Zmiany w WBC4

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Zmiany w WBC4

Post autor: Administrator » sob, 25 lip 2009, 23:23

Jakie zmiany wprowadzilibyście w następnej części Warlords BattleCry? Czyli co konkretnie byście zmienili, co podali, jakie macie pomysły?

Proszę przedstawiać tylko i wyłącznie pomysły odnośnie zmian. Nie chcę widzieć w tym temacie SPAMU'u!
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Administrator » sob, 25 lip 2009, 23:33

Może ja zacznę sm04

1. Teraz bohaterowie potrafią walczyć tylko wręcz. Ja dodałbym nowe funkcje odnośnie walki bohaterów, czyli strzelanie z łuków i z różdżki magią. Tak to bohater mógłby być postacią dystansową i brałby udział w walkach z pewnej odległości (bezpieczniej by było). Tak to szkoda dawać hero do walki, bo każdy będzie go atakował.

2. Nowy czar: tworzenie "ścian ognia" - czyli bohater za pomocą magi tworzy mur z ognia i kto przejdzie przez niego zostaje podpalony oraz traci życie (obrażenia od ognia).

3. Nowa możliwość tworzenia murów. Czyli tworzenie tzw. podstawki, na której mogli zostać umieszczenie łucznicy. Łucznicy stali by na murach i mogliby strzelać z nich. Przeciwnik musiałby zniszczyć mury lub wejść na nie (byłoby odpowiednie wejście na nie).
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
miko
Wielki Pan Hordy
Wielki Pan Hordy
Posty: 577
Ulubiona rasa: Horda
Lokalizacja: Kor
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: miko » ndz, 26 lip 2009, 08:53

Mi się wbc III podoba ale jakby miała wyjść IV to tak:
Spadek znaczenia herosa. Owszem niech będzie ale niech wspiera armię stałym morale zniżkami itp. Dla mnie rts nie może przejść w rpg.
Bilans ras. Tylko kilka jednostek produkuje surowiec w kilku rasach. Dzięki temu owe rasy zdobywają przewagę. Np jakby barbarzyńca miał jednostkę taką jak górnik i wydobywa x rudy na minutę/sekundę
Kampania taka jak w wbc II ale... z wątkiem przygody. Ciekawie by było zostać generałem i mieć przeróżne przygody.
Nowa rasa? Hm... ciekawy pomysł byle by nie był wsadzany na siłę.
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...

przemek
Licz
Licz
Posty: 81
Ulubiona rasa: minotaury,orkowie,leśne elfy
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: przemek » ndz, 26 lip 2009, 09:33

1.Akcja gra toczyła by się kilkadziesiąt lat póżniej od wydarzeń z wbc3,mroczne krasnoludy odkryłyby proch strzelniczy i oni i jeszcze jakies rasy(np:krasnoludy,imperium) mialyby jednostki strzelajace bronia palna.
2..To co admin juz wspomnial czyli ze bohaterowie mogli by uzywac roznych broni.Ja jeszcze dodam ze powinny byc jakies premie za to ze bohater uzywa broni specyficzna dla danej rasy,np:hero lesny elf mialby premie za uzywanie luku,a minotaur toporu.
3.Oczywiscie nowe rasy ale mam tyle pomyslow ze nie bedzie sie wam chcialo tego czytac sm02 .

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Administrator » ndz, 26 lip 2009, 10:12

Chodziło mi głównie o przedstawianie waszych propozycji. NIE co należy zmienić, bo jest źle. Tylko konkretny pomysł na dany temat.
Odnośnie WBC3 to zwiększyłbym siłę klas wojowniczych oraz zmniejszyłbym siłę klas magicznych( aby mogły aktywnie brać udział w bitwie, ale bez przesady, że jeden czar zabija wszystkie jednostki). Trzeba by było to odpowiednio wyważyć.
Miko według mnie rasy są dość dobrze wyważone. Chyba nie jest potrzebny w każdej rasie jednostka do produkcji surowców.
Przemek to przedstawiaj swoje pomysły stopniowo. Wiesz ja też od razu wszystkich nie powiedziałem :)


Pomysł odnośnie karzełków (Baśniowe Istoty) - powinny powstać tzw. "Domy kupieckie" (budynki) do których moglibyśmy wsadzać karzełków i wtedy dopiero one produkowałyby surowiec: złoto. MAX 8 w jednym budynku.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Moin
Czaszka Sarteka
Czaszka Sarteka
Posty: 172
Ulubiona rasa: Daemon
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Moin » ndz, 26 lip 2009, 11:35

ja bym troche oslabil bohaterow kupcow druciarzy i itp.
Na przyklad za cene tanich kosztow dluzsza produkcja jednostek/budynkow.

Podobaloby mi sie tez gdyby bylo widac, ze jakis bohater ma miecz, zbroje (zeby artefakty byly widoczne z zewnatrz).

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Administrator » ndz, 26 lip 2009, 12:06

Mogłaby powstać taka nowa umiejętność w Imperium (najbardziej pasuje), czyli możliwość budowy "Klatek" (budynek). W klatce znajdowała by się jakaś zwierzyna. Budowniczy buduje klatkę, później tą klatkę trzeba by było zniszczyć. A jak ją zniszczysz to wtedy wyłazi z niej ta zwierzyna. Byłaby to silna jednostka, tylko, że neutralna (atakowałaby każdego, kiedy wyszłaby z klatki).

W zarazie mogła by powstać nowa jednostka: Siewnik :) Jej cechą byłaby możliwość rozsiewania zarazy, posiadałaby taką umiejętność. Chodziłaby i zarażała kolejne tereny np. na 2 min. Na tych terenach wrogie jednostki miałyby obniżone współczynniki walki. Oczywiście każdy rozsiew kosztowałby surowce. Np. na tych terenach mogłaby się pojawiać taka zielona poświata zarażenia.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Administrator » ndz, 26 lip 2009, 13:36

Mogłyby powstać nowe jednostki o których mowa w WBC3, czyli jeźdźcy na gryfach. W każdej rasie, która produkuje gryfy byłyby specjalne jednostki, które można połączyć z gryfami i w rezultacie powstaną jeźdźcy na gryfach.

W następnej części zrezygnowałbym z wybuchów tytanów po śmierci. Zwiększyłbym ich siłę. Nie podoba mi się, że tytani w wbc3 traktowani są jako "prezenty-pułapki" lub każdy chce, żeby tytan padł, bo wybuchnie.

Nowa jednostka: Czarny Smok, jego główną cechą byłaby duża odporność na magię.

Mogłyby powstać takie specjalne sklepy z unikatowymi jednostkami, które można by było kupić tylko w tych sklepach. Takie sklepy ustawione byłyby na mapie i każdy gracz mógłby kupić w niej jednostki. Proponowane jednostki przeze mnie to jednostki piratów (kilka ich rodzajów).
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 27 lip 2009, 10:58

Po co zmieniać umiejętności bojowe lub handlowe bohaterów? Moim zdaniem są one bardzo sprawiedliwe, albo wybierasz rzeźnika, który na 15 lvl rozwali 3 smoki jeden po drugim, albo robisz kupca, który sam jest cieniasem, ale walczą za niego tanio wykupione jednostki, albo robisz maga, który, w razie czego, w każdym momencie może ochronić się od ataku jakimś czarem z jego księgi, lub wyczarować unikatowe jednostki, jednak sam jest słaby w zwykłym boju. Ja myślałem nad tym, żeby zrobić kilka ras, takich jak: Ludzie, krasnoludy itp., i wybierając jedną z ras można wybrać jedną z pośród np. 3 klas dostępnych dla rasy, ale nie klas bohatera, np, ludzie mieliby imperium, barbarzyńców oraz rycerzy, i każdy bohater z tej rasy miałby dużą premię dowodząc każdą klasą tej rasy ;) No to z widocznymi artefaktami na zewnątrz by się bardzo przydało, tylko niektórzy bohaterowie nie wyglądaliby zbyt ciekawie, poza tym wyobrażacie sobie minotaura w butach?! Moim zdanie powinny być pokazane bronie, tarcze i może jeszcze zbroje, tak by było fajnie, bo np. dziwnie by wyglądał demon w którejś z koron. I powinno z powrotem wrócić, że nie każdą klasę bohatera można danym wybrać, ale jeszcze coś innego- każda rasa z początku mogłaby wybrać: czarodzieja, wojownika, oprycha, kapłana, a później wybierałoby się specjalności, jednak nie wszystkie byłyby dostępne, tzn. nie każdy mag miałby nekromencera, archimaga, maga lodu, itd. Moim zdaniem ras już wystarczy, nawet pozamieniałbym niektóre obecne na jakieś nowe. Jeszcze może coś będę pisał ale na razie mi się nie chce
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

przemek
Licz
Licz
Posty: 81
Ulubiona rasa: minotaury,orkowie,leśne elfy
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: przemek » pn, 27 lip 2009, 11:03

Mogli by także dodać stocznie,przejmowalo by sie je jak kopalnie,i po przejecie mielibysmy ulepszenia do wybrania np:stocznia ludzi,elficka stocznia i po wybraniu port produkowalby statki dostepne po wybranym ulepszeniu.
I rycerzom dodaloby sie ulepszenie "krzyzowiec" po ktorym moglibysmy blyskawicznie przyzwac np:5 wladcow rycerzy,5 rycerzy seniorow,10 rycerzy i 10 giermkow.I to by bylo tylko do jednokrotnego uzycia.
Rojowi moznaby dodac jakos jednostke ktora by wygladala jak dzdzownica i mialaby umiejetnosc "zakopanie sie" i mogla by w dowolnym miejscu na mapie zakopac sie i wyjsc w wybranym momecie.
Nstepnym razem przedstawie rasy jakie moznaby dodac.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości