Księga Zaklęć

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » czw, 14 kwie 2011, 01:24

Obrazek

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » czw, 14 kwie 2011, 13:39

Alchemia

Stworzenie przedmiotu - Tworzy przedmiot, z którego może korzystać rzucający.
1.22 sek. + .10 / poziom
Transmutacja - Zmienia jeden rodzaj zasobu w inny. Kurs wymiany - 50%.
1.40 sek. + .10 / poziom ; wymiana + 10% / poziom
Urok - Daje małą zniżkę przy zakupach na 1 minutę (+ 2 do handlu).
1.28 sek. + .10 / poziom ; + 2 do handlu, + 1 do czasu trwania / poziom
Kamienny golem - Przywołuje kamiennego golema, który będzie służyć rzucającemu.
1.66 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Sporządzenie mikstury - Tworzy mikstury leczące.
2.30 sek. + .10 / poziom ; + 1 mikstura / poziom
Pozyskanie - Natychmiastowo przekształca wszystkie kopalnie w pobliżu.
2.42 sek. + .10 / poziom ; + 50% do obszaru działania / poziom
Przywołanie strażnika - Przywołuje posąg strazniczy, który będzie strzegł twoich krain przez 10 minut.
2.78 sek. + .10 / poziom ; P1: Gliniany, P2: Kamienny, P3: Żelazny, + 2 do czasu trwania / poziom
Usunięcie magii - Bohaterowie wroga nie mogą korzystać z przedmiotów przez 30 sekund.
4.30 sek. + .10 / poziom ; + 30 sek. do czasu trwania / poziom
Brązowy golem - Przywołuje brązowego golema, który będzie służyć rzucającemu.
6.30 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Kuźnia czarów - Podwaja moc przedmiotów rzucającego.
8.10 sek. + .10 / poziom ; + 1 min. do czasu trwania / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Pozyskanie, Przywołanie strażnika, Brązowy golem.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » czw, 14 kwie 2011, 15:09

Magia Chaosu

Przemiana bojowa - Losowo zmienia statystyki bojowe pobliskich jednostek.
1.16 sek. + .10 / poziom ; +/- 3 / poziom
Przemiana szybkości - Losowo zmienia szybkość pobliskich jednostek.
1.16 sek. + .10 / poziom ; +/- 3 / poziom
Przemiana zdrowia - Losowo zmienia zdrowie pobliskich jednostek.
1.25 sek. + .10 / poziom ; +/- 30 / poziom
Przemiana obrażeń - Losowo zmienia obrażenia zadawane przez pobliskie jednostki.
1.38 sek. + .10 / poziom ; +/- 3 / poziom
Przemiana wieży - Losowo zmienia statystyki pobliskich wież.
1.70 sek. + .10 / poziom ; +/- 3 do walki, szybkości, obrażeń, +/-30 do życia / poziom
Wyssanie many - Wysysa 50 many ze wszystkich pobliskich jednostek.
2.54 sek. + .10 / poziom ; + 25 many, 50% do obszaru działania / poziom
Przemiana zasobów - Przemienia zasoby z jednej kategorii w inną. Kurs wymiany - 40 - 60%.
3.20 sek. + .10 / poziom ; wymiana + 10 % / poziom
Wzmacnia czarowanie - Rzucający uczy się tymczasowo jednej losowej umiejętności magicznej.
5.50 sek. + .10 / poziom ; + 1 umiejętność / 2 poziomy
Czarna błyskawica - Od rzucającego wystrzeliwuje czarna błyskawica, która rani wrogów.
3.98 sek. + .10 / poziom ; + 50 obrażeń od ognia / poziom
Zaraza Chaosu - Czar zmniejsza ilośc punktów życia pobliskich jednostek wroga (do 50 %) i zaraża je.
8.10 sek. + .10 / poziom ; + 3% do zmniejszenia punktów życia jednostek wroga / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Przemiana szybkości, Przemiana obrażeń, Czarna błyskawica.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » pt, 15 kwie 2011, 14:27

Magia Iluzji

Postać cienia - Zamienia czarodzieja w istotę eteryczną (+ 1 do szybkości, + 5 do zbroi, + 5 do odporności) na 1 minutę.
1.18 sek. + .10 / poziom ; + 1 do szybkości, + 5 do zbroi, + 5 do odporności, + 1 do czasu trwania / poziom
Przestrach - Wszyscy wrogowie, którzy widzą rzucającego, są przestraszeni.
1.22 sek. + .10 / poziom ; + 50% do obszaru działania / poziom
Światło/Ciemność - Zmienia dzień w noc lub na odwrót.
1.25 sek. + .10 / poziom
Lęk - Wszyscy wrogowie, którzy widzą rzucającego, czują lęk.
1.42 sek. + .10 / poziom ; + 50% do obszaru działania / poziom
Widmowa horda - Tworzy iluzję wojowników (6 jednostek). Czas trwania : 2 min.
1.80 sek. + .10 / poziom ; + 2 jednostki, + 2 do czasu trwania / poziom
Smoczy strach - Tworzy iluzję smoka, który wzbudza grozę. Czas trwania : 2 min.
2.30 sek. + .10 / poziom ; + 2 do czasu trwania / poziom
Niewidzialność - Rzucający staje się niewidzialny na 1 minutę (chyba, że zaatakuje).
3.20 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Przywołanie cienia - Przywołuje cień, który będzie służyć rzucającemu.
3.50 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Mutacja - Zamienia jednostki wroga będące na poziomie 1 lub 2 w nieszkodliwe zwierzęta.
5.60 sek. + .10 / poziom ; + 1 poziom / poziom
Transformacja - Zamienia jednostkę w coś silniejszego (do 3 jednostek).
8.10 sek. + .10 / poziom ; + 3 jednostki, lepsze jednostki / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Smoczy strach, Przywołanie cienia, Mutacja.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » pt, 15 kwie 2011, 15:24

Magia Lodu

Ręka lodu - Okruchy lodu rażą wrogów w zasięgu dowodzenia.
1.20 sek. + .10 / poziom ; + 10 obrażeń od zimna / poziom
Burza - Zmienia ładną pogodę w burzę z piorunami.
1.26 sek. + .10 / poziom ; więcej grzmotów i deszczu / poziom
Lodowa zbroja - Zwiększa w bitwie zbroję rzucającego na 1 minutę.
1.52 sek. + .10 / poziom ; + 5 do zbroi, + 1 do czasu trwania / poziom
Uspokojenie - Usuwa wszystkie efekty magiczne i psychologiczne z jednostek w pobliżu.
1.50 sek. + .10 / poziom ; + 50% do obszaru działania / poziom
Pierścień lodu - Wirujący lód otacza rzucającego i rani wrogów.
2.60 sek. + .10 / poziom ; + 20 obrażeń od zimna / poziom
Zamrożenie - Spowalnia jednostki wroga na 30 sekund.
2.60 sek. + .10 / poziom ; - 1 szybkość ruchu, - 10% szybkości ataku, + 30 sek. do czasu trwania / poziom
Mur lodu - Tworzy mały odcinek lodowego muru. Czas trwania : 10 min.
1.66 sek. + .10 / poziom ; + 10 min. do czasu trwania / poziom
Lodowa kra - Rzucający uzyskuje magiczny atak dystansowy, który może zranić kilka jednostek. Czas trwania : 30 sekund.
3.50 sek. + .10 / poziom ; + 15 do obrażeń od zimna, + 30 sek. do czasu trwania / poziom
Zamrożenie magii - Zatrzymuje regenerację many ale zwiększa szansę rzucenia lodowych zaklęć. Czas trwania : 1 min.
4.70 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Lodowa burza - Poraża pobliskich wrogów gradem i śniegiem.
7.60 sek. + .10 / poziom ; + 100 obrażeń od zimna / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Zamrożenie, Lodowa kra, Lodowa burza.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » sob, 16 kwie 2011, 14:44

Magia Natury

Przywołanie duszka - Przywołuje duszka, który będzie służyć rzucającemu.
1.20 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Klejnot jagód - Leczy rzucającego, może też wyleczyć pobliskie jednostki. Leczy 25 punktów życia.
1.34 sek. + .10 / poziom ; + 25 uleczonych punktów życia / poziom
Oplątanie - Spowalnia wrogów w pobliżu rzucającego. Czas trwania : 30 sekund.
1.34 sek. + .10 / poziom ; - 2 szybkość ruchu, + 30 sek. do czasu trwania / poziom
Magiczna maczuga - Przywołuje magiczną maczugę, która wzmacnia możliwości bojowe rzucającego. Czas trwania : 1 min.
1.42 sek. + .10 / poziom ; + 5 do walki, + 1 do czasu trwania / poziom
Przywołanie jednorożca - Przywołuje jednorożca, który będzie służyć rzucającemu.
2.10 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Mur Cierni - Tworzy ścianę ciernistych jeżyn. Czas trwania : 10 min.
1.58 sek. + .10 / poziom ; + 10 min. do czasu trwania / poziom
Wezwanie błyskawic - Sprowadza błyskawice, które uderzają w pobliskich wrogów.
3.55 sek. + .10 / poziom ; + 20 obrażeń od elektryczności / poziom
Przywołanie enta - Przywołuje enta, który będzie służyć rzucającemu.
4.30 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Zmiana pogody - Pozwala rzucającemu wpłynąć na cykl dnia i nocy lub zmienić ładną pogodę w brzydką.
3.35 sek. + .10 / poziom
Elementalizm - Rzucający może przywołać jeden z czterech żywiołów.
6.10 sek. + .10 / poziom ; + 50 PD / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Przywołanie duszka, Wezwanie błyskawic, Elementalizm.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » sob, 16 kwie 2011, 16:25

Magia Poznania

Wiedza o żywiołach - Rzucający uzyskuje + 10 do Odporności na 1 minutę.
1.16 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Wiedza obronna - Rzucający uzyskuje +10 do Zbroi na 1 minutę.
1.22 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Ujrzenie niewidzialnych - Rzucający przez 4 minuty może widzieć niewidzialne jednostki.
1.25 sek. + .10 / poziom ; + 4 do czasu trwania / poziom
Telepatia - Nowo wyprodukowane jednostki uzyskują +10 do PD przez 2 minuty.
1.50 sek. + .10 / poziom ; + 10 PD, + 2 do czasu trwania / poziom
Wygnanie - Odsyła demony, archontów i żywiołaki będące na poziomie 1 lub 2.
1.85 sek. + .10 / poziom ; + 2 poziomy / poziom
Zrozumienie - Umiejętności (kupowane w budynkach) sątańsze o 50% przez 2 minuty.
2.54 sek. + .10 / poziom ; + 2 do czasu trwania / poziom
Wezwanie mędrca - Przywołuje czerwonego, białego lub czarnego maga.
3.20 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Pijawka umysłu - Pobliskie jednostki do walki w zwarciu uzyskują zdolność wysysania PD przez 1 min.
4.70 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Prawdziwe widzenie - Zapewnia stałą premię do zasięgu widzenia stronie rzucającego.
5.15 sek. + .10 / poziom ; + 1 do zasięgu widzenia / poziom
Uderzenie psychiczne - Wszyscy pobliscy wrogowie zostają ogłuszeni na kilka sekund.
6.10 sek. + .10 / poziom ; + 5 sek. do czasu trwania / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Wygnanie, Wezwanie mędrca, Uderzenie psychiczne.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » wt, 19 kwie 2011, 07:34

Magia Przywoływania

Przywołanie Quasita - Przywołuje Quasity, które będą służyć rzucającemu.
1.20 sek. + .10 / poziom ; + 1 Quasit / poziom
Krąg Mocy - Tworzy Krąg Mocy, pomocny w przywoływaniu. Czas trwania : 2 min.
1.18 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Widmowy rumak - Zamienia kawalerię w widma dzięki czemu uzyskują + 2 do szybkości, + 5 do zbroi, + 5 do odporności przez 1 min.
1.25 sek. + .10 / poziom ; + 1 do szybkości, + 5 do zbroi, + 5 do odporności, + 1 do czasu trwania / poziom
Mignięcie - Czarodziej przenosi się w losowe miejsce w pobliżu.
1.22 sek. + .10 / poziom
Przywołanie impa - Przywołuje impa, który będzie służyć rzucającemu.
1.80 sek. + .10 / poziom ; + 20 PD / poziom
Oko Orosa - Tworzy lewitujące oko, przydatne do zwiadu.
1.82 sek. + .10 / poziom ; + 1 lewitujące oko, + 20 PD / poziom
Portal do domu - Przenosi rzucającego do jego lokacji startowej.
2.50 sek. + .10 / poziom
Żniwa dusz - Przywołuje sukuba, który będzie służyć rzucającemu.
3.90 sek. + .10 / poziom ; + 1 Sukub / poziom
Wygnanie - Odpędza demony, archontów i zywiołaki znajdujące się w poblizu rzucającego będące na poziomie 1 lub 2.
3.80 sek. + .10 / poziom ; + 2 poziomy / poziom
Demoniczne wrota - Przywołuje demona, który będzie służyć rzucającemu.
6.60 sek. + .10 / poziom ; + 50 PD / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Przywołanie Quasita i Sukuba z wykorzystaniem Kręgu Mocy, Przywołanie Demona.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » wt, 19 kwie 2011, 08:29

Magia Run

Kamienna skóra - Znacząco zwiększa poziom pancerza rzucającego przeciw atakom każdego przez 1 min.
1.22 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Klejnot mądrości - Zwieksza szansę rzucenia nastepnego czaru o 20%.
1.18 sek. + .10 / poziom ; + 10% do szansy rzucenia czaru / poziom
Wykopy - Skraca czas budowy wszystkich budynków o 20%. Czas trwania : 2 min.
1.34 sek. + .10 / poziom ; + 10% do skrócenia czasu budowy, + 2 do czasu trwania / poziom
Moc Ziemi - Naprawia budynki znajdujące się w zasięgu dowodzenia rzucającego.
1.58 sek. + .10 / poziom ; + 200 punktów naprawy, + 50% do obszaru działania / poziom
Odporność magiczna - Daje rzucającemu dużą odporność na obrażenia od magii przez 1 min.
2.35 sek. + .10 / poziom ; + 25 do odporności na magię, + 1 do czasu trwania / poziom
Kamienie zagłady - Tworzy duże głazy, które uderzają w pobliskich wrogów.
2.06sek. + .10 / poziom ; + 20 do obrażeń zadawanych przez kamienie zagłady / poziom
Przywołanie strażnika - Przywołuje posąg strazniczy, który będzie strzegł twoich krain przez 10 min.
2.78 sek. + .10 / poziom ; P1: Gliniany, P2: Kamienny, P3: Żelazny, + 2 do czasu trwania / poziom
Odporność na pociski - Rzucający staje się całkowicie niewrażliwy na ostrzał przez 1 min.
3.90 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Przedmiot runiczny - Tworzy w ekwipunku rzucającego przedmiot.
4.70 sek. + .10 / poziom ; P1: mały przedmiot runiczny, P2: przedmiot runiczny, P3: większy przedmiot runiczny, P4: mistrzowski przedmiot runiczny, P5+: królewski przedmiot runiczny
Wezwanie kamienia - Przywołuje potężnego żywiołaka ziemi.
6.10 sek. + .10 / poziom ; + 50 PD / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Kamienie zagłady, Odporność na pociski, Wezwanie kamienia.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Zaklęć

Post autor: Apollyon » wt, 19 kwie 2011, 12:47

Magia Tajemna

Koncentracja - Podczas działania tego czaru uzyskujesz +20% do szansy rzucenia każdego przez 2 min.
1.18 sek. + .10 / poziom ; + 5% do szansy rzucenia czaru, + 1 do czasu trwania / poziom
Dowodzenie - Podczas działania tego czaru, obszar działania innych czarów jest o 25% większy przez 2 min.
1.34 sek. + .10 / poziom ; + 25% do obszaru działania, + 1 do czasu trwania / poziom
Wyczerpanie - Podczas działania tego czaru, twoja mana regeneruje się o połowę szybciej przez 2 min.
1.70 sek. + .10 / poziom ; + 50% do regeneracji many, + 1 do czasu trwania / poziom
Przedłużenie - Podczas działania tego czaru, wszystkie twoje pozostałe czary działają dwa razy dłużej przez 2 min.
1.98 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Przepływ many - Podczas działania tego czaru, koszt rzucenia innych zaklęć jest o 25% niższy przez 2 min.
2.30 sek. + .10 / poziom ; + 1 do czasu trwania / poziom
Korupcja - Podczas działania tego czaru istnieje 30% szansy, że jednostki przywołane przez wroga będą walczyć po twojej stronie przez 2 min.
2.78 sek. + .10 / poziom ; + 10 % szansy, + 1 do czasu trwania / poziom
Rozproszenie - Rozprasza wszystkie działające w pobliżu czary wroga.
3.34 sek. + .10 / poziom ; + 50% do obszaru działania / poziom
Pijawka many - Wysysa 6 punktów many z wrogów zabitych podczas działania tego czaru. Czas trwania : 2 min.
4.30sek. + .10 / poziom ; + 1 wyssany punkt many, + 1 do czasu trwania / poziom
Wzmocnienie - Podczas działania tego czaru, inne zaklęcia mają o połowę większy efekt przez 2 min.
6.30 sek. + .10 / poziom ; + 25% większy efekt, + 1 do czasu trwania / poziom
Zniszczenie - Wszystkim pobliskim jednostkom i budynkom zadaje obrażenia równe ilości Punktów Życia twego bohatera -1.
11.10 sek. + .10 / poziom ; + 50% do obszaru działania / poziom

Obrazek Obrazek Obrazek

Rozproszenie, Pijawka many, Zniszczenie.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości