Zasady Mistrzostw

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Administrator » śr, 9 cze 2010, 09:00

Zbierzmy dotychczasowe wypowiedzi:

1. Większość jest za lv10

2. Większość jest za 5pkt. oraz budowniczymi

3. Jakby podzielić tę sprawę na 2 części: a) z wlotami lub b) częściowe wloty (bez twierdzy oraz kopalń w bazie), to większość głosów pada na opcję b)

Odnośnie wlotów to dodam, że żadnej rasie one nie są potrzebne. Będzie można niszczyć przecież budynki do produkcji, wieże. I gra skupiałaby się na zniszczeniu wroga. Nie jak wojtku powiedział, że zaraza straci - bo ten rush jest na pokonanie armii, a później zniszczenie bazy.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
LordCan
Dark Rider
Dark Rider
Posty: 482
Ulubiona rasa: Minotaur
Lokalizacja: Kramkowo
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: LordCan » śr, 9 cze 2010, 22:09

Ja jestem za tym co wszyscy, a mianowicie:

Hero 10 (najbardziej sprawiedliwi)
5 pkt armi, sami budowniczy
Wloty, można robić, i mi to lotto czy tylko budynki (bez twierdzy i kopalń), czy z...
Obrazek

=KMO=

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Wojtku » czw, 10 cze 2010, 07:06

:P wow, ale demokracja musi być no nie? A "wloty" ustawiłbym tak:
Wloty są dozwolone, gdy poniszczymy 1/3 wszystkich wież przeciwnika (przy granicy) dajmy na to jeden bok, dół, góra. Jeśli zniszcymy jedną stronę, możemy robić wloty od tejże strony, co wy na to? (taki częściowy wlot)

Awatar użytkownika
Bziuxmen
Licz
Licz
Posty: 99
Ulubiona rasa: DEMONY
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Bziuxmen » czw, 10 cze 2010, 09:39

Wojtek dobry pomysł tylko że musiało by być mniej wież ;)
Obrazek"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym" Obrazek
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Wojtku » czw, 10 cze 2010, 15:49

Mi ilość pasuje, a szczególnie wybór 3 stron.

Awatar użytkownika
Bziuxmen
Licz
Licz
Posty: 99
Ulubiona rasa: DEMONY
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Bziuxmen » czw, 10 cze 2010, 17:53

Masz racje to że są 3 strony to jest plus tej mapy
Obrazek"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym" Obrazek
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx

Awatar użytkownika
Toster
Champion
Champion
Posty: 29
Ulubiona rasa: Mroczne Krasnoludy
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Toster » czw, 10 cze 2010, 19:20

1. Level 20 hero jest optymalny, każda rasa może pokazać, co potrafi, a lvl 30 wynosi na wyżyny takie rasy jak: Wys. Elfy, Baśniaki, Demony czy Nieumarli.
2. Czy 3 czy 5 pkt... obojętnie.
3. Wlot... ujmę to tak: bardziej noobskiej taktyki walki i bardziej chamskiej nie widziałem. Ten, kto ją stosuje w moich oczach traci znaczenie. Zarazem nie powinno być za dużo wież, by nie było campienia i gry na limit.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Pielagoroth » czw, 10 cze 2010, 19:26

Po głębszej analizie stwierdzam, że też jestem przeciwny wlotom. Trochę to psuje grę i wszelkie inne taktyki tracą na znaczeniu. Powodują one też zwiększenie uwagi na grze w obronie i może to spowodować campienie w bazie z obawy przed wlotem. Powiem tak: jestem za wlotami ale po zniszczeniu wież ze strony którą robimy wlota.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Administrator » pt, 11 cze 2010, 16:06

Czyli jest kilka definicji "częściowego wlotu".
Można by zmniejszyć wieże do 6, jak już mówiłem, ale wtedy nie byłoby warunku z 3 stronami - tylko jak zniszczymy 6 wież, to możemy atakować Twierdzę i kopalnie w bazie. A normalnie możemy niszczyć zwykłe budynki - wtedy uniknelibyśmy spornej kwestii o granicę.
I kolejna ważna sprawa, jeśli ktoś dobuduje wieże, to musimy je zniszczyć, aby wlatywać?
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Bziuxmen
Licz
Licz
Posty: 99
Ulubiona rasa: DEMONY
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Bziuxmen » pt, 11 cze 2010, 18:35

A no właśnie z tym dabudowywaniem jest problem ja jestem za tym żeby nie można było budować wież jeśli byłoby to możliwe
Obrazek"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym" Obrazek
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości