Zmiana zasad

Przedstaw własny pomysł.
Awatar użytkownika
Qui-Gon
Lunarion
Lunarion
Posty: 184
Ulubiona rasa: Każda
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Qui-Gon » pn, 14 lis 2011, 07:05

Według mnie ktoś kto ogarnia choć trochę micro to generała nie straci,tymbardziej że wie jaki generał jest po drugiej stronie i wie czego się spodziewać, a czary generała pozwalają na np. lepszą obronę (Skorpioni Kapłan ), skaut (Wampir ) i wiele innych rzeczy. Na przykład leśny elf ma driadę ,która przejmuje 25 % szybciej od innych, jest szybka co daje możliwość kitowania ( atak i ucieczka ) ale za to jest słaba pod względem hp i dmga co daje jakąś przewagę na początku leśnemu elfowi oraz pomaga w obronie (dmg magia ),ale nie robi z niego imby w późniejszej grze, a kopalnie te mogą być kluczowe w starciu np. vs krasnolud lub mr krasnolud bo niwelują przewagę owych ras. Z herosem już tak by nie było bo każdy hero miałby prawie tyle samo hp a krasnoludy mają wytrzymalsze jednostki, to samo tyczy się również obrony przed rushami bo herosi nie są ani szczególnie wytrzymali ani potężni ani nie mają czarów obronnych.
[CENTER]Obrazek[/CENTER]

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Pielagoroth » pn, 14 lis 2011, 16:39

Nie wszyscy generałowie atakują jednostki latające i jak ktoś grając demcami zrobi np. Impa na początku walki z krasnalami to zyska zbyt piramidalną przewagę.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Qui-Gon
Lunarion
Lunarion
Posty: 184
Ulubiona rasa: Każda
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Qui-Gon » pn, 14 lis 2011, 16:47

Jakoś grałem tak z Invisem (on krasnal ) i miał duże szanse na wygranie gdyby nie chciał all inować. I imp kosztuje 60 kryształu co jest dużym wydatkiem na początkową faze gry mimo wszystko bo demon potrzebuje aż dwóch surowców w dużej ilości do nowego poziomu twierdzy a 4 kopalni naraz nie możemy przejąć ;).
[CENTER]Obrazek[/CENTER]

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Pielagoroth » pn, 14 lis 2011, 19:15

Rozegrałem dzisiaj z Qui serię próbnych walk no hero i na szybkiej prędkości i powiem tak: szału nie ma, ale jest to grywalne i stanowi ciekawą odmianę. Można to wypróbować na kilku najbliższych galach i może nawet w przyszłości zorganizować jakiś turniej z tymi zasadami.

Oto walki, które rozegraliśmy
Ja (rycki) vs Qui (barby)
Wygrał Qui. Dzięki przyzywaniu mieczy generałem na początku zyskałem przewagę w kopalniach, ale nie na długo. Qui massował psy, barby i jastrzębie i przejął kontrolę nad mapą. Ja zacząłem robić Archy, ale na niewiele się one zdały z powodu liczebnej przewagi pegazów. Potem głupio sobie zapchałem limit katasami i Qui mnie zniszczył atakiem z dwóch stron (na naturala i od dołu :P ). Generalnie nie odczułem jakiś problemów z surką, grało się jak na normalnych zasadach. Trochę większe znaczenie ma mikro na takiej prędkości. Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale z pewnością wymaga większych umiejętności.

Ja (orki) vs Qui (mr.krasnale)
Wygrałem ja. Qui mocno narzekał na surki, więc inżynierowie wcale nie dają takiego kopa jak mogłoby się wydawać. Ja poszedłem w fast szamanów i generalnie nimi z pomocą ogrów, snajperów i wodzów goblinów skończyłem grę. No cóż orki jak to orki imba nadal. Co więcej dodam, że według mnie takie zasady wręcz ułatwią grę baśniakom z powodu braku zapotrzebowania złota od herosa, więc pod względem balansu niewiele się tu zmieni.

Ja (zaraza) vs Qui (ssrathi)
Wygrałem ja. Walka stosunkowo długa (bo rushu nie robiłem :P ), ale niezwykle ciekawa i zacięta. Początkowo zdobyłem przewagę na mapie dzięki massowaniu ghuli i wpatrywaczy. W pierwszych minutach doszło do ciekawego starcia ghuli z wężoludźmi, z pomocą czarów generałów. Ghule radziły sobie nieźle mimo tarczy od nagi, a po użyciu chmury zarazy przez mojego kapłana jednostki ssrathi były bez szans. Polecam ten czar na początku w przeciwieństwie do przywołania oczów oros, które znikają po 5 sekundach. Potem Qui z pomocą kapłanów, jeźdźców i dinozaurów odbił środek niszcząc kopalnie i lekko zdobył inicjatywę. Doszło do wymiany ataków na naturale. Oba zostały zniszczone niemal w tym samym momencie, ja jednak szybciej wyprodukowałem nową armię i przeszedłem do ofensywy. Po kilku starciach ssrathi padło. Walka dynamiczna i doskonała jako materiał na YT. Na wyższym poziomie (no nie czarujmy się ja i Qui do potęg 1vs1 nie należymy :P ) na pewno takich walk będzie więcej i to optymistycznie nastawia.

Na koniec niedokończona walka
Ja (zaraza) vs Qui (leśne)
Crashło mi WBC podczas jednego z ataków na bazę Qui. Generalnie nie zrobiłem jakiegoś pro rushu, bo uznałem to za nieopłacalne, ale zacząłem atakować bez przerwy Qui po kilku minutach rozbudowy. Ataki spowodowały zniszczenie kilku wież i budynków, minimalnie przetrwała twierdza leśnych. Qui zbudował za dużo leśnych wież przy naturalu i narzekał na brak złota. Jeśli chodzi o driady to przejmują one niezwykle szybko, ale łatwo je stracić, bo bardzo szybko padają. Udało się zabić ją ghulem podczas jednego z moich ataków, bo wypadła ze zniszczonej wieży :p
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Administrator » czw, 17 lis 2011, 20:10

Na następnej gali zostaną rozegrane walki na tych zasadach, więcej na temat gali jutro.

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Apollyon » czw, 17 lis 2011, 20:23

Gram tak od dluzszego czasu z zagranicznymi graczami. Przerobilem nawet Chaos Great Lakes aby generalowie mogli przejmowac kopalnie za jednym razem.. Na pewno gra sie lepiej. No hero opoznia rush ras rushowych co daje mozliwosc stworzenia lepszej defensywy nierushowym rasom, czyli krotko mowiac nie ma rushu zadna rasa oprocz basniakow i zarazy, z tym ze ten pierwszy jest mocniejszy. Wprowadza to balans cenowy a zarazem rasowy i juz nic nie jest pogmatwane i zczitowane xd Nie zgodze sie z Adminem i Pielem, ze strata generala oznacza porazke. Ceny sie nie zmieniaja a w no hero szybciej sie rozbudujesz niszczac kopalnie niz ich przejmujac :) Co do walk hero walki generalow o kopalnie tez sa fajne, choc mniej podstepne a w angielskiej wersji generalem na no hero jest heros :)

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Pielagoroth » czw, 17 lis 2011, 20:32

Po kilku grach przyznam Apolowi rację, że strata generała nie działa aż tak negatywnie, bo surowce z niewypchanych kopalni środkowych nie stanowią istotnego wsparcia, a poza tym łatwo można je zniszczyć.

Co do rushy. Owszem jest ciężej rushować, ale to wcale nie jest jakieś super pozytywne zjawisko. Nie zapominajmy, że bez rushu niektóre rasy są bez szans w starciach z kilkoma pro rasami.
Czyżby? A jednak. ®

Awatar użytkownika
Apollyon
Wladca Sheolu
Wladca Sheolu
Posty: 365
Ulubiona rasa: Nieumarli
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Apollyon » sob, 19 lis 2011, 02:46

Pro rasy czyli masz na mysli elfy ktore na no hero juz nie sa takie pro bo nie moga wypchac kopalni? w no hero rasy rushowe sa jesczze drozsze wiec nie oplaca sie rushowac jesli nie ma pewnosci ze to zadziala a nie ma takiej :P umozliwilbym takze budowanie murow i wiez poniewaz moze to pomoc w obronie a nie wychodzi tanio. grajac np przeciw basniakow wieze sa dobrym sposobem jednak bardzo kosztownym co przeklada sie na mniejsza armie i ciekawsza dluzsza gre. No ale jak napisal Qui chodzi o to by walki nie byly dlugie wiec jak wolicie:P

Awatar użytkownika
EnZoOo
Wielki Władca Smoków
Wielki Władca Smoków
Posty: 964
Ulubiona rasa: Baśniowa Istota :)
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: EnZoOo » sob, 19 lis 2011, 15:42

Ja mogę powiedzieć jak grałem z Pielem, grałem wysokim a on mrocznym, byłem nieśmiertelny po czasie ;D Dzięki Balsamowi i straciłem generała na początku, jednak kryształu mi nie brakowało ;) Co prawda też miałem handel, ale najwięcej to balsam mi pomógł.
Obrazek

Podoba Ci się mój post lub pomogłem? Daj reputke! (Kciuk w górę)

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 974
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Kronos » sob, 19 lis 2011, 15:51

Walki są naprawdę przyjemne i fajne. Nie ma chamskiego uganiania się za herosami, kłótni że został zabity 1cm za wieżą, oraz przegranej po jego stracie. A jeśli nie podoba się wam to że np driada szybciej przejmuje, i rasy z szybszymi generałami mają przewagę na początku itp, to grajmy na angielskiej którą chcieliście wprowadzić, ale coś ucichło. Tam generałowie na non hero są jak herosi. Tak, byłem sprzeczny z wprowadzeniem tej wersji, ale biorąc pod uwagę grę non hero, a nie na herosach, i po zasmakowaniu gry non hero, jestem jak najbardziej za.
:cowboy:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości