Zasady Mistrzostw

Awatar użytkownika
Skip
Gornak
Gornak
Posty: 131
Ulubiona rasa: Elfy
Lokalizacja: Las Przeznaczenia
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Skip » pt, 11 cze 2010, 20:42

Ja powiem inaczej wieże można budować ale tylko w miejsce starych i tak bedą słabsze i nie stawią już takiego oporu jak te z początku.

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Louis EX » sob, 12 cze 2010, 21:17

Te wasze definicje wlotu zaczynają już być przesadzone. No nie rozśmieszajcie mnie, że wystarczy wieże zniszczyć a potem hulać do woli. Czyli nie ma potrzeby atakowania armii przeciwnika? Racja w sumie po co? Wystarczy zniszczyć wieże (a np. archonami to moment), a później niszczyć budynki tylko. Walka z budynkami będzie królować zatem. Bo przecież jednostek atakować nie trzeba....

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zasady Mistrzostw

Post autor: Administrator » ndz, 13 cze 2010, 10:51

Ostateczna kwestia wlotów:
~Liczba wież pozostaje niezmienna.
~Walka odbywa się na granicy.
~Dozwolone jest atakowanie budynków z pominięciem wojska przy zachowaniu granicy np. jeśli chcemy zniszczyć wieżę lub jakiś budynek, to możemy nacelować na niego.

Ułożę odpowiednie definicje, ale każdy wie o co chodzi.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości