Taktyka na Króli Minotaurów.

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michael
Gornak
Gornak
Posty: 134
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Długopole Zdrój
Kontakt:

Taktyka na Króli Minotaurów.

Post autor: Michael » wt, 21 lip 2009, 19:32

Po 1. - Nigdy nie atakuj Króli Minotaurów w pobliżu zwierząt, ponieważ wtedy będą mogli się bez problemu uleczać.
Po 2. - Często atakuj Grabieżcami którzy mają poczwórne obrażenia przeciw dużym istotom.Powiedzmy, że Grabieżca ma około 50 obrażeń, czyli 5x50=200.Czyli około 4-5 Grabieżców potrafi rozbić dobry oddział Króli Minotaurów.

Ogólnie - Atakuj Grabieżcami tylko nie w pobliżu zwierząt.


PRZEPRASZAM ADministratora jeśli to był wykład który zaśmieca forum. Ale jestem początkujący, a chcę pomóc w rozwoju forum.
www.heroes3.pun.pl, największe forum o heroes 3 w Polsce.

Awatar użytkownika
Eron
Chłop
Chłop
Posty: 12
Kontakt:

Re: Taktyka na Króli Minotaurów.

Post autor: Eron » sob, 25 lip 2009, 06:53

Na Króli minotaurów jedynym rozwiązaniem nie jest reaver(grabieżca).Na króli minotaurów jest więcej taktyk niż piasku w piaskownicy : ) ... można ich spalić,zmiażdżyć,schłodzić,przekuć itd. do wyboru do koloru...wyglądają tylko na takich dużych i silnych a tak naprawdę wystarczy dobry oddział springanów żeby sie nimi zająć ...każda rasa ma wiele różnych taktyk żeby bez problemów zmieść z powierzchni ziemi dużych rogaczy ... oddziały huntersów wood elfowskich jest tak że bardzo dobry na minotaur kingów.

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Taktyka na Króli Minotaurów.

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 27 lip 2009, 11:23

Na królów minotaurów najlepsze są jednostki strzeleckie (oprócz magów w II a w III to nie wiem), im większy zasięg, tym lepsze, i tyle.
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety