Księga zaklęć by żaba
Re: Księga zaklęć by żaba
MAGIA POZNANIA WYMYŚLONA PRZEZ IMPERJALNĄ RADĘ MAGÓW
1.WIEDZA O ŻYWIOŁACH
a)Bohater poznaje potęge żywiołów w takim stopniu, że udaje się mu na nie uodpornić zyskując 10 punktów odporności na nie
b)+1minuta trwania
c)6mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-
2.WIEDZA OBRONNA
a)Mag czerpie wiedze o walce i podnosi swoje umiejętności obronne o 10 punktów
b)+1minuta trwania
c)6mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-
3.UJRZENIE NIEWIDZIALNYCH
a)Mag wzmacnia swój wzrok i nadaje mu specyficzne właśćwości dzięki którym jest w stanie postrzegać to co dla innych jest niemożliwe
b)+2minuty trwania
c)5mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)2minuty
f)-
4.TELEPATIA
a)Potężne zaklęcie wpływające na poddanych maga dające im dodatkowe 10 punktów xp`a na start
b)+1minuta trwania, +10xp
c)10mp
d)cała mapa
e)1minuta
f)-
5.WYGNANIE
a)Słynne zaklęcie wymyślone przez pierwszego przywoływacza Thyranissa stosowane do odsyłania nieposłusznych istot na poziomach 1 i 2
b)+2 do limitu poziomowego przywołanych istot
c)30mp
d) działa w zasięgu dowodzenia
e)-
f)Działa na demony, żywioły i anioły
6.ZROZUMIENIE
a)Magia mieszająca w umysłach inżynierów i konstruktorów budynków pomagająca im zaoszczędzić 25% surowców niezbędnych do budowy fortyfikacji(konstruktorzy nie trzymają się planów a wychodzi taniej i tak samo dobrze)
b)+5% zniżki +1minuta trwania
c)35mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-
7.WEZWANIE MĘDRCA
a)Magia ta pozawala na przywołanie jednego z wolnych od zajęć magów do pomocy
b)+20xp
c)60mp
d)Koło bohatera
e)-
f) czynnik losowy przywołania
8.PIJAWKA UMYSŁU
a)Zaklęcie umożliwiające armiom czerpać i przejmować energię z poległych przeciwników. Zaklęcie wg. starszych magów ociera się o nekromanję
b)+1minuta trwania
c)50mp
d)działa w zasięgu dowodzenia
e)1minuta
f)brak efektu na maszyny
9.PRAWDZIWE WIDZENIE
a)Kolejne zaklęcie działające bezpośrednio na wzrok tym razem wyostra go dodając +1punkt do zasięgu widzenia
b)+1 do zasięgu widzenia
c)60mp
d)Cała mapa
e)do końca bitwy
f)-
10.UDERZENIE PSYCHICZNE
a)Potężne zaklęcie o bardzo ważnym znaczeniu strategicznym pozwalające rzucającemu osłabić całą armię wroga poprzez wdarcie się w ich umysły i wprowadzenie stanu zamroczenia umysłowego co deklasuje w walce na pare sekund
b)+5sekund trwania
c)70mp
d)działa w zasięgu dowodzenia
e)5sekund
f)brak efektu na maszyny
1.WIEDZA O ŻYWIOŁACH
a)Bohater poznaje potęge żywiołów w takim stopniu, że udaje się mu na nie uodpornić zyskując 10 punktów odporności na nie
b)+1minuta trwania
c)6mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-
2.WIEDZA OBRONNA
a)Mag czerpie wiedze o walce i podnosi swoje umiejętności obronne o 10 punktów
b)+1minuta trwania
c)6mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-
3.UJRZENIE NIEWIDZIALNYCH
a)Mag wzmacnia swój wzrok i nadaje mu specyficzne właśćwości dzięki którym jest w stanie postrzegać to co dla innych jest niemożliwe
b)+2minuty trwania
c)5mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)2minuty
f)-
4.TELEPATIA
a)Potężne zaklęcie wpływające na poddanych maga dające im dodatkowe 10 punktów xp`a na start
b)+1minuta trwania, +10xp
c)10mp
d)cała mapa
e)1minuta
f)-
5.WYGNANIE
a)Słynne zaklęcie wymyślone przez pierwszego przywoływacza Thyranissa stosowane do odsyłania nieposłusznych istot na poziomach 1 i 2
b)+2 do limitu poziomowego przywołanych istot
c)30mp
d) działa w zasięgu dowodzenia
e)-
f)Działa na demony, żywioły i anioły
6.ZROZUMIENIE
a)Magia mieszająca w umysłach inżynierów i konstruktorów budynków pomagająca im zaoszczędzić 25% surowców niezbędnych do budowy fortyfikacji(konstruktorzy nie trzymają się planów a wychodzi taniej i tak samo dobrze)
b)+5% zniżki +1minuta trwania
c)35mp
d)Działa bezpośrednio na bohatera
e)1minuta
f)-
7.WEZWANIE MĘDRCA
a)Magia ta pozawala na przywołanie jednego z wolnych od zajęć magów do pomocy
b)+20xp
c)60mp
d)Koło bohatera
e)-
f) czynnik losowy przywołania
8.PIJAWKA UMYSŁU
a)Zaklęcie umożliwiające armiom czerpać i przejmować energię z poległych przeciwników. Zaklęcie wg. starszych magów ociera się o nekromanję
b)+1minuta trwania
c)50mp
d)działa w zasięgu dowodzenia
e)1minuta
f)brak efektu na maszyny
9.PRAWDZIWE WIDZENIE
a)Kolejne zaklęcie działające bezpośrednio na wzrok tym razem wyostra go dodając +1punkt do zasięgu widzenia
b)+1 do zasięgu widzenia
c)60mp
d)Cała mapa
e)do końca bitwy
f)-
10.UDERZENIE PSYCHICZNE
a)Potężne zaklęcie o bardzo ważnym znaczeniu strategicznym pozwalające rzucającemu osłabić całą armię wroga poprzez wdarcie się w ich umysły i wprowadzenie stanu zamroczenia umysłowego co deklasuje w walce na pare sekund
b)+5sekund trwania
c)70mp
d)działa w zasięgu dowodzenia
e)5sekund
f)brak efektu na maszyny
Re: Księga zaklęć by żaba
ladnie napisana ksiega warto przeczytac jesli kto snie moze sie zdecydowac na jakas dziedzine magi polecam !
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki
Re: Księga zaklęć by żaba
Ładnie opisane i w ogóle tylko gdzie jest iluzja ? Znikła czy co
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Księga zaklęć by żaba
Po prostu Żaba z nieznanych nikomu przyczyn nie zrobił Magii Uzdrawiania, Iluzji i Tajemnej.
Czyżby? A jednak. ®
Re: Księga zaklęć by żaba
Poprostu Tajemną pomyślał że zostawi w tajemnicy, na uzdrawianiu się nie zna bo częściej zabija, a iluzji nie dopatrzył bo była niewidzialna...
Wtrącę się do opinii Piela... nieznana nikomu przyczyna? Żaba napewno ją zna... Czekam na odpowiedź
Wtrącę się do opinii Piela... nieznana nikomu przyczyna? Żaba napewno ją zna... Czekam na odpowiedź
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1742
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Księga zaklęć by żaba
Nieznanej nikomu poza sobą oczywiście. Myślałem, że to logiczne, dlatego nie dopisałem xD Wojtku nie polecam tak łapać za słówka co poniektórych
Czyżby? A jednak. ®
Re: Księga zaklęć by żaba
Warto dodać że obdarcie ciała (nekromancja) na 3 poziomie działa na wszystkie jednostki naziemne (oprócz bohatera,kawalerii) nawet na generałach.A w połączeniu z koroną (zapomniałem nazwy) +20% czarowania i 4 czary przywoływania (w tym jest czar widmowe rumaki ) to wszystkie jednostki kulą się przed nekromantą (już gdzieś to napisałem).
Re: Księga zaklęć by żaba
Pielagoroth pisze:Po prostu Żaba z nieznanych nikomu przyczyn nie zrobił Magii Uzdrawiania, Iluzji i Tajemnej.
Niewyjaśnione, nikomu nie znane przyczyny braku tych oto działów magii spowodowane zostały brakiem internetu w domowym zaciszu Mr. Żaby ( spowodowane przeprowadźką ).
I've Got Twenty-Four For You!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości