Wykłady ogólne by Admin

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
Awatar użytkownika
Hunter
Champion
Champion
Posty: 312
Kontakt:

Re: Wykłady ogólne by Admin

Post autor: Hunter » ndz, 23 sie 2009, 02:37

Da sie obronic przed wlotami, ale obstawianie twierdzy nietoperzami itp jest zalosne i nic nie da, chyba ze iq twojego przeciwnika oscyluje w granicach 20.
Sensei Piela

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Wykłady ogólne by Admin

Post autor: Administrator » pn, 24 sie 2009, 14:48

Hunter pisze:Da sie obronic przed wlotami, ale obstawianie twierdzy nietoperzami itp jest zalosne i nic nie da, chyba ze iq twojego przeciwnika oscyluje w granicach 20.
sm061

Tak samo jak na ziemi tak samo w powietrzu istnieje coś takiego jak "zapora". Jednostki latające w powietrzu nie mogą sobie ot tak przelatywać przez inne, tylko muszą je omijać. Nie mówię, żeby całą bazę obstawić nietoperzami, bo same nietoperze nic nie dadzą. Ale jako zapora połączona z wieżami i wojskiem bardzo dobrze się sprawdza.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Wykłady ogólne by Admin

Post autor: Pielagoroth » pn, 24 sie 2009, 15:55

Po części się zgodzę z Adminem. Te zapory z Nietoperzy to najlepszy sposób jaki wymyślono na wloty. Tyle, że musi być ich dużo by zdążyć przesunąć armię w środku bazy i muszą być dookoła bazy praktycznie. Jedynie punktów armii szkoda...
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Hunter
Champion
Champion
Posty: 312
Kontakt:

Re: Wykłady ogólne by Admin

Post autor: Hunter » pn, 24 sie 2009, 19:22

Szkoda punktow armii, a dac rozkaz ataku kilku jednostkom to nie problem, po kilku sekundach zapora znika a ty nie masz twierdzy, a jesli zabijanie nietoperzy, czy innego badziewia ma zajac zbyt duzo czasu, to rozwalamy inne budynki.
Sensei Piela

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Wykłady ogólne by Admin

Post autor: Wojtku » czw, 27 sie 2009, 14:38

:D nietoperze.... jednostki nienadające sie do niczego, ale zajmują tylko 0.5 pkt armii :) czy wiecie że nietoperz może miec 27 dmg i 80 HP. To dobra technika jeśli chcesz znieczulic naloty przeciwnika a zawsze można wybudowac kilka nowych wież dajmy na to demony... waląc w expa najbardziej przydatnymi jednostkami są... diabliki :P i masz potem surki na wieże.

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Wykłady ogólne by Admin

Post autor: Pur3viL » pt, 12 lut 2010, 20:59

orkowie posiadaja system antywlamianiowy nazywa sie to 30x totem a inne rasy musza stawiac sporo wiez to 1. obsadzac je dobrymi jednostkami strzeleckimi ustawiac jednostki strzeleckie przy murach lub jednostki mogace ataakowac jednostki powietrzne ostatnia taktyka trudna do ogarniecia ogien zwalczaj ogniem zrob dokladnie to samo to co przeciwnik ale korzystaj z wczesniejszych punktow wtedy odniesiez sukces
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości