4fun

Przedstaw własny pomysł.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: Wojtku » wt, 10 sie 2010, 15:11

Poprostu Władca zarazy nie będzie mógł być piromantą... proste? Nie będzie tak, że każdy bohater będzie mógł być Mistrzem runów itd.

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: TomekW » wt, 10 sie 2010, 15:35

A co z piromantą-demonem? Sukkuby = mana, też chyba trzeba zrobić mu zakaż piromancji ;x.
Tomek

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: Wojtku » wt, 10 sie 2010, 16:47

Ale przecież nie będziesz bezprzerwy robić sukkubów... to była by totalna porażka, szczególnie, że nie każde stworzenie ma duszę.

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: TomekW » wt, 10 sie 2010, 16:59

Niby dlaczego nie? Dużo stworzeń ma duszę mimo wszystko, a nie jest problemem z tych sukkubów mieć many na armię demonów/armageddonów :P. Na rasy ilościowe, ale słabe (chodzi o HP) by to było chyba dobre.
Tomek

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: Wojtku » wt, 10 sie 2010, 18:23

Ale i tak można niszczyć dusze, nieważne jaką rasą... wystarczy raz uderzyć, a to oznacza, że nie będziemy mieć many, dopóki nie rozprawimy się z armią... wiec deszczu armageddonu nie będzie...

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: TomekW » wt, 10 sie 2010, 18:48

Jak rozprawimy się z armią będzie ;p.

Wystarczy nawet jakieś małe jednostki trachnąć i już.
Tomek

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: Wojtku » wt, 10 sie 2010, 22:33

Ale nie zabawimy kilkunastoma armageddonami.. no chyba, że będziesz mieć 300 many... W tych rozgrywkach będzie coś na styl:

Wojtku
"Kiedy widzisz wroga,
Jak z bólu się skina,
To podejdź do niego,
I mu zasadź w ryja."
(R w kółeczku)

Takie ® ? :p
/Pielagoroth.

SOLO LEE
Lunarion
Lunarion
Posty: 294
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: SOLO LEE » wt, 10 sie 2010, 22:57

Dla mnie jak najbardziej pasuje żeby demon miał możliwość wyboru profesji piromanta. Demony- ogień, wszystko się zgadza. Klimat musi być. Poza tym wloty są zakazane a połowa jednostek demonów lata. Szturmowanie bazy krasnoludów najeżonej moździerzami samymi salamandrami i kosiarzami bez wsparcia jednostek strzelających ogniem z dystansu albo katapult jest trudne. Balans miał być. Wiec demon piromanta który przywoła kilka żywiołaków ognia jak najbardziej jest odpowiedni.

Awatar użytkownika
TomekW
Lunarion
Lunarion
Posty: 579
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: TomekW » śr, 11 sie 2010, 00:25

Nikt nie mówił, że nie można bić tych moździerzy i wież latającymi a dopiero potem wejść do środka bazy. Nikt też nie mówił że na innych zasadach wloty nadal będą zakazane (w sumie ciekawi mnie też jak to z tym będzie ale ja jestem za wlotami :P)
Tomek

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: 4fun

Post autor: Administrator » ndz, 15 sie 2010, 11:04

Dam kilka wskazówek, aby pomóc, bo coś słabo wam idzie.

LVL bohatera - musi być jak najniższy, ponieważ umiejętności na wyższym poziomach powodują anomalie w rozgrywce, gdzie wbc przestaje być strategią, a staje się jakąś bezmyślną nawalanką. Najlepszy level to 10.

Klasa wojownik - dobrze by było tworzyć te klasy z ras odpornych i silnych, i przynajmniej połowę pkt-ów należy wydać w obronę (hp, odporności). W innym razie, wojownik będzie użyteczny tylko przez pierwsze 3 min. gry, a później będzie kampił w bazie lub szukał możliwości do "bezkolizyjnego" zaatakowania.

Klasa mag - lv2 najmocniejszych czarów jest zabójczy dla uczciwej rozgrywki. Lv1 jest ujdzie i nie zaburzy aż tak harmonii starcia.

Bohater stały, a nie tymczasowy - do takich rozgrywek musi być użyty własny hero, w końcu na tym polega idea tych rozgrywek.

Jak dla mnie kupiec, mag i wojownik to 3 różne bajki. Na razie pewnie tam noobkujecie, dlatego nie przeszkadzają wam te różnice. Ale jak przyjdzie do prawdziwych rozgrywek, gdzie będziecie chcieli wygrywać, to wyjdzie IMBA wszystkiego, co tam macie.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości