Zmiana zasad

Przedstaw własny pomysł.
Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Administrator » sob, 19 lis 2011, 17:24

Zwrócę uwagę na 2 sprawy.
1) Generałowie się różnią między sobą, co powoduje dość znaczne zróżnicowanie w początkach gry, jedne rasy mają lepiej, inne gorzej. Nie ma tak równej sytuacji jak przy herosach, gdzie każdy przejmował połowę kopalń na środku, a dopiero później zaczynała się faktyczna walka o nie, tutaj będziemy mieć dominacje niektórych ras, przez co układ gry ulegnie zmianie na gorzej wg mnie.
2) Strata generała i ogólna gra na generałach powoduje zubożenie ekonomicznego aspektu gry, który był tak ważny w całej przeszłości. Słabsze wypełnianie kopalń u siebie, nie mówiąc o środku, które często pozostają bez przejmowania, nie mówiąc o wsadzaniu tam ludzi.

Te argumenty powodują, że ten nowy system nie jest bezapelacyjnie dobry, by go od razu zmieniać i porzucić tamten. Tu trzeba prac nad tym.

Awatar użytkownika
Kronos
Władca Trupów
Władca Trupów
Posty: 975
Ulubiona rasa: zgodna z zasadami trybu murarza
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Kronos » sob, 19 lis 2011, 18:05

Administrator pisze:Zwrócę uwagę na 2 sprawy.
1) Generałowie się różnią między sobą, co powoduje dość znaczne zróżnicowanie w początkach gry, jedne rasy mają lepiej, inne gorzej. Nie ma tak równej sytuacji jak przy herosach, gdzie każdy przejmował połowę kopalń na środku, a dopiero później zaczynała się faktyczna walka o nie, tutaj będziemy mieć dominacje niektórych ras, przez co układ gry ulegnie zmianie na gorzej wg mnie.
.
Dlatego mówię, że moglibyśmy przenieść się na eng. Tam generałowie są tacy sami. W dodatku można ich wskrzesić. Panie leczko, wiem że gra na kupcach ekonomia itp, ale czemu nie spróbować? Parę gier w teamie i solo sprawi, że się nakłonimy.

Pozatym strata generała nie powoduję zabużenia się naszej ekonomii.
:cowboy:

Awatar użytkownika
Pielagoroth
Rycerz Zagłady
Rycerz Zagłady
Posty: 1741
Ulubiona rasa: Nieumarli
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: Pielagoroth » sob, 19 lis 2011, 18:19

Szczerze to ja nie odczuwam większej różnicy w ekonomii dzięki szybszej prędkości gry. Wg mnie rekompensuje to grę bez kupca.
Administrator pisze:2) Strata generała i ogólna gra na generałach powoduje zubożenie ekonomicznego aspektu gry, który był tak ważny w całej przeszłości. Słabsze wypełnianie kopalń u siebie, nie mówiąc o środku, które często pozostają bez przejmowania, nie mówiąc o wsadzaniu tam ludzi
Nie zgodzę się, że strata generała wpłynie jakkolwiek negatywnie na dalszą grę. Z początku miałem to samo zdanie co ty, ale po kilku grach widzę, że nie powoduje to jakichś większych następstw. Generałów zawsze można zrobić więcej, a w ostateczności zniszczyć kopalnie na środku. Surowców jest podobna ilość, co na średniej z hero 10lvl, tylko że teraz trzeba się bardziej postarać żeby kopalnie wypchać, wg mnie to jest plus. Nie ma tak łatwo jak z bohaterami, którzy praktycznie od razu zapełniali ze 2 najważniejsze kopalnie przywołanymi zombie.

Jeszcze się odniosę do różnorodności generałów. Owszem jedne rasy mają na początku łatwiej inne gorzej, ale to jest element balansu ras. Trzeba trochę więcej pograć żeby dowiedzieć się czy nie powoduje to jakiegoś istotnego unbalansu wpływającego na całą rozgrywkę.
Czyżby? A jednak. ®

SOLO LEE
Lunarion
Lunarion
Posty: 294
Kontakt:

Re: Zmiana zasad

Post autor: SOLO LEE » sob, 26 lis 2011, 09:16

Kronos pisze:(...) Parę gier w teamie i solo sprawi, że się nakłonimy.(...)
Ja wam nic nie będę sprawiał. sami sobie sprawcie. :>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości