Zmiany w WBC4

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 27 lip 2009, 11:07

Co do tych stoczni to podobnie jest w wbc#I
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Administrator » pn, 27 lip 2009, 13:17

Mogliby przywrócić statki do WBC4. Nie musieliby tego zbytnio rozbudowywać, wystarczyłoby kilka statków. Powstałaby ciekawa opcja do gry, takie urozmaicenie.

Lord Melcor przypominam Ci, że WBC to jest strategia z elementami RPG, a nie RPG. W RPG możesz sobie robić bohatera, który wszystkich rozwala, maga tak samo. Natomiast w RPG bohatera ma jedynie pomagać walce, motywem przewodnim jest wojsko, rozbudowa zamku.
Mógłby powrócić system z WBC2, gdzie wybieram maga i później specjalizacje.
Jeśli chodzi o konkretne zmiany to w stosunku z wbc3 zmieniłbym siłę wojownika, który jest za słaby w WBC3. Nie zwiększyłbym mu siły, tylko wytrzymałość -> pancerz oraz życie, aby mógł brać udział w bitwach nie bojąc się o własne życie. Natomiast nie zwiększałbym mu siły (obrażenia), żeby nie stał się niezniszczalny.
Odnośnie maga to zmniejszyłbym siłę jego czarów, aby nie mógł zabijać całych hord wojsk.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 27 lip 2009, 14:25

A co ja takiego powiedziałem? Nie widzę sensu w pouczaniu mnie, że ta gra to RTS! Dobrze o tym wiem i wiem też co to znaczy. To co admin napisał za bardzo nie znajduje uzasadnienia (w kwestii o mnie). Już w wbc3 są możliwi tacy prawie niezniszczalni bohaterowie, bo moim zdaniem aż za bardzo wywyższyli bohaterów w 3, ale jeśli chodzi o ulepszoną grafikę hero, to gra by była "ładniejsza". W II bohaterowie są w sam raz jeśli chodzi o ich atrybuty, jednak chyba trochę bardziej podoba mi się rozkładanie umiejętności w III.
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

antosdaniel
Inżynier
Inżynier
Posty: 25
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: antosdaniel » pn, 27 lip 2009, 18:52

A po co osłabiać aż tak hero jak można im dać po prostu limit lvla? Na singiel mogła by być opcja włącz/wyłącz max lvl hero, a na multi nie ma zmiłuj (chcecie mieć 'wolność' i mieć hero na 200lvl? idźcie grać w mmorpg, to jest rts).

PS. Mój pierwszy post na tym forum ;p

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Krasnoludzki Lord » pn, 27 lip 2009, 21:27

No dokładnie.
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Administrator » śr, 29 lip 2009, 20:07

Panowie, a ile razy graliście w rozgrywkach multiplayer? Ja grałem wiele razy i mogę powiedzieć, że gra w wbc3 już na lv20 traci sens. Powyżej lv20 w wbc2 też raczej nie zagrasz tak normalnie. Dlatego wyłącznie gramy na klasach typu kupiec lub druciarz. I na postaciach tymczasowych.
Kto tu mówi o bardzo wysokich lvl-ach jak gra na niskich jest beznadziejna.
W wbc3 postacią wojownika nie opłaca się grać, bo ginie w pierwszej bitwie. Natomiast maga można stworzyć takiego, że many ma w nieskończoność i może albo rozwalać całe armie jednym czarem, albo produkować wojsko na okrągło. Powiedzcie jaki to ma sens?
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Krasnoludzki Lord » czw, 30 lip 2009, 10:47

No ja troszkę grałem, dowie się admin zaraz, dla czego ;] ale my nic nie powiedzieliśmy takiego o żadnych wysokich lvl ani nic więc nie wiem do kogo ta gadka :|
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Fuksiak
Władca Run
Władca Run
Posty: 51
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Fuksiak » czw, 30 lip 2009, 20:18

Podobało by mi się możliwość tworzenia oddziałów zwartych grup jenostek tak jak np. w kozakach , przy wyłącznym udziale tylko generałów inaczej po co mówić np. o strażniku czranych elfów " generał" , z jednostek latających raczej układu bym nie chciał. Układy lub oddziały, by miały premię w armorze ,+ 1 spid, i + 5 siły.

Awatar użytkownika
Krasnoludzki Lord
Bohater krasnoludów
Bohater krasnoludów
Posty: 724
Ulubiona rasa: Chyba każda po trochu... z naciskiem na wytrzymałe
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: Krasnoludzki Lord » pt, 31 lip 2009, 11:03

No w kozakach euro boje fajne to było
CHWAŁA POTĘŻNEMU IMPERIUM KRASNOLUDÓW!!!

Awatar użytkownika
kusy
Licz
Licz
Posty: 90
Ulubiona rasa: krasnoludy
Kontakt:

Re: Zmiany w WBC4

Post autor: kusy » śr, 4 lis 2009, 13:11

Ja bym pozmieniał jednostki w niektórych rasach, jak np. w ssrathi dinozaury, lekko poniosło w tworzeniu takich jednostek, zostawilbym tego jeźdca na welociraptorze, i dodał jakiegos jeźdca na triceratopsie, ale rexa usunął.Powiem w jakich rasach bym przeprowadzil roszady: Roj, Zaraza, Imperium; a w niektórych bym podal jeszcze jakas nowa jednostke.

Tak jak admin wspomniał piraci unikatowi w sklepach, można ich tez wstawic na morze, ażeby utrudniali wyprawe morska, no i zeby mieli gdzies na morzu swoja wyspe, oczywiscie ze skarbami.

Dodałbym też troche nowych ras akurat juz mam 4 na mysli. Napisze w swoim czasie
Aequm memento rebus in arduris servare mentem
Est soularus oth Mithas

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości