Znaczy, te pkt'y są oczywiste, jeśli chodzi o rozgrywkę. Bardziej nadałbym im tytuł zasady, z racji tego, że zakazy widocznie źle się kojarzą.2.Zakaz naruszania budynków przeciwnika
3.Zakaz używania Trybu innego niż Zabójstwo
Właśnie z czarem niewidzialności wiązałem spore nadzieje na widowisko. Wtedy decydowałby refleks gracza przy umiejętnym trafianiu przeciwnika. Czy użycie czaru w odpowiednim momencie. Czy zaklęcia ofensywne działają na postacie pod wpływem niewidzialności? Oraz jak wygląda sytuacja z odpornością, czy damy radę znacznie zmniejszyć ryzyko zabójstwa? Poza tym, zabójca jako, że posiada dużą szansę na zabicie, to pewnie musi też posiadać słabe strony np. życie, walka, magia.1.Zakaz używania magi iluzji
Gdy znikamy i mamy dobre ciosy to walka nie ma sensu pojawiamy się i zabijamy na hita przeciwnika..
Jak dla mnie iluzję i zabójstwo można by zostawić, ze względu na to, iż da się z tym walczyć.
ps. Piel, myślałem, że posiadasz większą wiedzę o WBC. Widocznie myliłem się.