Kontr-jednostki

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Kontr-jednostki

Post autor: Administrator » pt, 7 sie 2009, 19:02

W tym temacie piszemy jakie jednostki są dobre na inne. Zacznę.

Kapłan ssrathi -> Demony, ponieważ są odporne na ogień( kapłani uderzają z ognia), szybko się przemieszczają(kapłani uderzają bronią dystansową), demony mają silny atak, a są kapłani posiadają słabą obronę.

Grabieżca -> Rycerz Zagłady, ponieważ posiada silny pancerz, jest odporny na obrażenia z broni grabieżcy, posiada silny atak, grabieżca ma słabą obronę.

Król Minotaurów -> Grabieżca, posiada 3x obrażenia przeciw dużym istotom, jest szybki, posiada słabą obronę, ale Król Mino i tak ignoruje pancerz podczas atakowania.

Piszcie swoje propozycje
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Kontr-jednostki

Post autor: Pur3viL » śr, 7 paź 2009, 20:58

Jednostki Posiadajace Malo Hp-Grupka Czarownikow(Me) poniewaz udeza kolumna ognia i po sprawie
Czarownicy-Ksiezycowy Straznik Poniewaz atakuja z duzego dystansu i maja atak wielu jednostek(przy ulepszeniach bardzo duzy damage)
Czarownicy-Grupka Goblinskich Szamanow i 1-3 Ogrow(odp na ogien 50%) czarownicy uzyja kolumny ognia a golbinscy szamani blyskawicy i po sprawie
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości