O trudności gry Mrocznymi Elfami

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

O trudności gry Mrocznymi Elfami

Post autor: Administrator » sob, 21 maja 2011, 11:33

W tym temacie poruszę kwestię Mrocznych Elfów walkach 1vs1, w których liczy się wszechstronne wykorzystanie rasy. Jako, że ta rasa jest mało popularna i trudna do ogarnięcia, skupię się na trudnościach gry oraz jak temu starać się zaradzić.

Na początku zaczniemy od określenia naszego celu, a więc podstawową jednostką jest czarownik/czarnoksiężnik, do której musimy dążyć oraz stworzyć jak najwięcej. Mroczni posiadają też szereg innych wartych wspomnienia jednostek, muszę tutaj nadmienić, że nie tworzą regularnych armii, a raczej skupiają się na wygraniu podstępem, dlatego użycie odpowiednich jednostek może dać łatwe zwycięstwo, np. przez zabicie bohatera, zniszczenie kopalń. A mowa o jednostkach: Mroczny Rycerz - szybka jednostka, bez wybitnych umiejętności bojowych, ale posiada 3x obrażenie przeciw herosom, dlatego warto używać ich do walki (bo nie mamy czego innego) oraz do łapania bohatera przeciwnika na mapie. Królowa pająków - bardzo szybka jednostka, 20 szybkości, ataki z zaskoczenia, możliwość zabicia bohatera. Kapłanka pająków - silna jednostka, przyzywa pająki - ważne by pamiętać, aby często używać ten czar, by mieć darmowe jednostki. Czarny Strażnik - generał, czar niewidzialność.

Ekonomia na pierwszy rzut oka nie jest mocną stroną, ale dobre wykorzystanie umiejętności tej rasy potrafi dużo polepszyć stan skarbca. Starożytne ogniki, które produkują kryształ, feniksy - które potrafią przejmować kopalnie, czy na Tv3 przyzwanie grup po 10 niewolników. Cechą ważną do wspomnienia jest to, że Mroczne Elfy nie są kryształożerne. Tutaj nie musimy ciągle produkować ogników, wystarczy nam 10 tych jednostek, by utrzymać sprawnie naszą gospodarkę, a limit wykorzystać na armię. Występuje jeden wyjątek, czy robimy ich więcej, gdy wykorzystujemy ogniki do ataku oraz do produkcji mass impów, wtedy produkujemy cały czas np. przeciw rycerzom.

Obrona przed wczesnymi atakami. Jedna z największych trudności, aby grać, musimy opanować obronę. Powiem Wam swój build. Zaczynamy od 2 twierdz, główna w środku bazy, druga przy wieżach. Następnie dorabiamy 3 grobowce oraz 6 drzew, w międzyczasie po zrobieniu Tv2 zrobimy runy do kawalerii, a potem do starożytnych ogników. Kiedy się skończy ostatni skill zaczynamy dopiero produkcję ogników, po 10 starożytnych przerywamy produkcję. Ważne jest też ułożenie budynków i dobre zablokowanie dojścia do wież, musimy przed każdym atakiem wypychać wieże i blokować do nich dostęp, wszystkie jednostki powinny brać udział w obronie. Z czasem uzbiera się nam kryształ i Tv3, a później czarownicy. Nie robimy zwykłych pająków, tylko od razu królowe, bo nie będziemy mieli kamienia.

Walka. Ta nacja posiada kontrę na każde zagranie, tylko różnie bywa z trudnością wykonania tego zadania. Ważne jest grupowanie armii.
1 - pająki, kawaleria, kapłani i reszta. Wspomnę, że od czasu do czasu po zaznaczeniu tej grupy naciskamy |Shift+C| i przyzwie nam pająki.
2 - czarownicy, wiadomo na magicznym napastniku, oszczędzamy ich i używamy skutecznie ich umiejętności
3 - harpie - zależy jak wolimy, albo ręcznie albo magiczny napastnik.
Aby opanować sobie te 3 grupy potrzeba czasu i praktyk.

Podsumowując, wg mnie rasa najtrudniejsza do dobrego opanowania. A najtrudniejszym elementem jest opanowanie armii, dobre nią sterowanie. Wiele osób zraża się po początkowych klęskach, to niestety stały element nauki Mrocznych Elfów. Ale warto się zastanowić, czy nie nauczyć się gry nimi. Bardzo silna, może łatwo wygrać bitwy.

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: O trudności gry Mrocznymi Elfami

Post autor: KKProgamer » wt, 5 lip 2011, 21:15

Zapomniałeś dodać że jeśli gracz jest rozwinięty dosyć. ( Chodzi o DOŚWIADCZENIE i RASĘ np. Admin z Baśniowymi [p.s I tak cie zabije xD], Furion z Orkami ) To można produkować również Mrocznych Łuczników z ulepszeniem do ognia. Jednak lepiej iść w stronę czarnoksiężników ;).
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
Invis
Tańczący z mieczami
Tańczący z mieczami
Posty: 395
Ulubiona rasa: Rycerze
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: O trudności gry Mrocznymi Elfami

Post autor: Invis » śr, 6 lip 2011, 22:43

Ahh już widzę ten oddział łuczników o zatrutych strzałach zabierających przeciętnej jednostce 3-5 hp .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości