Chaos Great Lakes - legowiska

Ankieta: Czy jesteś za usunięciem legowisk?

Tak
11
46%
Nie
10
42%
Obojętnie
0
Brak głosów
Jestem głodny, ale obojętnie
3
13%
 
Liczba głosów: 24

Awatar użytkownika
EnZoOo
Wielki Władca Smoków
Wielki Władca Smoków
Posty: 964
Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: EnZoOo » ndz, 17 lip 2011, 19:19

Także jestem za zostawieniem legowisk, utrudnia to grę i bardzo dobrze :).
Obrazek

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)

Awatar użytkownika
Hunter
Champion
Champion
Posty: 312
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: Hunter » ndz, 17 lip 2011, 20:57

Glosowalem na tak.
Sensei Piela

Awatar użytkownika
Mati6808
Licz
Licz
Posty: 75
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: Mati6808 » pn, 18 lip 2011, 11:23

Zagłosowałem na Tak.

Ale jestem za zmianą legowiska nie ich usunięciem. Zastąpienie legowisk harpii przez legowisko np. nieumarłych. Denerwujące jest to że na początku harpie koszą jednostki gdyż nie mamy nic na lataczy i trzeba gonić je bohem.

No i w pełni jestem za zastąpieniem legowisk gnoji (gnolli) czymś innym, już kilka razy mi się zdarzyło że przejmuje kopalnie a tu bohater na hita, zero czasu na jakąkolwiek reakcje...
Legowiska mają utrudniać i urozmaicać ale nie zmieniać przebieg gry przez zabicie komuś bohatera jednym ciosem na początku gry.

A co do kapliczki to jestem głodny i jest mi to obojętne.

Awatar użytkownika
Adrenalina666
Lunarion
Lunarion
Posty: 291
Ulubiona rasa: Wszystkie rushowe
Lokalizacja: Polska:)
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: Adrenalina666 » pn, 24 paź 2011, 17:07

Jestem za zniknięciem tych legowisk ponieważ to potrafi zepsuć grę :(
Np:Grałem wysokimi 3v3 szaman goblinów zrobił wlot i zniszczył mi tv4 i musiałem je na nowo budować to ku... koszty duże są :< :< :<
Wrogów lubię martwych, a miecze na ostro.

Obrazek
Bo śmierć... to tylko śmiertelny zastrzyk Adrenaliny. Nikt ci jej nie odbierze...

Pomogłem?, daj plusa(kciuk w górę)

CzareK
Licz
Licz
Posty: 79
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: CzareK » pn, 24 paź 2011, 17:49

Także jestem na TAK.

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 975
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: Kronos » pn, 24 paź 2011, 18:51

Legowiska po to są... wyobraź sobie grę bez legowisk.. to jeszcze bardziej zepsuje balans wbc.
:cowboy:

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: Pielagoroth » pn, 24 paź 2011, 18:58

Czemu miałoby popsuć balans? Z opisu Adrenaliny wynika, że legowiska mogą właśnie całkowicie zepsuć balans i zniszczyć całą rozgrywkę. To, że stało się to akurat z twierdzą wysokich elfów nie znaczy, że nie mogłoby się stać z twierdzą np. barbarzyńców uniemożliwiając im praktycznie zaatakowanie przeciwnika przez początkowe 15-20 minut gry. Sam wielokrotnie byłem świadkiem wejścia np. pająków do bazy i uszkodzenia kopalni lub zatrucia bohatera (od wtedy nigdy nie gram innym niż nieumarłym xD ). Denerwujące są też harpie, które podlecą do 2 walczących na początku gry bohaterów i dziwnym trafem wyssą manę tylko jednemu lub poprostu któregoś zaatakują. To jest właśnie unbalans i to zależny od zdarzenia losowego :/ Niefajna sprawa. Kiedyś Tomek zrobił swoją wersję GL bez legowisk. Myślę, że mam ją gdzieś, dam tu linka jak znajdę.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Adrenalina666
Lunarion
Lunarion
Posty: 291
Ulubiona rasa: Wszystkie rushowe
Lokalizacja: Polska:)
Kontakt:

Re: Chaos Great Lakes - legowiska

Post autor: Adrenalina666 » pn, 24 paź 2011, 19:37

W pełni się zgadzam z Pielem
Ps:Ten szaman był z 17 lvl :< :< :<
Wrogów lubię martwych, a miecze na ostro.

Obrazek
Bo śmierć... to tylko śmiertelny zastrzyk Adrenaliny. Nikt ci jej nie odbierze...

Pomogłem?, daj plusa(kciuk w górę)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości