The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 974
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: Kronos » pn, 4 kwie 2016, 21:47

Po pierwsze - Tak koszmarnych lagów, nie widziałem nigdy. Naprawdę, wierzcie mi na słowo - tak lagowało, że moje 10 smoków biło jednego bohatera, a ten se przez 3 minuty stał i nic mu się nie działo. Zlagowało grę na 5 minut, gdy gościu odpalił sobie RSB wskrzeszające wszystkie tańczące miecze. Tutaj gdy się wkurwiłem i przestawiłem smoki gdzie indziej, zostawiając tylko jednego :
KLIK.

Po drugie - Pod koniec gry były takie lagi, że moja armia w postaci kilku smoków, tytana, mnóstwo innego spamu, jaszczuroczłeków etc. waliła 15 minut w jeden budynek i nic mu nie robiła...
Jesteś pewien że lagi nie były z twojej winy? Bez sensu jest wygłaszać subiektywną opinię na temat lagów w "recenzji". Co prawda nie grałem w tego moda, ale lagi na 99% nie są winą twórców.
Prawda jest taka tylko, że zabrakło mi starych dobrych gier, z zasadami.
Tak, to prawda. Gdybym chciał pograć w coś profesjonalnego, z mgłą wojny i innymi wlotami to zagrałbym po prostu w starcrafta.


Mod ogólnie na plus, gdyby przyjęli zasady multiplayer ustalone przez nas, dostosowali grę do nich i po prostu zbalansowali rasy byłoby ok. No, ale projekt imo spóźniony o co najmniej 4 lata, wątpię żeby ta społeczność ożyła.
:cowboy:

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: KKProgamer » pn, 4 kwie 2016, 22:13

Jesteś pewien że lagi nie były z twojej winy? Bez sensu jest wygłaszać subiektywną opinię na temat lagów w "recenzji". Co prawda nie grałem w tego moda, ale lagi na 99% nie są winą twórców.
Jestem pewny, Kronos. Gadałem o tym z nim i powiedziałem mu, że jestem niemal pewny, że to przez "nowy" ogranicznik wojska. Nie mamy teraz limitu wojska, tylko coś pod nazwą "System Żywności". Możemy zrekrutować ponad 2x więcej wojska niż wcześniej i po prostu gdy grałem już 2v2, było tyle jednostek na mapie, że lagowało wszystkim. W 1v1 jeszcze tak bardzo się tego nie odczuwa, ale przy większej ilości graczy na multi to tnie tak strasznie, że naprawdę szkoda słów. Sam twórca moda stwierdził, że jest to możliwe, że przez taką ilość jednostek są takie lagi, brał pod uwagę również lagi hosta (czyli jego) oraz ilość jednostek jednocześnie.
Masz rację, lagi nie są winą twórców gry - ale moda. Każdy modder może coś spieprzyć i już będą problemy z optymalizacją.
Tak, to prawda. Gdybym chciał pograć w coś profesjonalnego, z mgłą wojny i innymi wlotami to zagrałbym po prostu w starcrafta.
Nie o to mi chodziło, raczej mowa tu o starych grach, jakie graliśmy kilka lat temu w WBC.
Starcraft jest suaby.


Przyjęcie naszych zasad jest niemal niemożliwe, bo już nie można stworzyć takiego bohatera - jakim graliśmy. Nieumarły Kupiec nie ma teraz ani nekromancji, oraz jego zdolności kupieckie są mocno ograniczone.


A co do "ożycia" społeczności, to nigdy nie była ona jakoś specjalnie mega-aktywna. Teraz na hamaku jak wchodzę jest od 4-6 osób. (I to są właśnie Ci anglicy). Wystarczy zapuścić notkę na forum moda, że gramy tu i tu na takich zasadach, albo po prostu liczyć, że ktoś powróci do gry.
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 974
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: Kronos » pn, 4 kwie 2016, 22:26

Chyba mnie w paru kwestiach nie zrozumiałeś xD. Nie będę drążył tematu, powiem tylko, że mówiąc "twórcy" miałem na myśli "twórcy moda", nie gry.
:cowboy:

Awatar użytkownika
KKProgamer
Lunarion
Lunarion
Posty: 528
Ulubiona rasa: WBC I : Ludzie WBC II - Ludzie WBC III - Nieumarli
Kontakt:

Re: The Protectors [samodzielny mod zmieniający całą grę]

Post autor: KKProgamer » pn, 4 kwie 2016, 22:29

Tak więc powiem wprost - Lagi nie były z mojej winy na 99%.
Pragnę przypomnieć, że wszyscy narzekali na lagi, nie tylko ja :)

Albo kiepski host, albo zbyt duża ilość jednostek jednocześnie.
Ranking Ras wg. Mnie
1. Baśniowa Istota
2. Orki
3. Wysokie Elfy
4. Demony
5. Nieumarli ex aequo Barbarzyńcy

Obrazek

I love this character :*

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości