Zasady Mistrzostw
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Zasady Mistrzostw
Zbierzmy dotychczasowe wypowiedzi:
1. Większość jest za lv10
2. Większość jest za 5pkt. oraz budowniczymi
3. Jakby podzielić tę sprawę na 2 części: a) z wlotami lub b) częściowe wloty (bez twierdzy oraz kopalń w bazie), to większość głosów pada na opcję b)
Odnośnie wlotów to dodam, że żadnej rasie one nie są potrzebne. Będzie można niszczyć przecież budynki do produkcji, wieże. I gra skupiałaby się na zniszczeniu wroga. Nie jak wojtku powiedział, że zaraza straci - bo ten rush jest na pokonanie armii, a później zniszczenie bazy.
1. Większość jest za lv10
2. Większość jest za 5pkt. oraz budowniczymi
3. Jakby podzielić tę sprawę na 2 części: a) z wlotami lub b) częściowe wloty (bez twierdzy oraz kopalń w bazie), to większość głosów pada na opcję b)
Odnośnie wlotów to dodam, że żadnej rasie one nie są potrzebne. Będzie można niszczyć przecież budynki do produkcji, wieże. I gra skupiałaby się na zniszczeniu wroga. Nie jak wojtku powiedział, że zaraza straci - bo ten rush jest na pokonanie armii, a później zniszczenie bazy.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
Re: Zasady Mistrzostw
Ja jestem za tym co wszyscy, a mianowicie:
Hero 10 (najbardziej sprawiedliwi)
5 pkt armi, sami budowniczy
Wloty, można robić, i mi to lotto czy tylko budynki (bez twierdzy i kopalń), czy z...
Hero 10 (najbardziej sprawiedliwi)
5 pkt armi, sami budowniczy
Wloty, można robić, i mi to lotto czy tylko budynki (bez twierdzy i kopalń), czy z...
=KMO=
Re: Zasady Mistrzostw
wow, ale demokracja musi być no nie? A "wloty" ustawiłbym tak:
Wloty są dozwolone, gdy poniszczymy 1/3 wszystkich wież przeciwnika (przy granicy) dajmy na to jeden bok, dół, góra. Jeśli zniszcymy jedną stronę, możemy robić wloty od tejże strony, co wy na to? (taki częściowy wlot)
Wloty są dozwolone, gdy poniszczymy 1/3 wszystkich wież przeciwnika (przy granicy) dajmy na to jeden bok, dół, góra. Jeśli zniszcymy jedną stronę, możemy robić wloty od tejże strony, co wy na to? (taki częściowy wlot)
Re: Zasady Mistrzostw
Wojtek dobry pomysł tylko że musiało by być mniej wież
"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym"
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Re: Zasady Mistrzostw
Mi ilość pasuje, a szczególnie wybór 3 stron.
Re: Zasady Mistrzostw
Masz racje to że są 3 strony to jest plus tej mapy
"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym"
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Re: Zasady Mistrzostw
1. Level 20 hero jest optymalny, każda rasa może pokazać, co potrafi, a lvl 30 wynosi na wyżyny takie rasy jak: Wys. Elfy, Baśniaki, Demony czy Nieumarli.
2. Czy 3 czy 5 pkt... obojętnie.
3. Wlot... ujmę to tak: bardziej noobskiej taktyki walki i bardziej chamskiej nie widziałem. Ten, kto ją stosuje w moich oczach traci znaczenie. Zarazem nie powinno być za dużo wież, by nie było campienia i gry na limit.
2. Czy 3 czy 5 pkt... obojętnie.
3. Wlot... ujmę to tak: bardziej noobskiej taktyki walki i bardziej chamskiej nie widziałem. Ten, kto ją stosuje w moich oczach traci znaczenie. Zarazem nie powinno być za dużo wież, by nie było campienia i gry na limit.
- Pielagoroth
- Rycerz Zagłady
- Posty: 1741
- Ulubiona rasa: Nieumarli
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Zasady Mistrzostw
Po głębszej analizie stwierdzam, że też jestem przeciwny wlotom. Trochę to psuje grę i wszelkie inne taktyki tracą na znaczeniu. Powodują one też zwiększenie uwagi na grze w obronie i może to spowodować campienie w bazie z obawy przed wlotem. Powiem tak: jestem za wlotami ale po zniszczeniu wież ze strony którą robimy wlota.
Czyżby? A jednak. ®
- Administrator
- Site Admin
- Posty: 2400
- Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
- Kontakt:
Re: Zasady Mistrzostw
Czyli jest kilka definicji "częściowego wlotu".
Można by zmniejszyć wieże do 6, jak już mówiłem, ale wtedy nie byłoby warunku z 3 stronami - tylko jak zniszczymy 6 wież, to możemy atakować Twierdzę i kopalnie w bazie. A normalnie możemy niszczyć zwykłe budynki - wtedy uniknelibyśmy spornej kwestii o granicę.
I kolejna ważna sprawa, jeśli ktoś dobuduje wieże, to musimy je zniszczyć, aby wlatywać?
Można by zmniejszyć wieże do 6, jak już mówiłem, ale wtedy nie byłoby warunku z 3 stronami - tylko jak zniszczymy 6 wież, to możemy atakować Twierdzę i kopalnie w bazie. A normalnie możemy niszczyć zwykłe budynki - wtedy uniknelibyśmy spornej kwestii o granicę.
I kolejna ważna sprawa, jeśli ktoś dobuduje wieże, to musimy je zniszczyć, aby wlatywać?
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin
Re: Zasady Mistrzostw
A no właśnie z tym dabudowywaniem jest problem ja jestem za tym żeby nie można było budować wież jeśli byłoby to możliwe
"Dopóki walczysz nie jesteś przegranym"
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Polecam:
http://pl.desert-operations.com/?recrui ... d=d29ybGQx
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości