Minotaury....
Minotaury....
Pozwole sobie założyć poradnik na minosy...
A więc tak budujemy 3 zigguraty w 1 robimy twierdze na 2 poziom
w 2 innych szkolimy niewolników. Wsadzamy ich do kopalń w takich ilościach najpierw do kamienia 8 potem do metalu i złota po 1 aż zapełnimy, do kryształu dajemy na końcu.
W tym tępie powinniśmy zrobić 3 areny i około 4 zagrody.
Tworzymy nowe badanie w zigguracie.NADAL TWORZYMY CHŁOPÓW których wysyłamy do pobliskich kopalń- nawet do tych których niemamy szans utrzymać, albowiem starczy 10 sekund i koszty nam się wrócą.
Mając już 3 areny i 4 zagrody szkolimy bazyliszki około 10-30 zależy tylko od surków.
Potem minotaury tak po 3 w każdej arenie. Jednostki wyszkolone wysyłamy w pobliże kopalń staramy się bronić jak najdłużej kopalń. Budujemy 3 poziom. Potem budynki badawcze.Powinno dać się odrazu 4 poziom więc go budujemy. W tym czasie badamy i szkolimy armię na ile surowców nam niebrakuje... to zależy tylko od stylu grania bohem i zarządzania kopalniami... a także od mapy.mając 4 poziom badamy wszystkie badania w zigguracie (pozostałe) budujemy kręgi (2) i szkolimy trochę armii ( nie w kręgach chociaż możemy sobie pozwolić na 4-7szamanów) Potem budujemy 5 poziom mając kopalnie bronione przez nasze armie mamy stały dochód i surków raczej nam niebrakuje. Badamy badanko na Kingi Budujemy około 5 aren i jeszce 3 zagrody. Dajemy ciągłą produkcję szkolimy głównie minotaury (z badaniami w kuźni osiągają + 20 dmg) szkolimy w co 3 arenie gnolle a co w 2 toporników zaś w każdej minotaury wojownicy. W zagrdach ciągła na bazyle w kręgach szamanów i kingi jeśli mamy wystarczająco surowców staramy się rozbudować bazę lub umocniać ją nowymi wieżami ... złoto i kamień powinny być luźne na wypadek rozbudowania bazy. Do wszystkich przejętych kopalń niezapominajmy wysyłać niewolników albowiem nasza przewaga jes miażdżąca. Jeden king pokonuje smoka.
Można też szkolić machiny ale jak kto chce. No własnie co do gniazd budujemy 2 i szkolimy gryfony.
Myślę że więcej nietrzeba robić a jeśli nierozumiecie skąd wziąść surki zagrajcie sobie mapke ice fortress.
PS co do obrony to wkładamy do wież mino wojowników a jak gramy na jednostki strzelające np w baśń istotach dodajemy do wież toporników.
I to chyba wszystko...
A więc tak budujemy 3 zigguraty w 1 robimy twierdze na 2 poziom
w 2 innych szkolimy niewolników. Wsadzamy ich do kopalń w takich ilościach najpierw do kamienia 8 potem do metalu i złota po 1 aż zapełnimy, do kryształu dajemy na końcu.
W tym tępie powinniśmy zrobić 3 areny i około 4 zagrody.
Tworzymy nowe badanie w zigguracie.NADAL TWORZYMY CHŁOPÓW których wysyłamy do pobliskich kopalń- nawet do tych których niemamy szans utrzymać, albowiem starczy 10 sekund i koszty nam się wrócą.
Mając już 3 areny i 4 zagrody szkolimy bazyliszki około 10-30 zależy tylko od surków.
Potem minotaury tak po 3 w każdej arenie. Jednostki wyszkolone wysyłamy w pobliże kopalń staramy się bronić jak najdłużej kopalń. Budujemy 3 poziom. Potem budynki badawcze.Powinno dać się odrazu 4 poziom więc go budujemy. W tym czasie badamy i szkolimy armię na ile surowców nam niebrakuje... to zależy tylko od stylu grania bohem i zarządzania kopalniami... a także od mapy.mając 4 poziom badamy wszystkie badania w zigguracie (pozostałe) budujemy kręgi (2) i szkolimy trochę armii ( nie w kręgach chociaż możemy sobie pozwolić na 4-7szamanów) Potem budujemy 5 poziom mając kopalnie bronione przez nasze armie mamy stały dochód i surków raczej nam niebrakuje. Badamy badanko na Kingi Budujemy około 5 aren i jeszce 3 zagrody. Dajemy ciągłą produkcję szkolimy głównie minotaury (z badaniami w kuźni osiągają + 20 dmg) szkolimy w co 3 arenie gnolle a co w 2 toporników zaś w każdej minotaury wojownicy. W zagrdach ciągła na bazyle w kręgach szamanów i kingi jeśli mamy wystarczająco surowców staramy się rozbudować bazę lub umocniać ją nowymi wieżami ... złoto i kamień powinny być luźne na wypadek rozbudowania bazy. Do wszystkich przejętych kopalń niezapominajmy wysyłać niewolników albowiem nasza przewaga jes miażdżąca. Jeden king pokonuje smoka.
Można też szkolić machiny ale jak kto chce. No własnie co do gniazd budujemy 2 i szkolimy gryfony.
Myślę że więcej nietrzeba robić a jeśli nierozumiecie skąd wziąść surki zagrajcie sobie mapke ice fortress.
PS co do obrony to wkładamy do wież mino wojowników a jak gramy na jednostki strzelające np w baśń istotach dodajemy do wież toporników.
I to chyba wszystko...
Re: Minotaury....
I wreszcie się nauczę dobrze grać mi nosami.
Re: Minotaury....
To plan na 4 kopalnie 3 stopnia każda po 1. Co zrobisz dalej zależy od Ciebie
Re: Minotaury....
Czy dodanie do wież Toporników nie spowoduje zepsucia pocisków?
Re: Minotaury....
Nie zepsucie, zmianę. Spora część jednostek ma odp na pociski, nie są one wtedy odporne na topory bo mają sieczne
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...
Re: Minotaury....
No cóż, bo ja nigdy nie byłem pewien. Wydawało mi się, że gdy wsadzimy Barbarzyńcę lub Topornika do wieży, wtedy jej pociski nie ranią przylegających do niej oddziałów.
Re: Minotaury....
Topory tak samo jak włócznie ankh mają zdolność przebijania się przez szeregi wroga a jeśli są w wieżach to te przejmują typ ich ataku.
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...
Re: Minotaury....
Moja ulubiona rasa wreszcie inni będą mogli nauczyć się nią grać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości