Steve Fawkner - główny twórca serii gier Warlords BattleCry. W temacie będę cytował jego wypowiedzi i tłumaczył. Dzięki temu dowiecie się interesujących i nieznanych rzeczy.
Jedna z jego wypowiedzi dotycząca pomysłu na nowy system ras w WBC4.
Moje myśli były takie, Ja chciałbym trakować rasy w WBC4 (możliwe Warlords5) trochę jak system classes & prestige w Dungeons & Dragons. Innymi słowy, miałbyś Wyższe Rasy (Nie mam na mysli związku z nazizmen w żadnym przypadku), i wtedy Podrzędne Rasy, które byłyby rozgałęzieniem Wyższych Ras.SteveFawkner pisze: My thoughts were that I would like to treat races in WBC4 (and possibly W5) a little like they treat the classes & prestige classes in Dungeons & Dragons. In other words, you would have Master-Races (and I mean that in a non-nazi kind of way), and then you have Sub-Races that would be variations on the main race.
There would probably be 6 of these Main Races, and the possibilities for sub-races is really limitless. This would even possibly allow for player customization of races & creation of altogether new sides to play.
So in the initial release, we would try to cover the 6 main races, and in future expansions we could add more variations to each race.
I would see the 6 main races very close to your suggestions:
1) Humans
2) Dwarves
3) Elves
4) Demihumans (Orcs, Goblins, Minotaurs, Giants, etc... would be included in here - they'd get a better name later )
5) Daemonic Creatures (includes Undead, Plague, etc...)
6) Dragons (maybe... don't know)
So an expansion for example might be the "Dark Lands of Khazdhul" expansion that would include Dark Elves, Dark Dwarves & the Red Orc Slavers + some maps, story & new hero classes.
Don't necessarily think of an expansion as being a full-retail $30 product either... with future digital distribution these things could be small and you would only need to get the ones you actually want
Byłoby prawdopodobnie 6 Wyższych Ras i możliwości rozgałęzień Podrzędnych Ras nieograniczone. Występowałaby możliwość dla gracza dopasowania kreacji ras(jednostki, budynki, skille), z których powstawałyby zupełnie nowe strony/oblicza danych ras.
Więc w początkowej fazie, my możemy spróbwać wyróżnić 6 głównych ras, i w przyszłości ekspansji, w których moglibyśmy dodawać nowe mutacje to każdej rasy.
Ja widziałbym 6 głównych ras bardzo bliskich moim sugestiom:
1) Ludzie
2) Krasnoludy
3) Elfy
4) Zwierzoludzie (Orkowie, Gobliny, Minotaury, Oblrzymy, itd... mogłyby się zawierać tutaj - Oni dostaliby lepszą nazwę później )
5) Demoniczne Stworzenia (zawierające Nieumarłych, Zarazę, itd...)
6) Smoki (może... Nie wiem)
Więc dana ekspansja dla przykładu mogłaby być "Mroczne Ziemie Khazdhul" ekspansja, która zawierałaby Mroczne Elfy, Mroczne Krasnoludy oraz Czerwonych orków + mapy, historia i nowe klasy bohatera.
Niekoniecznie myśl jako ekspansji będącej pełnym zestawem, tylko z możliwością małego uzupełniania tych elementów, które wybierzesz.
Tłumaczenie by Admin
Źródło: http://forums.infinite-interactive.com/ ... .php?t=259
Mój komentarz - Jedną z interpretacji jest to, że na początku będziemy mieli wpływ na gałęź rozbudowy, tj. wybierzemy jakie jednostki możemy produkować lub jakie budynki czy umiejętności w puli każdej expansji.