Księga Jednostek by KKProgamer

Opisujemy wybrane jednostki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Księga Jednostek by KKProgamer

Post autor: KKProgamer » sob, 26 lut 2011, 19:14

Postanowiłem zrobić taką Ksiegę Jednostek WBC III, w księdze jednostek będą zawarte następujące dane o każdej jednostce:

- Nazwa
- Screen
- Statystyki
- Cena
- Opis
- Jakie jednostki pokona
- Jakie jednostki ją pokonają
- Ocena

Jako pierwszą opisze jednostki rasy: Rycerze.
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: Księga Jednostek by KKProgamer

Post autor: KKProgamer » ndz, 27 lut 2011, 02:15

Rycerze:

Kto? : Budowniczy
Nazwa : Chłop
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 1
HP : 10
Szybkość : 8
Obrażenia : 5 ( Kłute )
Zbroja : 5
Odporność : 5
Odporny przeciwko : ...
Podatność przeciwko : ...


Wymagania:
Warownia Tier I

Cena :

20 Złota

Opis :
Chłop jest jednym z tych dobrych budowniczych, nie ślamazarzy się tak jak Niewolnik czy Dębolud. Jest on dośc "drogą" nie leżącą jednostką do Rycerzy gdyż Rycerze są "złotożerni" tak samo jak imperium.
Nie nadaje się kompletnie Ataku ani do obrony, to taki ludek to kiszenia go w zamku. Jedyną jego "bojową" zaletą jest to że nie ma odporności i podatności lecz co nam to da gdy ma 10 hp i każdy prawie jedzie go na 1 strzał.

Ocena :

Atak : 1/10
Obrona : 1/10
Szybkość Budowy Jednostki : 7/10
Wymagania : -1/10
Użyteczność : 2/10

Ocena Ogólna : 11/40

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Podstawowa Piechota Rycerzy
Nazwa : Szermierz
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 6
HP : 40
Szybkość : 8
Obrażenia : 10 ( Sieczne )
Zbroja : 10
Odporność : 5
Odporny przeciwko : ...
Podatność przeciwko : ...


Wymagania:
Warownia Tier I
Baraki Rycerzy

Cena :
20 Metalu

Opis :
Szermierz to bardzo nietypowa jednostka. Przydaje się praktycznie do niczego lecz jest tania więc robi się ich dużo i robi po prostu jako Mięso Armatnie dla przeciwnika. Jest wolna, ale ma 3 zalety.
- Cena
- Zbroja ( aż 10 a jest bardzo tania )
- Nawet dużo hp jak na 1 jednostkę bojową.

Ocena :
Atak : 3/10
Obrona : 4/10
Szybkość Budowy Jednostki : 6/10
Wymagania : -2/10
Użyteczność : 4/10

Ogólna Ocena : 17/40

----------------------------------------------------------------------------------------------


Kto? : Łucznik Rycerzy
Nazwa : Giermek ( eng. Squire )
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 2
HP : 30
Szybkość : 12
Obrażenia : 8 ( Kłute )
Zbroja : 6
Odporność : 10
Odporny przeciwko : ...
Podatność przeciwko : ...


Wymagania:

Warownia Tier 2
Baraki Rycerzy
Szkoła Łucznicza

Cena :
60 Złota

Opis :
Giermek to bardzo przydatna jednostka, gdyż przez tiery 2 - 4 nie mamy praktycznie obrony przed latającymi. Jest szybka ( 12 to nawet dużo ), z armią nietoperzy sobie parę ich poradzi, co do Pegazów/Gryfów, gdy giermkowie mają ulepszenie Ogniste Strzały, i im będzie trudno, lecz pamiętajmy że gdy zrobimy ulepszenie Ogniste Strzały nasz Giermek staje się bezsilny na Demony i Smoki. Jedyne co można bo od niego oczekiwać to miejsza cena, gdyż 60 Metalu za jednego łucznika z 30 hp i 8 obrażeniami to trochę za dużo, lecz gdy mamy kupca można ich produkować do oporu.

Ocena :

Atak : 5/10
Obrona : 5/10
Szybkość Budowy Jednostki : 6/10
Wymagania : -4/10
Użyteczność : 8/10

Ogólna Ocena : 20/40

------------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Podstawowa Kawaleria Rycerzy
Nazwa : Rycerz
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 9
HP : 120
Szybkość : 16
Obrażenia : 20
Zbroja : 10
Odporność : 5
Odporny przeciwko : Wszystkim obrażeniom Fizycznym
Podatność przeciwko : Wszystkim obrażeniom od Żywiołów


Wymagania:

Warownia Tier 2
Stajnia

Cena :
90 Złoto
50 Metal

Opis :

Gra Rycerzami nie jest łatwa, nie łatwo również się niej nauczyć. Trzeba zawsze dać odpowiednią jednostkę/i co do ataku. Rycerz jest bardzo "silny" i wymiata na tierze 3 w polu walki, lecz jego ogromną słabością jest kompletna wrażliwość na magię, przez to Rycerz wiele traci. Rycerz jest szybki, zręczny, szybko się buduje i ma dużo hp.

Ocena :

Atak :7/10
Obrona : 5/10
Szybkość Budowy Jednostki : 8/10 ( jak na tiera 3 )
Wymagania : -3/10
Użyteczność : 5/10

Ogólna Ocena : 22/40


-------------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Piechota Naziemno/Latająca
Nazwa : Tańczący Miecz
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 6
HP : 60
Szybkość : 12
Obrażenia : 15
Zbroja : 10
Odporność : 15
Odporny przeciwko : Obrażeniom Kłutym
Podatność przeciwko : Elektryczności

Wymagania:
Warownia Tier 3
Kaplica Miecza
Cena :
20 Metalu
100 Kryształu
Opis :
Tańczący Miecz to po prostu dobra jednostka, produkuje się BARDZO szybko, jest odporna na na najczesciej zadawane obrażenia, a podatna jest na obrażenia które są rzadkie ( only magowie ), ma niezłego Krytyka ( nawet często się zdarza ), dobra zbroja i odporność też. Nic dodać nic ująć. Koszty małe, lecz gdy mamy tiera 5 to często zaczyna brakować kryształu a 100 to całkiem sporo na średnią jednostkę.

Ocena :

Atak : 8/10
Obrona : 6/10
Szybkość Budowy Jednostki : 10/10
Wymagania :-4/10
Użyteczność : 7/10

Ogólna Ocena : 27/40

----------------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Zaawansowana Kawaleria Rycerzy
Nazwa : Rycerz - Chempion
Obrazek


Statystyki Jednostki :

Walka : 11
HP : 150
Szybkość : 14
Obrażenia : 30
Zbroja : 15
Odporność : 10
Odporny przeciwko : Odporny na wszystkie obrażenia Fizyczne.
Podatność przeciwko : Podatny na ogień


Wymagania:
Warownia Tier 3
Stajnia
Cena :
150 Złota
150 Metalu
Opis :
Rycerz-Champion to ulepszony rycerz. I tym razem Odporny na magię, lecz leży na ogniu. Cóż... Dobra Jednostka, dużo hp, duży speed w miarę, duża zbroja i obrażenia.
Ocena :

Atak : 8/10
Obrona : 5/10
Szybkość Budowy Jednostki : 5/10
Wymagania :-3/10
Użyteczność : 6/10

Ogólna Ocena : 21/40

----------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Podstawowe Lotnictwo Rycerzy
Nazwa : Orzeł
Obrazek


Statystyki Jednostki :

Walka : 7
HP : 60
Szybkość : 12
Obrażenia : 10
Zbroja : 0
Odporność : 5
Odporny przeciwko : Odporny na Obuchowe
Podatność przeciwko : Podatny na Ogień

Wymagania :
Warownia Tier 3
Niedostępne Gniazdo LvL 1

Cena :

45 Złota

Opis :

Moim zdaniem Orzeł jest najlepszą jednostką latająca Tiera I. Ma bardzo dużo hp jak na jedn.latająca 1, szybkość , wymiata w powietrzu jak 1/2 Gryfa i w dodatku:... POTRAFI BUDOWAĆ! To jest najważniejsze, niepostrzeżenie możemy się dostać na puste miejsce w planszy ( nie odkryte przez wroga ) za gorami i przypuscic szturm z 2 stron.


Ocena :

Atak : 8/10 ( Jako jednostka latająca )
Obrona : 5/10
Szybkość Budowy Jednostki : 7/10
Wymagania : -2/10
Użyteczność : 9/10

Ogólna Ocena : 27/40


--------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Expert Kawaleria
Nazwa : Władca Rycerzy ( Rycerz-Senior )
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 16
HP : 220
Szybkość : 15
Obrażenia : 40
Zbroja : 15
Odporność : 10
Odporny przeciwko : Wszystkim Obrażeniom Fizycznym
Podatność przeciwko : Podatny na Elektryczność


Wymagania:
Warownia Tier 4
Stajnia
Katedra
Cena :
350 Złota
350 Metalu
Opis :
Władca Rycerzy to potężna jednostka w zwarciu, z ogromnymi obrażeniami i świetną zbroją. Dodatkowo, zwiększa morale innym jednostkom. Jednakże przy magach ta jednostka staje się mniej skuteczna, lecz gdy "dojedzie" do magów, magowie nie mają szans ( oczywiście po naszych sporych stratach. ). Wielkim minusem tej jednostki jest BARDZO DLUGI okres produkcji tej jednostki.

Ocena :

Atak : 9/10
Obrona : 8/10
Szybkość Budowy Jednostki : 3/10
Wymagania : -6/10
Użyteczność : 8/10

Ogólna Ocena : 22/40

-------------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Jednostka Latająca
Nazwa : Pegaz
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 9

HP : 110
Szybkość : 16
Obrażenia : 30
Zbroja : 10
Odporność : 10
Odporny przeciwko : ...
Podatność przeciwko : ...

Wymagania:
Warownia Tier 4
Niedostępne Gniazdo 2

Cena :
100 Metalu
100 Kryształu

Opis :
Pegaz to po prostu świetna jednostka. Obrażenia Obuchowe ( 30 ), potrafi latać, i nawet szybko się buduje.

Ocena :

Atak :8/10
Obrona : 6/10
Szybkość Budowy Jednostki : 7/10
Wymagania : -5/10
Użyteczność : 8/10

Ogólna Ocena : 24/40

-----------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Zaawansowana Jednostka Latająca
Nazwa : Archont
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 16
HP : 180
Szybkość : 15
Obrażenia : 40
Zbroja : 10
Odporność : 20
Odporny przeciwko : Odporny na ogień
Podatność przeciwko : Podatny na elektryczność


Wymagania:
Warownia Tier 4
Katedra
Cena :
400 Złota
400 Kryształu
100 Metalu

Opis :
Archont to taka dodatkowa jednostka. Umi latać, uzdrawia trucizny, jest szybki i w dodatku ma ogromne obrażenia z ognia jak na zwykla jednostke.
Cena jeszcze nie przeraża lecz jego czas produkcji owszem.

Ocena :

Atak : 9/10
Obrona : 8/10
Szybkość Budowy Jednostki : 3/10
Wymagania : -4/10
Użyteczność : 8/10

Ogólna Ocena : 24/40

---------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Generał Rycerzy
Nazwa : Inkwizytor
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 15
HP : 175
Szybkość : 9
Obrażenia : 40
Zbroja : 10
Odporność : 20
Odporny przeciwko : ...
Podatność przeciwko : ...


Wymagania:
Warownia Tier 5
Katedra
Cena :
80 Złota
150 Kryształu
Opis :
Inkwizytor - Generał Rycerzy. Świetne zaskoczenie dla wroga. Gdy mamy duży limit wysyłamy 15 Inkwizytorów przed bazę wroga z pełną maną i robimy czar "Przyzwij Tańczące Miecze", wróg nie wiedząc co się stało ma przed bramami nagle 60 mieczy + 15 generałów. Czar Oczysczenie świetnie działa na demony dopóki one nie zrobią ulepszenia o imacji tego.
Bardzo wolno się prudukuje.
Ocena :

Atak : 8/10
Obrona : 8/10
Szybkość Budowy Jednostki : 3/10
Wymagania :-3/10
Użyteczność : 8/10

Ogólna Ocena : 24/40 ( ZNOWU 24!!! )

---------------------------------------------------------------------------------------

Kto? : Słabszy Smok
Nazwa : Ognisty Smok
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 20
HP : 400
Szybkość : 14
Obrażenia : 50
Zbroja : 15
Odporność : 20
Odporny przeciwko : Odporny na Ogień
Podatność przeciwko : ...

Wymagania:
Warownia Tier 5
Nied. Gniazdo 3
Cena :
1000 Złota
1000 Kryształu
Opis :
Smok jak to smok. Zawsze jest potężny, wielką zaletą tego smoka jest że ma odporność a nie ma podatności przez co spokojnie można nim latać i po wkurzać wroga. Długo się produkuje.

Ocena :

Atak : 9/10
Obrona : 9/10
Szybkość Budowy Jednostki : 2/10
Wymagania :-6/10
Użyteczność : 9/10

Ogólna Ocena : 23/40

-------------------------------------------------------------------------------------------




Kto? : Smok
Nazwa : Niebiański Smok
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 20
HP : 380
Szybkość : 14
Obrażenia : 50
Zbroja : 15
Odporność : 20
Odporny przeciwko : Odporny na Ogień
Podatność przeciwko :


Wymagania:
Warownia Tier 5
Nied. Gniazdo 3
Cena :
1500 Złota
1500 Kryształu
Opis :
Smok jak to smok. Zawsze jest potężny, wielką zaletą tego smoka jest że ma odporność a nie ma podatności przez co spokojnie można nim latać i po wkurzać wroga. Długo się produkuje.
Ocena :

Atak : 10/10
Obrona : 9/10
Szybkość Budowy Jednostki : 2/10
Wymagania :-6/10
Użyteczność : 9/10

Ogólna Ocena : 24/40


------------------------------------------------------------------------------------


Kto? : Tytan Rycerzy
Nazwa : Sirian
Obrazek

Statystyki Jednostki :

Walka : 25
HP : 850
Szybkość : 15
Obrażenia : 140
Zbroja : 30
Odporność : 20
Odporny przeciwko : Wszelkim obrażeniom Fizycznym
Podatność przeciwko : Elektryczności.


Wymagania:
Warownia Tier 5
Katedra
Cena :
1200 Złota
1200 Metalu
1200 Kamienia
1200 Kryształu
Opis :
Tytan Rycerzy. Świetnie obrażenia , w ogóle bardzo dobry lecz wymięka. Gdy wasz przeciwnik wie ze jesteście rycerzami ( i sporo z wami walczył ), to sirian wogóle nie pomoże gdyż przeciwnik zrobi dużo magów i sirian nie dojdzie do bazy. Więc lepiej wejśc najmniej spodziewanym sie momencie i w najmniej widzialnym miejscu sirianem do bazy rozwalac budynki i czekać aż magowie go zabiją - skutek - nie ma bazy przeciwnika. ( Potem można jeszcze dać wojsko na poprawkę xD )
Ocena :

Atak : 10/10
Obrona : 10/10
Szybkość Budowy Jednostki : 1/10
Wymagania :-6/10
Użyteczność : 10/10

Ogólna Ocena : 25/40



To koniec Rycerzy

Szczerze powiedziawszy na siłę zrobiłem to by było to dzisiaj o 2:00.
Po Orle nie chciało mi się już pisać Opisu xD Teraz przerwa z dzień i kolejna rasa.

NASTEPNA RASA KTÓRĄ OPISZĘ TO : Barbarzyńcy
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości