Czyli zasady 1vs1 są w fazie tworzenia. A tutaj poruszamy kwestię multi, gdzie 90% jest teamowych, a te są w porządku.Jedynym mankamentem tego jest 1vs1, gdzie dalej próbujemy stworzyć takie zasady, aby wszystkim rasom pasowały.
Ludzie, nauczcie się czytać dokładnie i wszystko ze zrozumieniem!
A czego dzielisz na słabsze i gorsze rasy? Wiele technik gry nie zostało odkrytych, a część wiele ras ma swoje kontry na uważane przez ciebie za najsilniejsze. Są rasy uznawane za silniejsze i słabsze, może z powodu tego, że twórcy popełnili błąd, albo nie zostały odkryte przez graczy. Sporo rzeczy nie jest wykorzystanych, chociażby każdy wie, jak użyć szamanów, ale mało kto wie, że użycie harpii kosztuje tyle samo wysiłku, co szamanów. Wiele jednostek nie jest używanych, które w niektórych przypadkach lepiej użyć: rycerze, strażnicy khazimi, słonie itd. I jeszcze sporo nieznanych mi.witktom pisze:I co z tego? Która rasa wygra, lepsza z kopem do surowca czy słabsza z kopem do surowca? Wygra ta, której kop do surowca daje przewagę, bo: powinna się rozbudowywać długo, ale ma surowce żeby zrobić to szybciej; ma bardzo tanie jednostki których z kopem może zrobić bardzo bardzo dużo; ma wszystko drogie ale z kupcem nie stanowi to problemu.
Każdy głupek znajdzie byle powód, by się do niego przyczepić. Nikt tutaj nie mówi o idealnym balansie. Powiedziane było, że jest dobry balans i przyjemnie się gra - tyle wystarczy ludziom. Spójrzcie na realne rozgrywki! Mamy grę, jaką mamy, robimy najlepsze, co możemy zrobić.
Ogarnijcie też inne gry strategiczne i ich system multi. Ja się cieszę, że wbc ma tak dobrze zrobiony system na 16 ras.
Obecnie jest najlepszy system, nikt nie wymyślił lepszego. Odpowiedź na wszystkie pytania macie we wnioskach - czytajcie po kilka razy.
edit. zakończmy to wreszcie, czepiać się można wszystkiego, skupmy się na tworzeniu lepszej przyszłości, czyli przedstawiajmy propozycje ulepszające grę.