Bohater do multi

Przeczytaj, jeśli chcesz dobrze grać.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Bohater do multi

Post autor: Louis EX » pn, 26 lip 2010, 23:41

Coś w stylu poradnika pokazującego jakim bohaterem gramy w rozgrywkach multi. Przedstawię tylko kilka propozycji, w tym najpopularniejszy - używany również przeze mnie.

Są osoby, które grają nieco innym sposobem - jeśli chcą mogą przedstawić swojego bohatera - byle to było zrobione przejrzyście i klarownie.

Na początek zasady na jakich tworzymy bohatera w multi: gramy bohaterami tymczasowymi na 30lvl lub (bardzo rzadko) 10 lvl. Czemu tak? Otóż dlatego, że jeśli gralibyśmy normalnymi to byłoby nierówno, a tymczasowy daje wszystkim równe szanse, lvl30 został wybrany jako najbardziej optymalny. Rasa dowolna, klasa: kupiec lub druciarz. Czemu tak? Otóż aby zapobiec wojownikom niszczącym bazy na początku i magom rozwalającym całe armie. Ponadto gra kupcami jest dłuższa gdyż wszystko jest tańsze i bohater może wytwarzać surowce.
Radzę też zrobić sobie bohatera na 1 lvl i go zamrozić. i tylko tym wchodzić do rozgrywek multi. Dlaczego? Otóż gra dobiera "moc" wież do poziomu bohatera z najwyższym lvlem. Dlatego aby było sprawiedliwie każdy wchodzi do gry bohaterem na 1 lvl.

Koniec wstępu, oto najpopularniejszy schemat:

Level: 30
Rasa: nieumarły
Klasa: kupiec
Atrybuty: wszystko w charyzmę
Umiejętności: 3 w nekromancję, reszta pomiędzy bogactwo (czyli produkcja złota) a szlifierz kamieni (czyli produkcja kryształu). Co w praktyce dają te umiejętności? Sprawiają, że bohater daje surowce jak kopalnia - co sekundę jakąś ilość zależną od tego ile damy w daną umiejętność. Najważniejsze, że ta kopalnia nigdy się nie kończy - chyba, że bohater zginie. Staramy się dać w miarę równo choć oczywiście można kombinować jak się chce faworyzując któryś surowiec. Są ludzie którzy dają zamiast w surowce to w umiejętność kupiec ale wydaje mi się, że jest to mniej opłacalne. W nekromancję dajemy punkty aby móc wyczarować zombi do kopalni. Zaraz po przejęciu bazowych kopalni wyczarowujemy krąg (sprawia, że naraz przyzywamy dwóch zombi a nie jednego) i do końca many (wspomagając się miksturami) staramy się wyczarować jak najwięcej zombi, których pakujemy do najbardziej nam potrzebnych kopalni.


Inny schemat, kiedyś dość popularny, teraz wyparł go ten wyżej:

Level: 30
Rasa: mroczny elf
Klasa: kupiec
Atrybuty: wszystko w charyzmę
Umiejętności: 2 w przyzywanie, reszta pomiędzy bogactwo (czyli produkcja złota) a szlifierz kamieni (czyli produkcja kryształu) lub kupiec. Zaraz po przejęciu bazowych kopalni wyczarowujemy krąg (sprawia, że naraz przyzywamy dwóch quasitów a nie jednego) i do końca many (wspomagając się miksturami) staramy się wyczarować jak najwięcej quasitów, których pakujemy do najbardziej nam potrzebnych kopalni.

Czemu ten schemat przegrał z powyższym?
Przyzwanie quasitów kosztuje 10 many, a zombi 8. Nieumarłym, można przyzwać w razie czego szkielety np. na zwiad. Za to quasity o wiele szybciej budują, elf ma więcej bazowo charyzmy oraz many.


Na koniec jeden schemat na 10 lvl choć jak pisałem bardzo rzadko tak gramy - prawie w ogóle.

Level: 10
Rasa: nieumarły
Klasa: kupiec
Atrybuty: wszystko w charyzmę
Umiejętności: 3 w nekromancję, reszta albo w bogactwo albo w kupiec. Przyzywamy zombi tak samo jak w przypadku 30 lvl.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości