Księga zaklęć by żaba

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
Awatar użytkownika
Żaba
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 45
Ulubiona rasa: Demony
Lokalizacja: Polska-> Lublin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Żaba » wt, 26 sty 2010, 13:38

MAGIA POZNANIA WYMYŚLONA PRZEZ IMPERJALNĄ RADĘ MAGÓW

1.WIEDZA O ŻYWIOŁACH
a)Bohater poznaje potęge żywiołów w takim stopniu, że udaje się mu na nie uodpornić zyskując 10 punktów odporności na nie
b)+1minuta trwania
c)6mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

2.WIEDZA OBRONNA
a)Mag czerpie wiedze o walce i podnosi swoje umiejętności obronne o 10 punktów
b)+1minuta trwania
c)6mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

3.UJRZENIE NIEWIDZIALNYCH
a)Mag wzmacnia swój wzrok i nadaje mu specyficzne właśćwości dzięki którym jest w stanie postrzegać to co dla innych jest niemożliwe
b)+2minuty trwania
c)5mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)2minuty
f)-

4.TELEPATIA
a)Potężne zaklęcie wpływające na poddanych maga dające im dodatkowe 10 punktów xp`a na start
b)+1minuta trwania, +10xp
c)10mp
d)cała mapa
e)1minuta
f)-

5.WYGNANIE
a)Słynne zaklęcie wymyślone przez pierwszego przywoływacza Thyranissa stosowane do odsyłania nieposłusznych istot na poziomach 1 i 2
b)+2 do limitu poziomowego przywołanych istot
c)30mp
d) działa w zasięgu dowodzenia
e)-
f)Działa na demony, żywioły i anioły

6.ZROZUMIENIE
a)Magia mieszająca w umysłach inżynierów i konstruktorów budynków pomagająca im zaoszczędzić 25% surowców niezbędnych do budowy fortyfikacji(konstruktorzy nie trzymają się planów a wychodzi taniej i tak samo dobrze) :-)
b)+5% zniżki +1minuta trwania
c)35mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-

7.WEZWANIE MĘDRCA
a)Magia ta pozawala na przywołanie jednego z wolnych od zajęć magów do pomocy
b)+20xp
c)60mp
d)Koło bohatera
e)-
f) czynnik losowy przywołania

8.PIJAWKA UMYSŁU
a)Zaklęcie umożliwiające armiom czerpać i przejmować energię z poległych przeciwników. Zaklęcie wg. starszych magów ociera się o nekromanję
b)+1minuta trwania
c)50mp
d)działa w zasięgu dowodzenia
e)1minuta
f)brak efektu na maszyny

9.PRAWDZIWE WIDZENIE
a)Kolejne zaklęcie działające bezpośrednio na wzrok tym razem wyostra go dodając +1punkt do zasięgu widzenia
b)+1 do zasięgu widzenia
c)60mp
d)Cała mapa
e)do końca bitwy
f)-

10.UDERZENIE PSYCHICZNE
a)Potężne zaklęcie o bardzo ważnym znaczeniu strategicznym pozwalające rzucającemu osłabić całą armię wroga poprzez wdarcie się w ich umysły i wprowadzenie stanu zamroczenia umysłowego co deklasuje w walce na pare sekund
b)+5sekund trwania
c)70mp
d)działa w zasięgu dowodzenia
e)5sekund
f)brak efektu na maszyny

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Pur3viL » pt, 12 lut 2010, 20:33

ladnie napisana ksiega warto przeczytac jesli kto snie moze sie zdecydowac na jakas dziedzine magi polecam !
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
Askard
Thrall
Thrall
Posty: 2
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Askard » śr, 17 mar 2010, 23:34

Ładnie opisane i w ogóle tylko gdzie jest iluzja ? Znikła czy co :D

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Pielagoroth » czw, 18 mar 2010, 18:10

Po prostu Żaba z nieznanych nikomu przyczyn nie zrobił Magii Uzdrawiania, Iluzji i Tajemnej.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Wojtku » czw, 18 mar 2010, 18:34

Poprostu Tajemną pomyślał że zostawi w tajemnicy, na uzdrawianiu się nie zna bo częściej zabija, a iluzji nie dopatrzył bo była niewidzialna...
Wtrącę się do opinii Piela... nieznana nikomu przyczyna? Żaba napewno ją zna... Czekam na odpowiedź :)

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Pielagoroth » czw, 18 mar 2010, 20:17

Nieznanej nikomu poza sobą oczywiście. Myślałem, że to logiczne, dlatego nie dopisałem xD Wojtku nie polecam tak łapać za słówka co poniektórych :>
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Xentus
Łowca
Łowca
Posty: 37
Ulubiona rasa: Niumarli
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: Xentus » wt, 17 sie 2010, 16:04

Warto dodać że obdarcie ciała (nekromancja) na 3 poziomie działa na wszystkie jednostki naziemne (oprócz bohatera,kawalerii) nawet na generałach.A w połączeniu z koroną (zapomniałem nazwy) +20% czarowania i 4 czary przywoływania (w tym jest czar widmowe rumaki ) to wszystkie jednostki kulą się przed nekromantą :D (już gdzieś to napisałem).

Awatar użytkownika
CamelPT
Thrall
Thrall
Posty: 3
Ulubiona rasa: Bambarian
Kontakt:

Re: Księga zaklęć by żaba

Post autor: CamelPT » śr, 25 sie 2010, 13:31

Pielagoroth pisze:Po prostu Żaba z nieznanych nikomu przyczyn nie zrobił Magii Uzdrawiania, Iluzji i Tajemnej.

Niewyjaśnione, nikomu nie znane przyczyny braku tych oto działów magii spowodowane zostały brakiem internetu w domowym zaciszu Mr. Żaby ( spowodowane przeprowadźką ).
I've Got Twenty-Four For You!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości