Wypowiedzi Steve Fawkner

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Wypowiedzi Steve Fawkner

Post autor: Administrator » śr, 2 cze 2010, 12:09

Wypowiedzi Steve Fawkner
Steve Fawkner - główny twórca serii gier Warlords BattleCry. W temacie będę cytował jego wypowiedzi i tłumaczył. Dzięki temu dowiecie się interesujących i nieznanych rzeczy.

Jedna z jego wypowiedzi dotycząca pomysłu na nowy system ras w WBC4.
SteveFawkner pisze: My thoughts were that I would like to treat races in WBC4 (and possibly W5) a little like they treat the classes & prestige classes in Dungeons & Dragons. In other words, you would have Master-Races (and I mean that in a non-nazi kind of way), and then you have Sub-Races that would be variations on the main race.

There would probably be 6 of these Main Races, and the possibilities for sub-races is really limitless. This would even possibly allow for player customization of races & creation of altogether new sides to play.

So in the initial release, we would try to cover the 6 main races, and in future expansions we could add more variations to each race.

I would see the 6 main races very close to your suggestions:

1) Humans
2) Dwarves
3) Elves
4) Demihumans (Orcs, Goblins, Minotaurs, Giants, etc... would be included in here - they'd get a better name later )
5) Daemonic Creatures (includes Undead, Plague, etc...)
6) Dragons (maybe... don't know)

So an expansion for example might be the "Dark Lands of Khazdhul" expansion that would include Dark Elves, Dark Dwarves & the Red Orc Slavers + some maps, story & new hero classes.
Don't necessarily think of an expansion as being a full-retail $30 product either... with future digital distribution these things could be small and you would only need to get the ones you actually want
Moje myśli były takie, Ja chciałbym trakować rasy w WBC4 (możliwe Warlords5) trochę jak system classes & prestige w Dungeons & Dragons. Innymi słowy, miałbyś Wyższe Rasy (Nie mam na mysli związku z nazizmen w żadnym przypadku), i wtedy Podrzędne Rasy, które byłyby rozgałęzieniem Wyższych Ras.

Byłoby prawdopodobnie 6 Wyższych Ras i możliwości rozgałęzień Podrzędnych Ras nieograniczone. Występowałaby możliwość dla gracza dopasowania kreacji ras(jednostki, budynki, skille), z których powstawałyby zupełnie nowe strony/oblicza danych ras.

Więc w początkowej fazie, my możemy spróbwać wyróżnić 6 głównych ras, i w przyszłości ekspansji, w których moglibyśmy dodawać nowe mutacje to każdej rasy.

Ja widziałbym 6 głównych ras bardzo bliskich moim sugestiom:

1) Ludzie
2) Krasnoludy
3) Elfy
4) Zwierzoludzie (Orkowie, Gobliny, Minotaury, Oblrzymy, itd... mogłyby się zawierać tutaj - Oni dostaliby lepszą nazwę później )
5) Demoniczne Stworzenia (zawierające Nieumarłych, Zarazę, itd...)
6) Smoki (może... Nie wiem)

Więc dana ekspansja dla przykładu mogłaby być "Mroczne Ziemie Khazdhul" ekspansja, która zawierałaby Mroczne Elfy, Mroczne Krasnoludy oraz Czerwonych orków + mapy, historia i nowe klasy bohatera.

Niekoniecznie myśl jako ekspansji będącej pełnym zestawem, tylko z możliwością małego uzupełniania tych elementów, które wybierzesz.

Tłumaczenie by Admin
Źródło: http://forums.infinite-interactive.com/ ... .php?t=259



Mój komentarz - Jedną z interpretacji jest to, że na początku będziemy mieli wpływ na gałęź rozbudowy, tj. wybierzemy jakie jednostki możemy produkować lub jakie budynki czy umiejętności w puli każdej expansji.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Awatar użytkownika
Hunter
Champion
Champion
Posty: 312
Kontakt:

Re: Wypowiedzi Steve Fawkner

Post autor: Hunter » śr, 2 cze 2010, 20:16

Za bardzo przekombinowane, ciekawe jak mialoby to wygladac w multi?
Sensei Piela

Awatar użytkownika
miko
Wielki Pan Hordy
Wielki Pan Hordy
Posty: 577
Ulubiona rasa: Horda
Lokalizacja: Kor
Kontakt:

Re: Wypowiedzi Steve Fawkner

Post autor: miko » czw, 3 cze 2010, 09:30

Trochę zdziczałe jak rozbudowane w3... tam też są mieszanki ras tylko tu pod kryptonimem sojuszu ras można łączyć czyli stworzyć idealną rasę przypuszczalnie piechota ork mag czarnoks + katapulty... no nie wiem nie jestem przekonany do ras idealnych ale wierzę w blokady jednostek wybierając jakieś rasy
Wielki Pan Ogromnej Hordy Miko Władca północnego Kor syn Protazego i Anemegii Główny Szaman zarządca piwnicy- Wielki Pan Hordy! Nadchodzą ponure dni pożogi i zatracenia...

Awatar użytkownika
Skip
Gornak
Gornak
Posty: 131
Ulubiona rasa: Elfy
Lokalizacja: Las Przeznaczenia
Kontakt:

Re: Wypowiedzi Steve Fawkner

Post autor: Skip » czw, 3 cze 2010, 16:56

Gdyby te modyfikacje ras zaprojektować z głową to mogłaby powstać jakaś sensowna rzecz bo możliwość stworzenia rasy idealnej jest jak dla mnie głupotą ogólna koncepcja mi się podoba gdyż nie ukrywam jestem ogromnym fanem systemu D&D i jego pochodnych.

ZZ5
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 48
Ulubiona rasa: Rój
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Re: Wypowiedzi Steve Fawkner

Post autor: ZZ5 » pt, 4 cze 2010, 23:17

nowy warlord to cudowny pomysł, miło by było zobaczyć tą gre w 3D.
byleby panowie nie przekombinowali jak ci od Heroes.

Awatar użytkownika
Pur3viL
Szef EF
Posty: 658
Ulubiona rasa: Kobiety
Lokalizacja: Milanowek
Kontakt:

Re: Wypowiedzi Steve Fawkner

Post autor: Pur3viL » ndz, 6 cze 2010, 02:18

Podjarałem się tym wbc4 i mam nadzieję, że grafika będzie dużo ładniejsza, tryb online będzie lepszy usunięcie wszystkich bugów itd. Artefakty na bohaterze widoczne ^^ lecz te rasy. Nie rozumiem o co dokładnie chodzi, jeżeli można stworzyć rasę idealną to lipa, ale jeśli jest tego jakaś inna ciekawa koncepcja to czekam...
Obrazek
Robię mapy
Zapraszam na LoLa EUNE -ZjemCiPłatki

Kajoj
Olbrzym
Olbrzym
Posty: 46
Ulubiona rasa: Minotaury
Kontakt:

Re: Wypowiedzi Steve Fawkner

Post autor: Kajoj » ndz, 6 cze 2010, 08:39

To będzie według mnie coś w stylu kampanii "jedynki" - mamy rasę i możemy z czasem dobierać sobie dodatkowe jednostki (nie wiem czy to będzie z poziomem bohatera i do niego zapisywane czy może popularny teraz system lvli za grę w single i multi). Np weźmy "zwierzoludzi" - podstawowa piechota to pewnie będą orki i przez pewien etap gry będziemy mieli tylko ich. Potem dochodzi nam wybór że np możemy dodać do tego minotaura lub kobolda snajpera. Następnie znowu mamy wybór czy np bierzemy bazyliszka czy wilczego jeźdźca. Ale jeżeli dobrze zrozumiałem przed każdą misją/grą będziemy mogli sobie dobrać odpowiednio jednostki. Tu jest największa obawa że po sieci będzie krążyło 6 najlepszych setów i nikt innymi nie będzie grał czyli np dla "zwierzoludzi" - ork, minotaur, minotaur miotacz toporów wilczy jeździec, ogr, troll, szaman goblinów, król minotaurów - według mnie więcej do szczęścia nie trzeba szczególnie gdy będziemy opierać grę w pierwszych etapach na ulepszonych minotaurach (w tym miotacze toporów) a później ogry, trolle i szamani goblinów.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości