Brak balansu, częściowe przywrócenie go

Przedstaw własny pomysł.
Zablokowany
SOLO LEE
Lunarion
Lunarion
Posty: 294
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: SOLO LEE » pt, 20 sie 2010, 14:54

Podsumowując tę dyskusję: ktoś rzucił na początku kilka pustych haseł że trzeba coś zmienić, coś zakazać a na końcu temat się zmienił na to że orki są silne i mają fajnych szamanów...super.
Prowadzicie odwieczną dyskusję na temat balansu z której nic nie wynika...
Podobnie w innych tematach.

Awatar użytkownika
Seba Fallus 3 Wielki
Lunarion
Lunarion
Posty: 292
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Seba Fallus 3 Wielki » pt, 20 sie 2010, 18:47

Wojtku pisze:Teraz dopatrzyłem się jednego błędu a mianowicie w orkach jest sama kawaleria (za wyjątkiem wyrzutni i goblinów itp.), otóż są to jednostki, które szkolimy za 2 pkt. armii. czyli: Ogry, Trolle,
Ja myślałem że kawaleria to kawaleria a nie wszystkie jednostki zajmujace 2 pkt armii :!: :!: :!:
Kiedyś tu miałem fajne banerki za turnieje w Rome Total War... Tak jestem już stary :-D
http://totalwar.org.pl

SOLO LEE
Lunarion
Lunarion
Posty: 294
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: SOLO LEE » pt, 20 sie 2010, 19:44

Dobrze myślałeś. Kawaleria to konik albo inna jednostka która twórcy gry nazywają kawaleria (np. Skorpioczłek). Ile pkt. Zajmuje nie ma tu nic do rzeczy. Orki mają 2 pkt. Ale to piechota i 3 krotnych obrażeń halabardnik mu nie zada.

Awatar użytkownika
Administrator
Site Admin
Site Admin
Posty: 2400
Ulubiona rasa: Krasnoludy, Orkowie
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Administrator » pt, 20 sie 2010, 19:46

Ostatnio zauważyłem, że na lv30 ork kupiec ma magie chaosu (wiem, że mało odkrywcze, ale jakiś wstępik musi być :P ). Dając 6 pkt. w tę magie zyskujemy przydatny czar: Wyssanie many - co wydaje się, że dobre wykorzystanie tego zrównoważyłoby nieco rozgrywkę, dając każdej rasie obronę przed najsilniejszymi jednostkami, tj. moony i szamani. Chaos byłby na takiej samej zasadzie jak Nekromancja, dodając, że otrzymujesz 5 czarów losowo zmieniających statystyki, w obie strony.
Przed baśniowymi istotami jeszcze sobie można jakoś w teamie poradzić, wspomóc się. Bo jeśli ty masz grupę armii i przeciwnik ma grupę baśniowych to nie jest tak tragicznie, no chyba, że rushują.
Bo największym obecnie problemem jest mass, wyżej wymienionych, najsilniejszych jednostek. Zwykle każdy bierze kupca z produkcją kryształu. Przez to szamani i moony są praktycznie nie to zatrzymania. Szaman kosztuje sporo surowca, to samo moonguard (czego nie chcecie przejść na lv5 czy lv10!?!), ale na wysokich lvl-ach można produkować ich z kilkunastu budynków - w tym jest problem.
Gdyby nie ja to Krasnoludy nie miałyby króla... Admin

SOLO LEE
Lunarion
Lunarion
Posty: 294
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: SOLO LEE » pt, 20 sie 2010, 20:48

Administrator pisze: Bo największym obecnie problemem jest mass, wyżej wymienionych, najsilniejszych jednostek. Zwykle każdy bierze kupca z produkcją kryształu. Przez to szamani i moony są praktycznie nie to zatrzymania. Szaman kosztuje sporo surowca, to samo moonguard (czego nie chcecie przejść na lv5 czy lv10!?!), ale na wysokich lvl-ach można produkować ich z kilkunastu budynków - w tym jest problem.

Brawo dla tego pana! W końcu ktos wypowiedział w czym tkwi problem z balansem. To właśnie wy ten problem stworzyliście gdy gracie na kupcach 30 lv i macie produkcję kryształu bohaterem na poziomie 30 czyli 450 jednostek kryształu na minutę. Baśniowce mają za to 9 darmowych karzełków na minutę które produkują złoto. Uważacie że piromanta psuje balans bo ma armagedon? Na 1 poziomie to zadaje tylko 50 obrażeń. TO KUPIEC PSUJE BALANS!
Ja proponuje by dostępne klasy bohaterów nie produkowały surowców. To kopalnie mają produkować surowiec a nie bohater w wieży. To dlatego rasy oparte na krysztale są takie mocne. Bo gracie na kupcach który ten kryształ produkuje im za darmo.

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Louis EX » pt, 20 sie 2010, 22:56

Armagedon zadaje 100 obrażeń/lvl. A wysokie i tak nie potrzebują kryształu później. Więc co to ma za znaczenie? Zniesienie kryształu niewiele da wg mnie. Baśniowe wyprowadzą armię nawet bez wspomagania, wysokie rozwiną się także, orkowie też.

SOLO LEE
Lunarion
Lunarion
Posty: 294
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: SOLO LEE » pt, 20 sie 2010, 23:21

Dobra. Gramy dalej na kupcach produkujących kryształ i złoto albo na druciarzach produkujących kamień lub rude...
Ja bede grał rycerzami. Zrobię kupca dam 30 do produkcji złota. W 5 minut (okres pokoju) bede miał 2250 złota z samego bohatera. Ulepsze zamek do 4 lv za darmo. I jak się skończy 5 minut pokoju to archonty już bede produkował. To jest rush dopiero.

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Wojtku » sob, 21 sie 2010, 09:46

A w przypadku orków dochodzisz do tier 4 spokojnie i nieprzeszkadza Ci to na produkowanie następnego tier (5 dla niejasnych), a na dodatek możesz skoczyć z massową produkcją szamanów. W innych rasach się tak nie da...Bo w tych "innych" tzw. "słabszych" rasa liczy na bohatera, którym jest zazwyczaj boh und, siedzący w wieży i za przeproszeniem gówno dający. Będziecie grać dalej i dziwić się dlaczego nie da się wygrać zarazą z orkami...

Awatar użytkownika
Louis EX
Site Admin
Site Admin
Posty: 765
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Louis EX » sob, 21 sie 2010, 15:04

No akurat widać, że nie grasz bo choćby wczoraj zaraza spokojnie pokonała orki...

Choćbyśmy grali jakimkolwiek bohaterem i tak te rasy będą silniejsze od innych.

Awatar użytkownika
Wojtku
Lunarion
Lunarion
Posty: 559
Ulubiona rasa: Minotaury (neutral)
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: BRAK BALANSU, częściowe przywrócenie go

Post autor: Wojtku » sob, 21 sie 2010, 17:32

Zapewne to nie było solo, i skill też nie był równy...

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości