Zasady Mistrzostw

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Zasady Mistrzostw

Post autor: Administrator » pn, 7 cze 2010, 21:42

Jako, że Mistrzostwa-WBC 2010 są niekomercyjne, stworzone dla zabawy oraz dla wszystkich, to postanowiłem, by każdy mógł się wypowiedzieć odnośnie planowanych zasad. W końcu nie chcę, aby ktoś poczuł się pokrzywdzony. Niech zadecyduje demokracja (ofc Admin opowiadający się za jedną ze stron daje jej większość bezwzględną :P )

Podamy do dyskusji 3 najważniejsze:

1) Heros lv10: Wydaj się najuczciwszym i najsprawiedliwszym wyborem, dającym szansę każdej rasie.

2) Pkt. armii: 3 lub 5, dodatkowo proponuje kupować za nie wyłącznie budowniczych.

3) Wloty - kwestia trudna i skomplikowana. Dlatego zasugeruje takie rozwiązanie: Wlot - to wlot do bazy i zniszczenie najwyższej twierdzy oraz kopalni znajdujących się w bazie. Co by oznaczało, że twierdze i kopalnie musimy zniszczyć na końcu.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Louis EX » pn, 7 cze 2010, 22:55

1. Wolałbym 30 bo na 10 mamy do wyboru tylko złoto (chyba)
2. Bez znaczenia. Ale 5 pkt jest ok.
3. Co do tej definicji to niestety nie jest ok. Jak atakujemy po kolei to nie ma wlotu. Inaczej jakby ktoś zbudował twierdze przy wieżach początkowych to trzeba było by uważać na jej zniszczenie.


Znaczy kamień lub złoto, a z magii to transmutację lub przywoływanie.
/A.

Awatar użytkownika
EnZoOo
Wielki Władca Smoków
Wielki Władca Smoków
Posty: 964
Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: EnZoOo » pn, 7 cze 2010, 23:07

1.Mi tam lvl 10 odpowiada, choć 20 też mógłby być, 30 moim zdaniem za duży.
2. Co do pkt wolałbym 5.
3. Wloty muszą być:P bo bez tego ani rusz, wlot uważany jako wlot, powinno się niszczyć co gracz sobie wybierze, najczęściej kopalnie i lvl twierdzy.
Obrazek

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)

Awatar użytkownika
Bziuxmen
Licz
Licz
Posty: 99
Ulubiona rasa: DEMONY
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Bziuxmen » wt, 8 cze 2010, 09:15

1) 10lvl jest odpowiedni nie trzeba wyższego
2) punkty mi są obojętnie ile ale za nich powinni być budowniczy
3) a co do wlotów to jak najbardziej ;)
Obrazek"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym" Obrazek
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx

Awatar użytkownika
Skip
Gornak
Gornak
Posty: 131
Ulubiona rasa: Elfy
Lokalizacja: Las Przeznaczenia
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Skip » wt, 8 cze 2010, 13:48

1. Jak mam grać to najlepiej wychodzi mi walka właśnie na 10 poziom herosa więc mi to pasuje.
2. Mój głos ląduje po stronie większości dla mnie to nie ma znaczenia.
3. Wloty ahh... nie cierpie jak są stosowane daje to przewagę niektórym rasom jak mają być to po co te wieże stawiać? Dla mnie żaden wlot nie jest "akceptowalny" jeżel wróg da sobię rade z moją armią i paroma wieżami to niech atakuje co chce to samo tyczy się ataków z zaskoczenia niszczy wieże dopiero później może atakować co chce.

Jakby ktoś pytał to w tej kwesti jestem totalnie na NIE!.

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Administrator » wt, 8 cze 2010, 14:23

1. Na wyższym lvl-u niż 10 dostępny jest kryształ, który powoduje tylko jeszcze większą przewagę lepszych ras - najlepsze jednostki się produkują za kryształ. Drugie, na lv30 kopalnie poza bazą mają dużo mniejszą wagę, chyba, że do nadwyżek surowców, każdy może się bronić i bronić, a zdobycie mapy daje małą przewagę.

2. Pkt. 5 i tylko budowniczy, leśnym elfom dałbym możliwość wybrania enta do budowania.

3. Ludzie budowaliby przy kopalniach, nie chodzi mi dosłownie o niszczenie kopalń i twierdzy na samym końcu, tylko wtedy, gdy jedna osoba już wygrała. Zwykle, gdy ktoś rozwali nam wszystkie budynki w linii prostej i dojdzie do kopalń i twierdzy, to już jest po grze.
Dodatkowo, zgodnie z moją zasadą, zmniejszyłbym ilość wież do 6 (po 2 na główne przejścia i po 1 na poboczne = góra, dół).
Podkreślam, że walki bez stosowania wlotów wyglądają o wiele ciekawiej - przeciwnik skupia się na wyniszczeniu militarnym i ekonomicznym, co cieszy oko :)
Czekam na dalsze wypowiedzi.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Wojtku » wt, 8 cze 2010, 18:26

EEEE ba... Wloty?????? pfff co ma na to powiedzieć, hmm zaraza... Proponuję 5 pkt. Co z tego, że można wybrać Enta, niech go se gracz ma, i co mu on da... i tak surków mu nie starczy na rozbudowę... A co do tego 10 levl... Jak to ma być kupiec, boh. tymczasowy, to można wybrać dowolną umiejętność... No chyba, że bohatera tworzymy i zamrażamy mu poziom...

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Pielagoroth » wt, 8 cze 2010, 21:27

1. Jestem za levelm 30, bo na tym levelu zwykle gramy, do tego każdy się przyzwyczaił i na tym levelu gra będzie według mnie najbardziej efektowna. W ostateczności można pójść na ugodę i dać 20 lvl, 10 wg mnie za niski jak na grę 1vs1.
2. 3 punkty armii niechaj są.
3. Wloty to kwestia najbardziej dyskusyjna. Sądzę jednak, że jeśli gramy Mistrzostwa WBC z udziałem najlepszych graczy to niech dostępne są też najlepsze taktyki. Z wielkim żalem ale jestem na tak :-]
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Bziuxmen
Licz
Licz
Posty: 99
Ulubiona rasa: DEMONY
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Bziuxmen » wt, 8 cze 2010, 21:43

Admin mi pasuje bez wlotów jeśli by miało być tyle wież co mówisz edytuj mojego poprzedniego posta (3 punkt) a tego usuń żeby nie robić dyskusji
Obrazek"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym" Obrazek
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx

Awatar użytkownika
EnZoOo
Wielki Władca Smoków
Wielki Władca Smoków
Posty: 964
Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: EnZoOo » śr, 9 cze 2010, 07:59

Najbardziej będzie problem z wlotami, bo niektórzy chcą, a niektórzy nie.

Osobiście jestem za wlotami, ponieważ jest to w końcu też taktyka i zależy od gracza, jak będzie wlotem manewrować. Wloty muszą być. Niektórzy nie chcą wlotów ponieważ:
- Wiedzą że nie odeprą ataku
- Nie mają odpowiedniej rasy na jednostki latające.

Taka moja uwaga.
Obrazek

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości