The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Awatar użytkownika
Seba Fallus 3 Wielki
Lunarion
Lunarion
Posty: 292
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: Seba Fallus 3 Wielki » śr, 9 gru 2015, 14:40

To mam ściągnięte ale jak odpalam to wyskakuje taki błąd

Przy próbie instalacji każdej wersji mi to wyskakuje :x
Kiedyś tu miałem fajne banerki za turnieje w Rome Total War... Tak jestem już stary :-D
http://totalwar.org.pl

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: Pielagoroth » czw, 10 gru 2015, 18:22

W takim razie nie wiem, sam musiałbym zobaczyć czy u mnie by to działało xD
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Seba Fallus 3 Wielki
Lunarion
Lunarion
Posty: 292
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: Seba Fallus 3 Wielki » pn, 14 gru 2015, 13:49

Napisałem na forum moda i twórca ze wszystkim mi pomógł. Jak na razie rozmach robi wrażenie jak trochę pogram to napisze więcej :)
Kiedyś tu miałem fajne banerki za turnieje w Rome Total War... Tak jestem już stary :-D
http://totalwar.org.pl

Awatar użytkownika
SwirekPL
Władca Minotaurów
Władca Minotaurów
Posty: 62
Ulubiona rasa: Barbarzyńcy
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: SwirekPL » śr, 23 gru 2015, 14:40

Widzę, że nie tylko ja sobie przypomniałem o WBC :P
"Najlepszą obroną jest atak"

Awatar użytkownika
SuawekZlocisty
Chłop
Chłop
Posty: 13
Ulubiona rasa: Imperium
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: SuawekZlocisty » pt, 25 mar 2016, 21:47

Nie żeby miał to ktoś przeczytać po takim czasie ale może jednak.. Od tygodnia gram na tym modzie na multi, osobiście wiele aspektów jest ulepszonych.
To co zauważyłem:
-lepszy czat, nawet jak czekamy na kogos gotowosc mozna pisac,
-zajebiście klimatyczna muzyka, głównie klimat centycki co kocham, z resztą trochę z tego soundtracku jakbym znał z Warlordsów IV, ale coś typu cover guitarowy i zmixowane ładnie (mnie naprawdę urzekł),
-wszystkie jednostki pozmieniane praktycznie, głównie oczom rzucają się smoki żółte i te innego rodzaju niż oryginalne,
-Upgrejdy, pozmieniane wartości, sam nie wiem czy to dobrze tak szybko mieć ogniste strzały jako imperium.. no ale inne upki to różnie ale więkoszość coś typu original.
-niby wszystko zbalansowane, nie wiem na razie XD
-jednostki zmienione na ładniejsze, np. niebieskie ogniki.
Ponadto DUUUŻOO nowych mapek, jest na hamachi dwóch gości, Patrick i
Extorias, jeden robi grę, drugi mapki do niej, ponadto mają przed sobą jeszcze wiele do zrobienia, jak i własne forum na którym przyjmują requesty (sugestie), ale ma to też wiele innych celów.
http://the-protectors.forumstopic.com/

Kampanii nie ruszałem, bo jakoś nie podoba mi się ten sposób w jakim gramy, dialogi itp. wolałbym standard typu coś muszę zrobić, podróżuje do tego miejsca, podejmuje decyzje szybko i potyczka, ale to tylko moja opinia.

Pozmieniane jest także to kogo można wybierać na początku z Army Points, wg mnie jest LEPIEJ.
Osobiście polecam moda, fajny, bardziej dynamiczny niż oryginalny i podobno bardziej stabilny.

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: Pielagoroth » pt, 25 mar 2016, 23:36

Dobrze słyszeć, że na hamachi gościmy twórców moda ;) Dobrze byłoby nawiązać kiedyś kontakt i coś zagrać większą grupą, przy okazji przetestować ten mod. Zobaczymy, może coś się uda zorganizować w niedalekiej przyszłości.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: KKProgamer » sob, 2 kwie 2016, 12:51

Woooow! Ktoś tu żyje jeszcze :D!

Co do moda ~ Chyba zaraz sobie pobiorę i z chęcią zagram... Zobaczymy co tam pozmieniali - chociaż kupili mnie samym soundtrackiem z WBC I :D

Można by pyknąć jakąś gierkę na multi :D
Ostatnio rozegrałem sobie nawet jedną na GameRanger, śmiga dobrze jak na swoje lata :P
Tak więc jeśli ktoś chciałby coś pyknąć, to ja chętny :)
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: KKProgamer » sob, 2 kwie 2016, 21:05

A więc - Pobrałem i pograłem około 4-5 godzin.
Postaram się najlepiej opisać wrażenia z gry ;

Zacznijmy od tego, że gra jest... niezbyt dobrze zoptymalizowana. Podczas czasu jaki spędziłem w tej grze, crashowało średnio co 20-25 minut, na trybie zgodności z XP SP2 etc. Myślałem że to wina nowszego systemu, więc zainstalowałem na starym kompie z XP, na którym dziwnym trafem było jeszcze gorzej. A więc - zacznijmy od tutorialu. W komentarzach przeczytałem, że powinienem zagrać samouczek nawet wtedy, gdy "dużo" grałem w WBC III, w końcu autor tak bardzo zachwala swój produkt (o tym później), a więc spróbowałem. Pierwsze wrażenia? Nie zmieniło się nic... A nie, w sumie gościu wstawił poprawnie kolumny tekstowe, chociaż sam już to robiłem w edytorze kilka lat temu, jak jeszcze forum było na chodzie. Dostałem paczkę minotaurów i patrzę, że zwykłe minosy mają po 40 hp... Wytrzeszczam gały i mówię sobie ; "Jeśli to ma być ten balans, to nieźle to zjebał!" - Na szczęście, jak się okazało minosy miały z góry ustalone HP, miałem przyjemność potem zrekrutować normalnego minosa i miał 120 hp. (Co też uważam za niezbyt dobre, ale o tym później).

Konwertowanie, budowanie, walka - Tak, tak wszystko to znam... Aż wtedy... patrzę kurna tekstury w WBC I... Zresztą poczytałem w zmianach i faktycznie dodawał on takie... A więc... Zarąbiście! Troszkę poczułem klimatu i samouczek się zakończył będąc zainspirowanym do dalszej gry. Potem wchodzę sobie w opcje, może będzie moja rozdzielczość... Niestety 1024x768 max. Ale to nieważne... Wchodzę sobie do dźwięków, a tam można ustawić ścieżkę dźwiękową z WBC I... Podjarany na całego! Odpalam sobie i już kurna palę się do gry i stracić kolejne miesiące życia na tą starowinkę... No i wtedy zaczęło się psuć - Pierwszy crash, zbugował się filmik w menu głównym i co bym nie zrobił, zasłaniał wszystko, tak że nie mogłem nic zrobić. Dobra, odpalam drugi raz - Okej! No to przechodzimy do kampanii, oczywiście nadal ferwor muzyki z WBC I trwa, a więc do boju! Z początku, myślę sobie że wygląda trochę inaczej, patrzę potem - pisemne dialogi z wybieraniem decyzji - inaczej, ale może być - dla mnie bomba. Wybierałem różne opcje i niestety chcąc odpalić pierwszą misję (Zasadzkę na bohatera) - scrashowało. Wypróbowałem więc inne opcje, biorąc całkowicie inne opcje... I w zasadzie będąc pewnym, że nic się nie zmieni - tak się stało. Co bym nie powiedział, reakcja gostków jest ta sama lub delikatnie inna i w gruncie rzeczy dzieje się to samo. (Wypróbowałem wszystkie warianty). Tym razem - udało mi się odpalić zasadzkę na bohatera... Co dostajemy? Mój bohater (który de facto dostał najlepszy możliwy build woja na samym starcie...) dostaje się w zasadzkę razem z wiernym jakimś tam towarzyszem (innym herosem) w 50 punktów armii Ssrathi (a może i więcej). Oczywiście walka z tym na 1 poziomie, choćbym nie wiem co zrobił (tym bardziej że nawet zwykłe ziomki sraki miały po 120 hp i tyle combata, że co chwilę wrzucały kryty) - zawsze był wpie*dol. ZAWSZE. Myślę więc - Dobra! A więc misja, która musi się tak skończyć, aby poruszyć dalej grę. - A więc zginąłem razem z moim towarzyszem i dostałem się do drugiej misji, aby uratować swoją dupę - tutaj wcale nie było lepiej... Samym bohaterem najpierw walka ze zgraja sraki (których już dało się pokonać, ale było cholernie trudne) masz dwie drogi - albo idziesz na pole bitwy Sraka vs Imperium (gdzie wygrywa imperium, które jest wrogie na ciebie i gdy tylko się zbliżysz dostajesz taki wpie*dol, że szkoda gadać) albo "ratujesz" swojego towarzysza i idziesz na posterunek ssrathi w którym dostajesz jeszcze większy wpie*dol. Tak czy inaczej - nie do wygrania na 1 poziomie postaci, a więc ponownie przegrałem... wtedy komunikat - Czy kampania jest za trudna? Zmniejsz poziom! - No dobra zmniejszyłem (przypominam, że crashowało więc grałem nawet ze zmniejszonym poziomem - NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO). Dobra, a więc jakimś cudem przetrwałem, towarzysz zginął, wchodzę w 1 interakcję a tam... Pogawędka z towarzyszem, który de facto zginał 2 minuty temu? - Małe zdziwienie, no ale dobra. Przechodzę sobie statkiem i wyskakuje komunikat - Koniec Kampanii Beta!

~"OŻ CHUJ ALE POGRAŁEM!"
KKProgamer, 02.04.2016


Kampania jest skazana na to - aby dostać dwa razy wpie*dol i skończyć kampanię. Zero wybierania, zero GRY (w żadnej dostępnej misji, nawet nie możemy budować budynków) - A więc... Totalne Dno, mój poziom zażenowania zwiększa się.
Autor, tworzący moda (zrobił tyle wersji, że jest aż 0.8.3!), reklamuje super zajebistą, ultra wyku**istą kampanię, która trwa... no nie wiem, może 6 minut w którym dostajemy podwójny wpie*dol oraz nie mamy żadnego wpływu na to co tam piszą. Kampania -10/10. Jeśli reklamuje się, że jest nowa kampania - to niech będzie nowa, a nie... Autor mógł powiedzieć np. że "testujemy" nową kampanię i prosimy o reportowanie bugów, a nie że chwalebnie wystawia swój tandetny pomysł kampanii (tutaj chodzi o kampanie).


Zapomniałem wspomnieć o tworzeniu bohatera. Tutaj dużo plusów - Po pierwsze, głosy z wszystkich Warlordsów - Bardzo miło było sobie wstawić głos bohatera z WBC I... To jest naprawdę duży plus dla mnie.
Następnie - Przed wyborem bohatera, wiemy jakie będzie miał skille - kolejny OGROMNY plus, teraz bardzo łatwo można stworzyć bohatera takiego jakiego chcemy. Ostatnia rzecz do omówienia - Perki. Myślę, że to nie jest dobry pomysł, ale w sumie mało zmieniają więc, nie mam zbytnio pretensji do tego.
Na sam koniec tworzenia bohatera - chciałbym wspomnieć, że tam również są bugi. Nie mogłem na przykład awansować kilku skillów, chociaż miałem wymagany level i nic nie przeszkadzało temu. (po prostu plus i minus zniknął, jakby ich tam w ogóle nie było).

Następna rzecz - Wchodzę sobie do Potyczek i co widzę? Mapę z WBC I! Znowu jestem podjarany, bo wiem, że na tej mapie były statki, a skoro są tekstury z jedynki to i tutaj będą! Ustawiłem bohatera tymczasowego na 50 lvl i 4 wrogów na mnie na średnim poziomie (skylla nie ma). Tworzę swojego tymczasowego boha - i mamy 250 pkt do rozdania, ponieważ każdy level daje 5 pkt. I tutaj przechodzę do minusów:

Stworzyłem bohatera, w zasadzie testowego (Nie jakiegoś Mino-Piromantę czy władek zarazy-piromanta) tylko jakiegoś pomidorowego bohatera. Dałem mu z 80 pkt w siłę tyle zręczności aby bił jak najszybciej i... zostało mi 130 pkt. No to pakuje w skille, pakuje, pakuje (samo tworzenie bohatera zajęło kilka minut... Na multi-player - śmierć z nudy, jak ktoś to zrobi wolno... Za dużo pieprzenia się z tym). No dobra, a więc mamy boha 50 lvl, 1500 hp, 1000 many, dużo combata, 100% crit rate w ch*j szybkości i troszkę armora. Zacząłem budowę budynków, bohater poszedł pokonwertować i wysłałem go na razie do obrony bazy, aby nikt nie zbliżył się do wieżyczek. Buduje sobie w spokoju bazę - w cholerę się pozmieniało, koszty jednostek podrożały, niektóre są taniej - ale o samym balansie na końcu. Przypomniałem sobie, że była to mapa z WBC I - zaczął rosnąć mój wskaźnik zażenowania ponownie. Nie mamy statków - a obiecywał nam tekstury z WBC I... No nic moje nadzieje, poszły na marne. Ze smutkiem wpatrywałem się w ekran, aż nagle słyszę, że mój bohater zostaje zaatakowany. Przechodzę do swojego bohatera i patrzę, że 4 wroga oraz spora ilość wojska idzie na mojego samotnego herosa... Myślę sobie - O kurna! Chyba poprawili AI. Niestety złe przypuszczenia. (potem zobaczyłem, ze BOT robi dokładnie to samo co w WBCIII oraz BARDZO CZĘSTO buguje się, tzn. zacina na drzewie, tu na kopalni nie wie co zrobić, raz nie chciał nawet bazy budować). No ale bohatera puszczam do walki i w ciągu... bo ja wiem, 25 sekund - rozwalił dosłownie wszystko tracąc może z 40hp... A ja nawet czarów nie używałem. Idę samym bohaterem na ich bazy i po prostu wchodzę i wychodzę z nich niszcząc wszystko na drodze. Gra w zasadzie skończona (oprócz jednej wieżyczki, abym mógł sobie jeszcze pobudować), samym bohaterem a jemu nawet do 1000 hp nie spadło, mimo że wieże nawalały po 110 obrażeń... Wniosek?
Bohater na 50 poziomie, jest tak wyku**isty jak kiedyś na 250-300 poziomie. Strach myśleć, co by było jakbym zrobił władce zarazy-piromantę albo nieumarłego asasyna z wampiryzmem oraz zabójstwem na 100%.
A dobrze pamiętam, ze wbicie 50 poziomu nawet bez fabryk expa - nie było trudnym zadaniem. Wystarczyło trochę pograć... To mi się nie podoba. Miał być balans, super herosi zbalansowani, a prawda jest taka, że właśnie zniszczył balans, 50+ lvl bohater jest tak potężny, że nie ma nawet mowy o jakimkolwiek balansie. Myślę, że już 20 lvl'owa postać byłaby tak przekurwista, że strach gadać... (w zasadzie na 20lvl'u możemy osiągnąć 100 w skillu kupca albo 100 w skillu na zabójstwo... co jest czystą komedią).

Sprawdzałem wiele nacji i ich podstawowe jednostki (ork, pikinier, szermierz itd.) mają... po 100-140 hp... Co jest TOTALNYM przegięciem. Wszystkie są niemal takie same, zero różnicy... W zwykłym WBC III każda jednostka była inna, ta więcej hp, ta znacznie mniej i tu dmg a tu nie. Tu po prostu, wszystko jest takie same w obojętnie której nacji. Myślę sobie więc - że jednostki generalskie i wyższe też muszą mieć więcej HP i w ogóle być zarąbiste aby dotrzymać tym zwykłym oraz Bohaterom. I tutaj największe zawiedzenie... Najlepsze jednostki dostały w dużej mierze potężne NERFY i jeszcze zmniejszono im HP. Dwa orki po 120 hp idą sobie na triceraptorka chyba ze 180 hp i on nie ma absolutnie żadnych szans, a kiedyś triceraptorek zgniótłby ich jak naleśnik... Tak więc, to jest lepsza jednostka (wyżej w techu twierdzy), ale tak naprawdę gorsza? Głupota. Co gorsza, zwiększyli w większości ceny lepszych jednostek tak, że stają się one w zasadzie nieopłacalne, bo są tak fatalne, że głowa mała. W zwykłym WBC mamy tech I - najsłabsze jednostki do tech V - najsilniejszych. Tutaj zostało to bardzo zachwiane i często najsilniejsze jednostki w cale nie odbiegają od tych najsłabszych.

"Balans nie powinien być taki, że wszystko jest takie same i różnic między jednostkami nie ma. Prawdziwy balans grywalności jest wtedy, gdy są duże różnice między rasami, nacjami, ich styl gry się różni ale jednak wszystkie mogą ze sobą konkurować tak, że zależy to tylko od umiejętności gracza"

~ KKProgamer 02.04.2016


Tutaj niestety, balans jest czymś totalnie sprzecznym. Każdą nacją zaczęło się grać niemal tak samo, z powodu o wiele większych kosztów produkujemy mniej jednostek (i wolniej), przywołane postacie są na czas - gra została zepsuta w dużej mierze według mnie. Podczas gry multi walka nie będzie się odbywać tak żwawo, szybko i z dużą ilością jednostek jak kiedyś, tylko będzie monotonnie oraz mało akcji na ekranie. (no chyba, że ktoś zrobi bohatera lv.50 który idzie i niszczy wszystko).

Na końcu o plagiatach i o samym autorze.
Podczas tworzenia bohatera możemy nacisnąć "take quiz", dzięki któremu wylosuje nam bohatera zgodnie z naszymi upodobaniami.
Pytanie pierwsze, co jest twoim ulubionym uniwersum?
a ) Harry Potier
b ) Lord of the Trings
c ) Stor Wars
d ) (coś tam innego)
Rozumiem, że chcemy uniknąć plagiatu, ale... Ziom - skopiowałeś WBC III, nadałeś temu inną nazwę, zmieniłeś menu gry i nigdzie nie pisze, że to Warlords Battlecry (poza wyborem soundtracków), więc jak już robisz moda i dopuszczasz się do plagiatu, to na cholerę próbujesz to ukryć już w grze jak przytaczasz coś innego? Chyba, że to jakaś zmyłka i autor jest gimbą, który nauczył się grzebać w plikach gry i lubi pisać w języku "Engrish"

Odnośnie reklamacji, po wyjściu z gry bez crasha (Co jest ogromnym szczęściem!) pokazuje nam się zdjątko :

New Campaigns! (5 minut gry)
New Units! (tyle, że kot napłakał, a raczej były już one w grze, ale były niemożliwe do zrekrutowania)
New Buildings! (jeszcze mniej...)
New Terrains! (Zero nowych, tylko zerżniętych z poprzednich wersji gry)
New Quests! ( nie widziałem żadnego nowego, albo bynajmniej nie różnił się wcale od tych starych)
New Locations! (nie wiem co ma myśli, ale ja tu nie widzę nic nowego ;_;)
New Items! (Widziałem... może dwa...)

Autor reklamuje nam SUPER-MEGA-ULTRA genialną grę na każdym kroku, wchodząc do gry widzimy - "Dużo się zmieniło! Zagraj samouczek!" - A tak naprawdę, to jedne wielki gówno się zmieniło. Zwalony balans, zmiana paru statystyk, przetasowanie jednostek... Nie można mówić o balansie, póki się nie zagra na multi, ale już widzę patologię podczas gry na multi.
Autor reklamuje dużo - daje nam w zasadzie WBC III z dodatkami trochę WBC II i WBC I... Niestety - pomysł nie wypalił.


W zasadzie to odechciało mi się już pisać. Kolorowe wnioski?

Plusy :
+ Ładne menu, możliwość głosów, soundtracku, terenów z WBC I/WBC II np.
+ Panel tworzonego Bohatera o wiele bardziej czytelniejszy.
+ Muzyka z WBC I jak i głos bohatera z WBC I (cóż, takie schorzenie - miło było to znowu usłyszeć :D)
+ Czuć klimat WBC jak cholera...!

Minusy :
- ... Być może dlatego, że to jest skopiowane WBC?
- Zryty Balans
- Za dużo obiecywania
- "Kampania" Beta (nawet demo było z 40x dłuższe)
- Bohater na 1 poziomach jest zbyt słaby na BARDZO wzmocnione zwykłe jednostki. (ostatnim razem, padł mi na jednym wojowniku ssrathi)
- Bohater na poziomach wyższych, są zbyt silni aby cokolwiek im zrobić. (chyba, że innym bohaterem)
- Lepsze jednostki z wyższych poziomów powinny być wyraźnie silniejsze a niewiele różnią się od podstawowych
- Podstawowe jednostki są zbyt mocne.


Rzeczy, które wołają o pomstę do nieba...

- Szermierz ma praktycznie takie same statystyki co ogromny Ogr... Ba! Jest nawet odrobinę lepszy i pokonuje ogra w pojedynkę... [Wait, co kurwa?]
- Przywódca goblinów ma... 30 hp. To dwa razy mniej niż sam goblin... [Jakim cudem przywódca jest najsłabszy? o.O]
- KRÓL MINOTAURÓW MA 180 HP? TO JEST KPINA!
- Skrzat/Łucznicy Elfów po 90hp? Pikinierzy elfów po 120hp?
- Pikinier z imperium ma 120 hp... Halabardzista 50.
- Tekstury "nowych" budynków są źle wycięte i często towarzyszą im czarne linie nicości.
- Dno totalne



EDIT : Statki jednak są, a więc dodaje kolejnego plusa...
Otworzyłem sobie edytor i dałem sobie wszystkie jednostki również te nowe (których de facto nie ma) oraz budynki.
Niestety to co zobaczyłem, do reszty mnie przeraziło... Wszystkie jednostki są identyczne. Generałowie mają po 180 hp (w 90%), tech3-4 po 150 hp, podstawowe jednostki po 120hp, łucznicy 90hp. Wszyscy Tytani posiadają ten sam atak oraz to samo zdrowie. (1000hp i 160 atk [w zwarciu lub 100 ataku na odległość])
Ciekawostka : W grze istnieje gigantyczny smok (tekstura z WBC I) który ma : 10k hp i resztę statów po 200. Zrobiłem duela smoka vs wszyscy tytani razem wzięci... Smok nie stracił nawet tysiąca xD

Po stworzeniu własnej mapy oraz obejrzeniu tego wszystkiego mój wniosek jest ostateczny...

Ten gość popsuł tę grę, w tym momencie prawdopodobnie odinstalowuje tego moda i żegnam się z jedynym pozytywnym efektem z tego moda... SOUNDTRACKIEM Z WBC I! (na szczęście, sam sobie wsadzę ten soundtrack do plików gry WBC III i jedziemy :D!).

Tak więc, jeśli chcecie się przekonać jak bardzo jest lipnie - zalecam ściągnąć. Nie lubię gdy wszystko jest takie same, a krew się we mnie zagotowała, gdy zobaczyłem jak Slime pokonał Mino-kinga w duelu... Ratuj się kto może!


(Kto przeczytał, łapa w górę!)
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: Pielagoroth » ndz, 3 kwie 2016, 13:03

O cieniu... xD

Witam serdecznie KKProgamera :D Latami nie czytałem tutaj takiego siarczystego posta, to się chwali, ale co do treści. Przyznam, że sam grałem w tego moda parę minut, odpaliłem kampanię, nie bardzo mi się spodobał jej koncept i dropnąłem nieco zawiedziony. Jednak kampania to mały szczegół, najważniejsze jest multi :D A w multi najważniejszy jest jak wiadomo balans i trochę się przeraziłem czytając to co piszesz.
KKProgamer pisze:"Balans nie powinien być taki, że wszystko jest takie same i różnic między jednostkami nie ma. Prawdziwy balans grywalności jest wtedy, gdy są duże różnice między rasami, nacjami, ich styl gry się różni ale jednak wszystkie mogą ze sobą konkurować tak, że zależy to tylko od umiejętności gracza"
Święte słowa i jak przeczytałem o tych statystykach jednostek i o bohaterach to się załamałem. Jednakże, mimo że sam nie grałem w multi, to jest kilka osób, które dosyć regularnie to robią i od nich dostałem informacje, potwierdzone screenem, że to co piszesz mija się z prawdą. Mam podejrzenia, że masz jakąś starą wersję moda, więc proponuję żebyś sprawdził jaką posiadasz w lewym dolnym rogu głównego menu. Tutaj: klik znajduje się aktualna wersja wraz z patchem. Możliwe, że to rozwiąże też przynajmniej część problemów z częstym crashowaniem gry.

To tyle na razie, co do reszty się nie wypowiadam póki nie mam pewności jak się sprawy mają naprawdę.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
SuawekZlocisty
Chłop
Chłop
Posty: 13
Ulubiona rasa: Imperium
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: SuawekZlocisty » ndz, 3 kwie 2016, 13:16

Widze ze część z tego co tutaj piszesz to nieprawda, nie wiem w co ty grales..
Przynajmniej jeśli chodzi o statystyki jednostek, balans jest w porządku, skąd u ciebie przykladowo krol minotaurow mial 150HP albo pikinier 150 a halabardier mniej? Może zła wersja albo coś..
Co do kampanii to się zgadzam.
Bohaterowie to sprawa dyskusyjna ale lvl 50 to wiadomo ze jest mocny nie wiem jak w zwyklym wbc to sie nie wypowiadam. Zawsze gramy na lvl do 20 na multi a najlepiej 7lvl i nie ma problemu, chociaz ostatnio gralem z gosciem lvl 50 bohaterem i wcale nie był aż tak mocny jak piszesz..
Rozdzielczosc da sie zmienic ale nie w menu w options tylko przy wyborze mapy (trzeba sprawdzic czy dziala, 1650x1080 mi chodzi a 1600x1080 juz nie przykladowo, 1920x1080 planują dopiero zrobic chociaz opcja jest juz w menu ale crashuje),
Crashe potrafią występować czasem, ja jednak mam je tylko na poczatku jak zaczynalem grac, teraz nie spotkalem sie od 5 gier z zadnym albo i wiecej.
New Units! (tyle, że kot napłakał, a raczej były już one w grze, ale były niemożliwe do zrekrutowania)
To chyba dobrze ze chociaz dodal jednostki z innych wbc, bo dlaczego nie?
New Buildings! (jeszcze mniej...)
ale są..
New Terrains! (Zero nowych, tylko zerżniętych z poprzednich wersji gry)
Nie rozumiem co szkodzi dodawac z innych wbc tekstury itp skoro są fajne i jest klimat. Poza tym gdybys zajrzal na ich forum to zobaczylbys ze niektore sami robią, inne modyfikują więc nie do końca tylko pakuja starsze wbc.
New Items! (Widziałem... może dwa...)
Grałeś 4-5h więc trudno żebyś zobaczył więcej, chociaż sam nie wiem ile dokladnie dodali ale w edytorze mozna na mapie dodawac wiec mozna sprawdzic.

Polecam ściągnać wersje 0.8.6a moda.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości