Śmieszne teksty na hamachi

O wszystkim niezwiązanym z grą WBC.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trugeck
Lunarion
Lunarion
Posty: 202
Ulubiona rasa: Wszystkiego po trochu, ale najmniej krasnale
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Trugeck » sob, 28 maja 2011, 20:49

20:39:30] [5.110.10.212 - Kronos]
ave kutas
[20:39:39]
xDDD
[20:39:42]
kutarożec*
[20:39:50] [5.110.10.212 - Kronos]
ksmici przyleca w wielkim kosmicznym kutasie a naped to sperma
[20:40:02]
to już było
[20:40:06]
porwali cie :<
[20:40:12] [5.110.10.212 - Kronos]
xD
[20:40:20]
widać efekty ich badań...
[20:40:32] [5.110.10.212 - Kronos]
xd
Admin fan :P

SOLO LEE
Lunarion
Lunarion
Posty: 294
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: SOLO LEE » sob, 28 maja 2011, 21:34

»»»Kronos:
ksmici przyleca w wielkim
kosmicznym kutasie a naped to
sperma«««

Rany Kronos. Aż mnie wygieło, nie oglądaj już pornoli i star treka bo to się źle skończy

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 974
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Kronos » sob, 28 maja 2011, 21:37

No co ja mogę muszę się opanować :P

[21:32:44]
ze piel dzis pisal
[21:32:53]
ze debil jakis stworzyl wbc
[21:32:55]
Tomek: Podejrzewam że za dużo osobowości próbuje dołączyć do gry Warlords Battlecry 3 założonej przez gracza Pielagoroth, co powoduje liczne błędy gry, które skutkują wyłączeniem się.

[21:32:58] [5.168.164.203 - Rapszu]
5 jest :<
[21:33:00]
xD
[21:33:08] [5.168.164.203 - Rapszu]
xDD
[21:33:24]

sry ale komp sie wylaczyl i nie mogłem tego skopiować jak piel osobiście pisal :/

\
:cowboy:

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Pielagoroth » ndz, 29 maja 2011, 10:52

@ Nie debil tylko idiota :|
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Invis
Tańczący z mieczami
Tańczący z mieczami
Posty: 395
Ulubiona rasa: Rycerze
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Invis » śr, 22 cze 2011, 09:55

Moja rozmowa z "inglisz men" ja to ten piszący "poprawnie zgodnie z wymową" :P

[00:10:46] [5.230.52.148 - King Dragon] is online
[00:10:46] >> hi
[00:10:48] >> u there?
[00:11:02] << aj kent spik inglisz joł
[00:11:09] >> no speak english?
[00:11:21] << noł
[00:11:26] >> i use google translator
[00:11:32] << aj kent
[00:11:51] << aj dont hew internet O_o
[00:12:02] >> Hey masz angielska wersja wbc3?
[00:12:15] << aj dont hew inglisz łarlords batylkraj tri
[00:12:23] >> i send link
[00:12:27] >> get most playrs play that
[00:12:29] << Nooooł
[00:12:31] >> u can translate it in polish
[00:12:35] << aj dont hew internet
[00:12:39] >> just replace text files in english folder
[00:12:41] << ju anderstend ?
[00:12:41] >> oh
[00:12:46] >> how are u on hamachi then?
[00:12:56] << cheats ^^
[00:14:27] [5.230.52.148 - King Dragon] is offline

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Pur3viL » czw, 23 cze 2011, 14:44

[00:12:35] << aj dont hew internet
Świetne ^^
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 974
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Kronos » czw, 23 cze 2011, 22:37

Dziś przydarzyła mi się śmieszna rzecz ^^ umieszczę ją tu żeby była zachowana na forum


[22:26:13] << czemu*
[22:26:15] >> yy
[22:26:17] << ????????
[22:26:19] >> Kronos
[22:26:23] << ?
[22:26:23] >> nie powinieneś być offline ?
[22:26:30] << nie
[22:26:36] << omg
[22:26:41] << mam podlaczanie
[22:26:44] << a moge pierdolic
[22:26:48] >> lol xD
[22:26:52] >> jesteś offline Kronos
[22:26:53] >> ;P
[22:26:58] << no wiem
[22:27:03] >> cziter
[22:27:05] << podlacza mnie
[22:27:06] << xD
[22:27:10] << najsowe
[22:27:13] << ej
[22:27:19] << wklejamy na forum?^^
[22:27:32] [5.134.105.150 - Invis•] jest offline
[22:27:33] [5.134.105.150 - Invis•] jest online
[22:27:35] << o juz
[22:27:39] << mnie zaladowalo
[22:28:17] >> fajnie to zabrzmiało
[22:28:22] >> nie powinieneś być offline ?
[22:28:30] << no D
[22:28:32] << xD
[22:28:36] << mam skrin
[22:28:38] << zara dam
[22:28:46] >> pro :P
[22:31:22] << http://imageshack.us/f/99/omgy.png/
:cowboy:

Awatar użytkownika
Trugeck
Lunarion
Lunarion
Posty: 202
Ulubiona rasa: Wszystkiego po trochu, ale najmniej krasnale
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Trugeck » ndz, 26 cze 2011, 17:03

oj coś mniej śmiesznie jest beze mnie :< widze że mnei potrzebujecie :P to nie spam pisze na temat jakby co :D
Admin fan :P

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Pur3viL » śr, 29 cze 2011, 20:52

[20:46:41] [Qui - 5.76.181.152]
Ja-Jedi academy ?
[20:46:41] [Louis EX - 5.65.249.173]
ale nie interesuje sie tym
[20:46:42] [Qui - 5.76.181.152]
xd
[20:46:55] [Qui - 5.76.181.152]
Pewnie nie
[20:46:55]
lol gwiezdne wojny
[20:46:57] [Qui - 5.76.181.152]
xD
[20:47:06]
to dobrze mówiłem że gta + gothic
[20:47:12] [Qui - 5.76.181.152]
xD
[20:47:13]
tylko 9k lat później
[20:47:22] [Qui - 5.76.181.152]
Pur
[20:47:22] [Qui - 5.76.181.152]
Jedź za mnie do babci
[20:47:24] [Qui - 5.76.181.152]
Obiadki ci zrobi
[20:47:25] [Qui - 5.76.181.152]
plox
[20:47:40]
a co na obiad jest ?
[20:47:42]
to mogę
[20:47:47]
powiedz co ..
[20:48:14] [Qui - 5.76.181.152]
PUUUR
[20:48:17] [Qui - 5.76.181.152]
Jedz za mnei do babci
[20:48:21] [•Kronos• - 5.110.10.212]
hmhm pewno jeszcze dobrze zrobi, pojade za cb
[20:48:21] [Qui - 5.76.181.152]
xD
[20:48:28]
ale czekaj
[20:48:32] [Qui - 5.76.181.152]
Co rozumiesz
[20:48:32] [Qui - 5.76.181.152]
przez dobrze zrobi ?
[20:48:35]
powiedz co robi na obiadki to pojade
[20:48:35] [Qui - 5.76.181.152]
xD
[20:48:42] [Qui - 5.76.181.152]
TO co chcesz
[20:48:42] [Qui - 5.76.181.152]
:d
[20:48:54] [•Kronos• - 5.110.10.212]
ta
[20:49:03] [•Kronos• - 5.110.10.212]
ja i pure pojedziemy
[20:49:07] [Qui - 5.76.181.152]
oki
[20:49:09]
[20:48:21] [•Kronos• - 5.110.10.212]
hmhm pewno jeszcze dobrze zrobi, pojade za cb wstydź się !
[20:49:10] [•Kronos• - 5.110.10.212]
pure wez pajaka
[20:49:17] [Qui - 5.76.181.152]
xD'
[20:49:20]
[20:48:21] [•Kronos• - 5.110.10.212]
hmhm pewno jeszcze dobrze zrobi, pojade za cb -- wstydź się!
[20:49:24] [Qui - 5.76.181.152]
xDD
[20:49:29] [Qui - 5.76.181.152]
Taa'
[20:49:39] [Qui - 5.76.181.152]
Kronos zboczeńcu
[20:49:39] [•Kronos• - 5.110.10.212]
;o
[20:49:39] [Qui - 5.76.181.152]
ty
[20:49:39] [Qui - 5.76.181.152]
:\
[20:49:47] [•Kronos• - 5.110.10.212]
dobra
[20:49:55] [•Kronos• - 5.110.10.212]
to bede zarl jej obiady a pure wezmie pajaka
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Śmieszne teksty na hamachi

Post autor: Administrator » śr, 6 lip 2011, 00:33

Z serii żartów o wbc...

[00:31:31] [5.134.105.150 - Invis]
przychodzi Piel do lisza a on na to -wolę takich "przy kości" hah
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość