Kingdom Under Fire

ODPOWIEDZ
spaider13
Thrall
Thrall
Posty: 3
Kontakt:

Kingdom Under Fire

Post autor: spaider13 » czw, 16 gru 2010, 00:12

Graliście może kiedyś w tego rts'a ? Ja osobiście gram w niego od prawie 10 lat z przerwami, dla mnie ta gra jest ponadczasowa nigdy się nie nudzi... Posiadam w domu oryginalną polską wersje językową dodam że to moja pierwsza gra jaką kupiłem:) Wyszła wtedy gdy wychodziło diablo 2 ale dla mnie i tak ta gra jest o niebo lepsza od diablo, ma niesamowity klimat jest to połączenie rtsa z rpg.Po prostu trzeba w nią zagrać i przejść pierwsze dwie misje żeby zobaczyć o co mi chodzi może nie przypadnie wam do gustu ale dla mnie jest to więcej niż gra zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie i na wszystkich moich znajomych którym ją pożyczyłem.

Awatar użytkownika
Mefisto
Gornak
Gornak
Posty: 135
Ulubiona rasa: Ork
Lokalizacja: Woj.Podkarpackie
Kontakt:

Re: Kingdom Under Fire

Post autor: Mefisto » pt, 17 gru 2010, 13:58

Szczerze mowiac pierwszy raz slysze o takiej grze no ale skoro ma 10 lat to nic dziwnego :D
Obrazek

spaider13
Thrall
Thrall
Posty: 3
Kontakt:

Re: Kingdom Under Fire

Post autor: spaider13 » wt, 21 gru 2010, 23:43

Jest naprawde zarąbista ściągnijcie sobie demo i zagrajcie a gwarantuje że będziecie chcieli pełną wersje z PL:D ja taką mam właśnie wyszedłem z tej gry:D

moim zdaniem to rarytas dla fanów rtsów szkoda tylko że kolejne części wyszły tylko w Korei

spaider13
Thrall
Thrall
Posty: 3
Kontakt:

Re: Kingdom Under Fire

Post autor: spaider13 » śr, 22 gru 2010, 00:03

spaider13 pisze:Jest naprawde zarąbista ściągnijcie sobie demo i zagrajcie a gwarantuje że będziecie chcieli pełną wersje z PL:D ja taką mam właśnie wyszedłem z tej gry:D

moim zdaniem to rarytas dla fanów rtsów szkoda tylko że kolejne części wyszły tylko w Korei
Uwaga właśnie przeczytałem że ma wyjść dwójka nie moge sie doczekać
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=12410 sory za moje posty ale jestem po prostu najarańcem na tę gre.

Awatar użytkownika