
e)nie mam pojęcia :p
f)krąg mocy potęguje efekt. oczy to TYLKO zwiadowcy

7.Portal do domu
a)Odsyła bohatera na miejsce w którym zaczą bitwę
b)-
c)20mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)-
f)gdy postawimy w lokacji początkowej jakiś budynek nie ma obawy, że nasz hiro ugrzęźnie w nim na dobre- pojawi się obok

8.Żniwo dusz
a)przywołuje 2 sukkuby aby nazbierały dusz dla bohatera
b)+1 sukkub
c)35mp
d)Przy bohaterze
e)-
f)krąg mocy potęguje efekt

9.Wygnanie
a)odsyła pzywolane jednostki na poziomach 1 i 2 spowrotam tam z kąd przybyły
b)+2 do limitu poziomu jednostek
c)30mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)działa na żywiolaki demony i anioły

10.Demoniczna brama
a)Przywołuje okrutnego demona na służbę bohaterowi
b)+50xp
c)55mp
d)Przy bohaterze
e)-
f)krąg mocy potęguje efekt

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » pn, 11 sty 2010, 12:10

PRZED PAŃSTWEM OHYDNA MAGIA TRUCIZN!!!!!!!!! BLE ;)


1.Odporność
a)daje bohaterowi odporność na choroby i zarazy
b)+2 minuty trwania
c)6mp
d)działa bezpośrednio na bohatera
e)2minuty
f)-

2.Trująca chmura
a)zaraża pobliskich przeciwników
b)efekt działania zwiększa się o 25%- przebija zasięg dowodzenia
c)6mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)nie dzała na nieumarłych pająki i inne odporne na trócizne jednostki

3.Przyzwanie osy
a)przyzywa ose
b)+1 osa
c)5mp
d)przy bohaterze
e)-
f)osa nadaje się na zwiad a w dużych grupach świetnie działa na jednostki latające

4.Antidotum
a)leczy z trócizn i zaraz bohatera i pobliskie jednostki
b)efekt działania zwiększa się o 25%- przebija zasięg dowodzenia
c)10mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

5.Trujący dotyk*
a)dodaje pobliskim jednostkom możliwośc zatrówania wroga
b)+1minuta trwania
c)15mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)1minuta
f)nie działa na jednostki magiczne

6.Trująca brama
a)truje wszyskie przywolane przez wroga kreatury
b)+1minuta trwania
c)24mp
d)całe pole bitwy
e)1minuta
f)-

7.Rozpylenie trucizny
a)atakuje pobliskich wrogów trojącymi strzałami zabierającymi 40dmg
b)+10dmg
c)30mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

8.Strażnicza Naga
a)przywoluje nage/ą :p
b)+20xp
c)45mp
d)przy bohaterze
e)-
f)naga to generał potrafi przejmować budynki i kopalnie wroga

9.Rozkład
a)doprowadza do krytycznego stanu wszystkie zatróte i zarażone jednostki na poziomach 1 i 2
b) działa na istoty o 1 poziom wyższy. efekt działania zwiększa się o 25%- przebija zasięg dowodzenia
c)45mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

10.Zew Kargoth`a
a)przyzywa 8 pajęczych królwych i 8 pająków
b)+20xp
c)50mp
d)przy bohaterze
e)-
f)gdy brakuje limitu armii pajęcze królowe przyzywane są priorytetowo.

*venom touch z ang. chyba dobrze przetłumaczylem :D

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » wt, 12 sty 2010, 11:14

MAGIA CHAOSU

1.Przemiana walki
a)Losowo zmienia wartość walki u pobliskich jednostek+3/-3
b) zmiana większa o +/-3
c)6mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)statystyki świty wracają do normalnego stanu po zakończeniu bitwy

2.Przemiana szybkości
a)Losowo zmienia wartość szybkości u pobliskich jednostek o -/+3
b)zmiana większa o +/-3
c)8mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)statystyki świty wracają do normalnego stanu po zakończeniu bitwy

3.Przemiana zdrowia
a)Losowo zmienia wartość zdrowia u pobliskich jednostek o-/+30
b)zmiana większa o +/-30
c)5mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)statystyki świty wracają do normalnego stanu po zakończeniu bitwy

4.Przemiana ataku
a)Losowo zmienia wartość ataku u pobliskich jednostek o -/+3
b)zmiana większa o +/-3
c)7mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)statystyki świty wracają do normalnego stanu po zakończeniu bitwy

5.Przemiana wież
a)Losowo zmienia szybkośc, walkęo-/+3 oraz atak o -/+30 u pobliskich wież
b)zmiana większa o +/-3 dla szybkości i walki oraz -/+30 dla obrarzeń
c)12mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

6.Drenaż many
a)Kradnie 50 many pobliskim przeciwnikom
b)+25 many więcej +25% zasięg zaklęcia - przebija zasięg dowodzenia
c)24mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

7.Przemiana surowców
a) zmienia jeden surowiec na 40-60% drugiego(można wybierać)
b)+10% wyższy przedział zmiany surowców
c)30mp
d)działa na surowce
e)-
f)nie można dokonać zamiany 100%owej

8.nauczenie zaklęcia
a)bohater dostaje +1 do zaklęć innej dziedziny
b)+1 zaklęcie więcej na 2 poziomy :shock:
c)55mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)do końca bitwy
f)-

9.Dziki ogień
a)bohater pogrążony furią chaosu wydobywa ze swego ciała wiązkę siarczystych, ognistych piorunów które zadają 50 obrażeń od ognia
b)+50 obrażeń
c)32mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

10.Plaga chaosu
a)Bohater przeklina wroga i jego ludzi odwołując się do najczarniejszych sfer chaosu degradując ich zdrowie do 50% oraz spuszcza na nich okrótną zaraze
b)+3% więcej zabranego zdrowia +3do powikłań zarazy :D
c)70mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)niemożliwość degradacji 95%+ hp i brak efektu na jednostki mechaniczne oraz tytanów

chyba nazwy zaklęć nie są najlepiej widoczne ale kolor wg. mnie zaje*****e pasuje do dziedziny magii

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » wt, 12 sty 2010, 15:47

CRYOMANCJA-MAGIA LODU

1. Ręka lodu
a)mrozi kilku przeciwników obrażeniami od lodu-20dmg
b)+10dmg od lodu
c)10mp
d)Zasięg dowodzenia
e)-
f)-

2.Burza
a)zsyła burze
b)więcej piorunów i deszczu(tak naprawde :swieta: )
c)8mp
d)Cała mapa
e)zależnie od mapy i poczynań przeciwnika/wsprzymierzeńca
f)-

3.Lodowa zbroja
a)pokrywa bohatera cięką ale wytrzymałą warstwą lodu zwiększającą pancerzo 5
b)+5 do pancerza +1minuta trwania
c)14mp
d) Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

4.Spokój
a)Zaklęcie rozprasza wszystkie magiczne i psychiczne efekty
b)+50% do zasięgu
c)10mp
d)Zasięg dowodzenia
e)-
f)-

5.Krąg lodu
a)rozpływająca się naokoło bohatera fala lodu zabierająca 50dmg
b)+25lodoego ataku
c)30mp
d)naokoło bohatera
e)-
f)-

6.Zamrożenie
a)Rzucający zaklęcie nagle zmniejsza temperaturę w swoim otoczeniu powodując szok termiczny i odmrożenia całego ciała co skutkuje zmniejszeniem szybkości ataku o 20% i szybkości ruchu o 2
b)-1do szybkości ruchu oraz -10% do szybkości ataku
c)25mp
d)Zasięg dowodzenia
e)30sec
f)-

7.Ściana lodu
a)tworzy kawałek lodowej ściany
b)+10minut trwania
c)8mp
d)Zasięg dowodzenia ( jeden punkt )
e)10minut
f)-

8.Lodowa kra
a)bohater w niesamowitym tempie tworzy lodowe kryształy(20 obrażeń od lodu ) którymi rani wroga(może naginać toporkami jak chce :-D )
b)+15 obrażeń +30sekund trwania
c)30mp
d) działa bezpośrednio na bohatera
e)30sec
f)-

9.Zamrożenie magii
a)Rzucający zaklęcie wyzwala z siebie moc mrożącą mane i blokuje reprodukcję tej energi
b)+1 minuta
c)40mp
d)Cała mapa
e)1minuta
f)-

10.Burza lodu
a)boater tworzy w niesamowicie krótkim czasie ogromną liczbę sopli lodu które z prętkością piorunów uderzają we wszystko co wrogie dotkliwie je rtraniąc i niszcząc(100dmg od lodu)
b)+50dmg
c)65mp
d)Zasięg dowodzenia
e)-
f)-

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » ndz, 17 sty 2010, 03:44

MAGIA RUNICZNA

1.Kamienna skóra
a)mag rzucający to zaklęcie przemienia swoje cialo w kamień zyskując dzięki temu +10 do pancerza
b)+1minuta trwania
c)12mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

2.Klejnot mądrości
a)Mag w razie potrzeby rzucenia zaklęcia które przewyższa jego umiejętności tworzy sobie magiczny kamień który pozytywnie wpływa na jego zdolności rzucania zaklęć zwiększając je o 20%
b)10% na poziom
c)4mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)Do rzucenia następnego zaklęcia
f)-

3.Kopanie
a)Zaklęcie te pobudza robotników do działania zwiększając ich efektywność przy budowaniu o20%
b)+10%do szybkości budowania +2minuty do trwania czaru
c)8mp
d)Cała mapa
e)2minuty
f)Maksymalnie 75% krótszy czas budowania

4.Moc ziemi
a)Korzystający z zaklęcia przymusza naturę do odnowięnia 200 punktów strat które poniosły jego budynki
b)+200 punktów stabilnośći budynków
c)12mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

5.Odporność na magie
a)rzucający zaklęcie tworzy dookoła siebie powłoke chroniącą go przeciwko szkodliwemu działaniu magii redukując ponoszone straty o 25
b)+25odporności na poziom, +1minuta trwania
c)25mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

6.Kamienie zagłady
a)Mistrz magii runicznej tworzy ogromne kamienie okrótnie gruchoczące kości przeciwników, niszcząc im 30 punktów zdrowia
b)+20 obrażeń obuchowych
c)16mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

7.Przyzwanie strażnika
a)Przywołuje statułe strażnika broniącego wyznaczonego obszaru
b)
poziom1 Gliniany strażnik
poziom2 Kamienny strażnik
poziom3 i w górę Stalowy strażnik
+2minuty trwania
c)24mp
d)W zasięgu dowodzenia
e)10minut
f)-

8.Odporność od strzał
a)Mag tworzy w około siebie magiczną powłoke chroniącą go przed strzałami
b)+1minuta trwania
c)35mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

9.Przedmiot runiczny
a)mag dzięki swej wiedzy na temat magii runicznej i płatnerstwa tworzy potężny runiczny ekwipunek
b)poziom1 słabszy przedniot runiczny
poziom2 przedniot runiczny
poziom3 potężniejszy przedniot runiczny
poziom4 mistrzowski* przedniot runiczny
poziom5 i wyrzej królewski przedniot runiczny
c)40mp
d)Działa bezpośrednio na ekwipunek bohatera
e)-
f)-

10.Wezwanie kamienia
a)Mistrz run przyzywa potężnego kamiennego żywiołaka do pomocy w walce
b)+50 xp
c)50mp
d)Koło bohatera
e)-
f)-

* w ang wersji był master runic więc mistrzowski a w polskiej jeszcze mistrza run nie miałem więc nie wiem jak zostały nazwane tego typu przedmioty przez ekipe lokalizacyjną wbc

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » wt, 19 sty 2010, 10:38

DRZEWA POWSTAŃCIE, STAROŻYTNE DUCHY PRZYBYWAJCIE, NATURO POKAŻ JAKI POTRAFI BYĆ TWÓJ GNIEW >>>MAGIA NATURY<<<

1.PRZYZWANIE DUSZKA
a)Bohater przyzywa duszka wspierającego w walce.
b)+20xp na poziom
c)10mp
d)Koło bohatera
e)-
f)-

2.KLEJNOT JAGÓD
a)Bohater korzysta z magicznych właściwości jagód aby uleczyć siebie oraz swoje wojska dodając im 25hp
b)+25hp więcej
c)12mp
d)Działa w zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

3.OPLĄTANIE
a)Bohater wzywa moc ziemi naby ta wykorzystała korzenie swych dzieci do tymczasowego obwiązania i spowolnienia wroga nieco krępując mu ruchy i odbierając 4 od szybkości
b)-2 więcej szybkości +30sekund działania
c)8mp
d)Działa w zasięgu dowodzenia
e)30sekund
f)-

4.MAGICZNA MACZUGA
a)Bohater tworzy magiczną maczuge która działa na podświadomość rzucającego dodając mu otuchy i chęci do walki zwiększając wspólczynnik ten o 5
b)+5 walki +1minuta trwania
c)8mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

5.PRZYWOŁANIE JEDNOROŻCA
a)Bohater przywołuje czarodziejskiego rumakaby ten wspomógł go w walce i niósł pomoc rannym
b)+20xp na poziom
c)20mp
d)Koło bohatera
e)-
f)-

6.ŚCIANA CIERNI
a)Bohater tworzy nadnaturalnie szybko rosnące krzaki cierniowe utródniające przebicie się jego wrogom
b)+10minut trwania
c)8mp
d)Punkt w zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

7.WEZWANIE BŁYSKAWICY
a)Bardzo potęzne zaklęcie tworzące nagłe wyładowania atmosferyczne potrafiące uszkodzić 60 hp wielu celom w ułamku sekundy
b)+20obrażeń elektrycznych
c)35mp
d)Działa w zasięgu dowodzenia
e)
f)-

8.PRZYWOŁANIE DRZEWCA
a)Bohater przywołuje na pomoc osobnika ze starożytnej rasy drzew by ten stworzył coś dla niego oraz wspomógł w walce
b)+20xp
c)40mp
d)Koło bohatera
e)-
f)-

9.ZMIANA POGODY
a)Zaklęcie jak sama nazwa wskazuje służy do zmian pogody na jeden z 4rech typów
b)-
c)25mp
d)Działa na całą mape
e)-
f)-

10.ELEMENTALIM
a)Zaklęcie Przywołania dające władzę nad potężnymi sługami czterech żywiołów ognia, wody, ziemi i wiatrów
b)+50xp
c)50mp
d)Koło bohatera
e)-
f)-

Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » wt, 19 sty 2010, 11:41

OTO TAJNIKI ZAKAZANEJ SZTUKI WŁADANIA NAD ŚMIERCIĄ >>>NEKROMANCJI<<<

1.WSKRZESZENIE SZKIELETÓW
a)Podstawowe zaklęcie znane przez wszystkich nekromantów przywołuje na służbe 2 szkielety
b)+1szkielet, +5xp
c)8mp
d)koło bohatera
e)-
f)Czarny portal wzmacnia przywołanych umarlaków

2.WSKRZESZENIE ZOMBI
a)Bohater wzywa wiernego i wygłodniałego sługe
b)+1zombiak, +5xp
c)8mp
d)koło bohatera
e)-
f)Czarny portal wzmacnia przywołanych umarlaków

3.CZARNY PORTAL
a)Bohater pragnący zwiększyć poęge swych zaklęć tworzy portal łączący świat spektralny z materjalnym
b)+1 minuta trwania
c)8mp
d)
e)2minuty
f)-

4.WSKRZESZENIE UPIORA
a)Bohater wzywa do ponownego życia wojownika w postaci nieumarłego upiora
b)+20xp
c)15mp
d)koło bohatera
e)-
f)Czarny portal wzmacnia przywołanych umarlaków

5.WAMPIRYZM
a)Bohater naznacza innych wampirymem dzięki czemu zaczyna im smakować krew która zyskuje dla nich wartość leczniczą każdy łyk 2hp
b)+1hp więcej leczenia +1minuta trwania +50% zasięg
c)30mp
d)Działa w zasięgu dowodzenia
e)1minuta
f)-

6.MROCZNA BURZA
a)Bohater zmienia pogodę na bardziej odpowiednią dla jego armii
b)-
c)16mp
d)Cała mapa
e)-
f)-

7.OBDARCIE CIAŁA
a)bardzo potężne zaklęcie w którym mag korzysta z gazu spektralnego służące do zwiadczania, pękania i odpadania ciała słabych istot na poziomach 1 i 2 i przerabiania ich w nieumarłych w ułamku sekundy
b)+1do pziomu działania
c)35mp
d)Działa w zasięgu dowodzenia
e)-u
f)-

8.WEZWANIE ŚMIERCI
a)Bohater wykorzystuje ciała martwych wrogów i tworzy z nich swoje armie dzięki mocy danej mu przez samego Lorda Bane`a na wskrzeszenie całej armii szkieletów trwa aledwie kilka sekund
b)+20xp
c)30mp
d)Działa w zasięgu dowodzenia
e)-
f)-

9.KRĄG LODU
a)Zaklęcie ofensywne będące zapożyczeniem z magii lodu lecz efekt jest nieco inny. Krąg wychładza z 40styu punktów zdrowia
b)+20obrażeń od lodu
c)35mp
d)Mały obszar na około bohatera
e)-
f)-

10.WSKRZESZENIE CZEMPIONA
a)Bardzo potężne wezwanie umożliwiające wcielenie do armii samych nieumarłych czempionów potężnego licza, wiecznie głodnego wampira, przebiegłego cienia oraz niepokonanego rycerza zagłady
b)+20xp
c)65mp
d)koło bohatera
e)-
f)Czarny portal wzmacnia przywołanych umarlaków

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości