Gala WCW - 2010

Zablokowany
Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: Wojtku » wt, 9 lut 2010, 15:43

Co do tego co napisał Enzoo... czy Enzuo nie wiem jak teraz na Ciebie mówic... otóż rasy takie jak ssrathi w jaskiniach tracą swoją ptęgę, która polega na manipulowaniu jednostkami latającymi... a to pogarsza sytuację pewnych ras, baśniowa istota, mr.Krasnale np. nie mogą zaatakowa z 2 frontów, a po co ich liczebnoś i jakośc...

A co do mapki, dajcie jaskinie, ale z szerszymi jaskiniami, coś w stylu labiryntu, mapka będzie od razu ciekawsza i trudniejsza, jeśli do twojej bazy będzie wbiegało 4,3 tunele...

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: Administrator » wt, 9 lut 2010, 16:36

Na razie przewiduje 2 tunele wbiegające do bazy. Mapka ma format labiryntu. Nie wiem czy jest sens w robieniu bardziej skomplikowanych dróg. Po pierwsze: wymyśl taki schemat dróg, ażeby rozgrywka miała sens. Drugie: Doskonałość tkwi w prostocie. Myślę, że 2 wejścia, ewentualnie 3 będą wystarczające.

Odnośnie jakiś strat w jaskiniach, "wloty" są skutkiem ubocznym gry. Ssrathi nie tracą, dalej będą miały przewagę w powietrzu, ptero będą mogły niszczyć jednostki latające i wieże podczas ataku.
np. nie mogą zaatakowa z 2 frontów, a po co ich liczebnoś i jakośc...
Jeszcze nigdy nie widziałem osoby, która by podzieliła swoją armię i uderzyła z 2 frontów, co dopiero mówiąc o 3,4. Wejścia do bazy będą szersze niż "normalne drogi", więc problemu być nie powinno.

ps. rozmiar mapki jak na ice będzie.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
EnZoOo
Wielki Władca Smoków
Wielki Władca Smoków
Posty: 964
Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: EnZoOo » wt, 9 lut 2010, 16:51

Wojktu, taktyka Ssrathi nie zależy tylko na wlotach ... . Ptero są dobrą jednostką ale nie tylko na wloty przeciwnikowi do bazy, na inne latające jednostki albo na dane budynki lub wieże . Będzie na pewno jakieś otwarte pole gdzie będzie skupiała się walka na środku albo gdzieś . Bez wlotów też da rade wygrać Ssrathi no nie ?
Obrazek

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: Administrator » wt, 9 lut 2010, 16:59

Jest tzw. środek. W zasadzie będą 3 drogi do przeciwnika łączące się wzajemnie 1)Środek, 2) Kopalnie 2 graczy, 3) Kopalnie kolejnych 2 graczy
Mapka będzie symetryczna. Będzie np. szansa "zablokowania" przeciwnika przez obstawianie danej drogi.

Obrazek
Pytanie do Was, czy łączyć bezpośrednio bazę tworząc 3 wejście, będzie ona biegła krzyżowo (płn-zach -> płd-wsch.)
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
LordCan
Dark Rider
Dark Rider
Posty: 482
Ulubiona rasa: Minotaur
Lokalizacja: Kramkowo
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: LordCan » wt, 9 lut 2010, 18:56

Co do 3-wejścia to myślę możesz dać będzie większe pole do manewru ataku na bazę wroga. Ale to jest tylko moje zdanie :P więc rób jak uważasz ;).
Obrazek

=KMO=

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: Administrator » wt, 9 lut 2010, 22:57

http://hotfile.com/dl/27875130/6f27808/ ... d.SCN.html

Mapa w wersji BETA. Grając dziś testowe rozgrywki, przydałoby się zwiększyć powierzchnię baz. Nie występuje w zasadzie walka na środku, więc chyba otworzę "krzyżową autostradę" i powiększę go. Może zmienię układ dróg, zobaczymy. A jakie są wasze pomysły? Nie chcę, żeby później były sytuacje, że komuś nie odpowiada.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
EnZoOo
Wielki Władca Smoków
Wielki Władca Smoków
Posty: 964
Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: EnZoOo » wt, 9 lut 2010, 23:39

Bazy, powinny być większe, tak na środku raczej się nie spykniemy :P chyba, że się umówimy . Nie mam dobrego pomysłu ale ta mapka wyszła dużo lepiej niż Fire .
Obrazek

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: Louis EX » śr, 10 lut 2010, 09:39

Mapa wydaję się na pierwszy rzut oka ciekawa - do przetestowania w multiplayerze. Jedynie właśnie wielkość bazy może być problemem (nie jestem pewien czy jest większa/mniejsza niż w ice fortress) ale to wyjdzie w czasie gry. Przejście przez środek byłoby już na wyrost - teraz jest dobrze.

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: Administrator » śr, 10 lut 2010, 17:12

Mapka już jest gotowa. Prawdopodobnie weźmie udział w obu meczach.

21.00 mecz oficjalny 2vs2
22.00 mecz 4fun 2+1vs2+1

Na razie ja z LC-ejem zgłosiliśmy się do gali. Więc kto chętny stawić nam czoło albo kogo typujecie na rywali. Być może będzie to mecz z serii: Walki teamów.
W grze 4fun grają Ci, którzy będą. Jeśli ktoś napisze w temacie, że jest chętny do takie gry to będzie miał miejsce zapewnione, przy okazji możecie podać pozycję na jakiej chcecie grać.
Meczu 1vs1 nie przewiduje, ponieważ nie było żadnych zgłoszeń.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Gala WCW

Post autor: Wojtku » czw, 11 lut 2010, 16:44

... bardziej chodziło o to, że ma byc cos w stylu 1 korytarza... teraz cofam to co powiedziałem... a co do tego co napisał Enzoo otóż... nie chodzi mi o wloty ale o to że ptero można manewrowac i unikac wrogich wojsk. Tyle mam narazie do dodania.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości